1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Test Drive Unlimited [deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Arjan, 23 feb 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092
    net even een onwijs vage bug meegemaakt :p was aan het rijden met 375 km per uur vol op een tegenligger. Ik vlieg over de kop en onwijs hoog. Blijf ik in de lucht hangen :p maar nu komt het mooie, ik kon daar dus gewoon rijden :D dus je kan het zo zien. 100 meter boven het eiland ligt een glaze plaat waar ik over heen reed :D. Was even leuk toen maar weer normaal gedaan :D
     
    Laatst bewerkt: 9 apr 2007
  2. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    @ Porsche-fan, ik heb ook zowat altijd gewoon het camerabeeld achter het voertuig hangen, zie ik nog eens wat van die prachtige kontjes. :9

    Het is erg gaaf ja om door die bergweggetjes te rijden met die gave bochten allemaal. Ik rijdt daar ook wel eens lekker op het gemakje met mijn Gallardo Sypder (jup Syper, zonder dak dus wat ook wel eens super gaaf is).

    Maar ik rijdt het meeste met mijn ZX-10R, Gallardo SE en DB9 Coupé! :D



    @ RVDV, whaahah super gave bug! XD Als je zo door gereden was kon je misschien met een vliegtuig opstijgen. :9
    Maar wel een grappige bug lijkt me.
     
  3. Chrizzle

    Chrizzle Active Member

    Berichten:
    1.150
    Leuk Bevonden:
    756
    Had ook een keer een bug, toen zat ik onder het eiland :\ Ik kon mezelf niet zien, maar ik zag wel de bergen enzo aan de onderkant. En 'back' lukte ook niet meer :emo: En ik was precies bezig met goddeloze lange race. Maar uiteindelijk kwam ik toch weer terug en draaide ik het gas maar weer flink open.
     
  4. Gemini NL

    Gemini NL Mell

    Berichten:
    559
    Leuk Bevonden:
    0
    Vandaag met de Kawasaki Ninja ZX-10R wat rondgereden, ben er helemaal verliefd op. Vind een motor veel lekkerder rijden dan een auto !

    Maarehm... waar kan je nieuwe motor kleren halen?
     
    Laatst bewerkt: 9 apr 2007
  5. RuudW

    RuudW RuudW

    Berichten:
    97
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb het spel ook sinds zaterdag, maar ik denk dat ik me hier nog wel een aantal uurtjes mee zal vermaken. Echt een vet spel!:9
     
  6. Rimlight Racer NL

    Rimlight Racer NL GTA

    Berichten:
    1.711
    Leuk Bevonden:
    0
    Wouw dat is zeker een gave bug, kon je dan niet van het eiland af rijden?:9 Ik bedoel, kon je niet boven het water rijden en daardoor buiten de spelwereld, en op de vele kleine eilandjes komen? Dat zou wel erg dik zijn.:)

    Jazeker bij auto's die een prachtige reet hebben (zoals de Alfa GT bijvoorbeeld:9) doe ik hem ook regelmatig achter de auto.:)

    Lol het mag dan wel een beetje opscheppen zijn maar het is echt waar: Ik had eens een bug, daarbij kon ik dwars door alle objecten (dus huizen, auto's, bergen enz) heenrijden:9, maar ik was met een race bezig dus kon ik ook geen bookmark maken.|:-

    Bij de Red Rabbit winkel, die zit op sector I-9 en I-13 op deze map: http://www.highwaydevil.com/GoT/TDUMAP.jpg

    Have fun!!:)

    P.S.: Heb nu ook de Jaguar E-Type ingeruild voor een Maserati Spyder 90th Anniversary, niet getuned of course, en nu staat mijn garage vol met snel Italiaans spul (Alfa GT, Lambo Murcielago, Maserati Spyder), en dat zijn allemaal sublieme wagens!:thumbs:

    Vooral de Alfa GT blijf ik super vinden. Degene die ik nu heb is mijn 8ste inmiddels (Rosso Alfa, 18 inch spaakwielen, beige interieur), en het blijft leuk, die fantastische handling, die enorme werklust, dat magistrale geluid, en dat schitterende uiterlijk. Wat een weergaloze auto.:emo::emo::emo:
     
    Laatst bewerkt: 9 apr 2007
  7. Chrizzle

    Chrizzle Active Member

    Berichten:
    1.150
    Leuk Bevonden:
    756
    Beschouw het niet als opscheppen, niemand is er trots op lijkt me :emo: Tis alleen maar irritant.
     
  8. Rimlight Racer NL

    Rimlight Racer NL GTA

    Berichten:
    1.711
    Leuk Bevonden:
    0
    Natuurlijk wel, het lijkt mij hartstikke gaaf om onder het eiland te rijden dude!:):
     
  9. Chrizzle

    Chrizzle Active Member

    Berichten:
    1.150
    Leuk Bevonden:
    756
    Ja oke.. maar niet tijdens een race :p Behalve als je de checkpoints op zo'n manier weet te raken, dan heb je binnen 5 minuten Tour of the Island gedaan 8)
     
  10. Rimlight Racer NL

    Rimlight Racer NL GTA

    Berichten:
    1.711
    Leuk Bevonden:
    0
    Lol ja, het lijkt mij idd een stuk gaver in free-ride!:)
     
  11. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Soms kan een bug gaaf en leuk zijn, de andere keer is een bug juist klote en irritant. :9

    Ik heb nog geen echte bugs ofzo tegengekomen. Maar soms als je langs een gebouw rijdt, zie je zo de "binnenkant" van dat huis, wat gewoon leeg is. :9


    Nu ff lekker bbq'en, dan ff bij MotoGP '06 een GP seizoen uitspelen en dan maar weer lekker gassen met mijn monsters: ZX-10R, Gallardo SE en DB9 Coupe. :9
     
  12. M Leonhart

    M Leonhart PS4: Fingodox

    Berichten:
    455
    Leuk Bevonden:
    0
    w00t, de hele sp game uitgespeeld :mad: :D

    Ben verlsaafd aan m'n Merc CLK DTM AMG :cool:, dat ding is zo geweldig _0_
     
  13. Chrizzle

    Chrizzle Active Member

    Berichten:
    1.150
    Leuk Bevonden:
    756
    lol. Of je bent in een oerwoud aan het racen en dan denk je dat de bomen minder worden, en dan ineens komen alle bomen weer tevoorschijn 8) Maar dat hebt waarschijnlijk niks met bugs te maken :cool:
     
  14. Rimlight Racer NL

    Rimlight Racer NL GTA

    Berichten:
    1.711
    Leuk Bevonden:
    0
    Daar heb je gelijk in, maar het grootste deel is zwaar irritant.:mad:



    Ik heb op de XBW bazar een deal gemaakt om mijn NFS Carbon te ruilen tegen Saints Row, en ik heb Burnout en PGR3 al op Marktplaats te koop gezet, en van dat geld ga ik Far Cry Instincts Predator en een Gold abbo óf alleen Crackdown kopen, dus ik zal TDU de komende tijd iets minder gaan spelen, zeker omdat SR en Crackdown in een genre zitten waar ik heel erg van houd, én omdat ik SR waarschijnlijk deze week al binnen heb!!!\o/

    Hierboven, dat stukje hierboven in dit bericht, waarschijnlijk de langste zin ooit gemaakt.;)

    Naja nu eerst wat fritjes eten en daarna in TDU het gas weer open van de Alfa GT, Lambo Murcielago en Maserati Spyder 90th!!:)

    @ M Leonhart: Gefeliciteerd!:) Enne, die Merc is idd geweldig, maar ik ben zóóóóó verslaafd aan mijn Alfa GT...:emo::emo:

    P.S.: Zo, handtekening veranderd, beetje mooier en vrolijker gemaakt, maar ook helemaal vernieuwd.:D
     
    Laatst bewerkt: 9 apr 2007
  15. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    @ je handtekening: Cheats voor TDU? :9 :9


    Zo eens lekker douchen na een dag voetballen en dan weer los gaan met mijn ZX-10R, Gallardo SE en mijn DB9 Coupé! :D:D
     
  16. Martijnn

    Martijnn Disco disco, good good!

    Berichten:
    3.409
    Leuk Bevonden:
    764
    Het lijkt wel alsof Antraxxx en porsche-fan een persoonlijk dagboek van dit topic maken... Zo overbodig...
     
  17. snike888

    snike888 Tomatenpuree

    Berichten:
    1.558
    Leuk Bevonden:
    0
    En AntraXxX maakt in elke post duidelijk hoe geweldig die ZX-10R wel niet is :+
     
  18. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Persoonlijk dagboek?

    Ik vertel gewoon dat ik met mijn wagens ga cruisen... :thumbs:

    @ snike888, als ik zeg dat ik met mijn ZX-10R, Gallardo SE en mijn DB9 Coupé ga cruisen, zeg ik dan dat ze geweldig zijn? (Vind ze wel gaaf ja, anders rijdt ik er niet mee) :) :+
     
  19. Emileu

    Emileu Active Member

    Berichten:
    1.617
    Leuk Bevonden:
    33
    En na zn heerlijke ritje op zn ZX-10R geeft hij er nog een heerlijk rukje aan terwijl hij aan Sylvie denkt ;)
     
  20. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214

    w00t!! Dat is de fucking droogste post ooit! :D Té geweldig. :9




    Bij TDU net een goede tijd gereden bij de Tour of the Island met een stage 3 getunde Enzo:
    38:24:31! :D
     
    Laatst bewerkt: 9 apr 2007
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina