Test Drive Unlimited [deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Arjan, 23 feb 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    Ja vandaag ga ik waarschijnlijk Xboxlive voltooien, en dan wil ik wel een club ofzo kopen of beginnen. Zodat we voor die achievements etc. kunnen gaan, en zo kunnen we ook met z'n allen rondcruisen op ons gemakje. :D

Voor Eagle-Eyed Driver 40G
    Cover 5,000 miles (8,000 km).

Daarbij moet je dus toch gewoon een totaal van 5000 miles hebben gereden he?

2. Amblydoras

Amblydoras Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ja wat dacht je dan

3. jasper15

jasper15 Active Member

Leuk Bevonden:
    0

ey AntraXxX ik wil wel bij je club, want ik moet nog steeds die achievements van die inter club races, dus voeg me maar toe als je het wilt, mijn gamertag is JasperStar

4. Rimlight Racer NL

Rimlight Racer NL GTA

Leuk Bevonden:
    0
    Wil zelf zooooooooooo graag dat de Triumph Sprint ST 1050 in het spel komt te zitten:), als MA-Klasser. Zelfde motor enz als de Speed Triple (Die zit al in het spel) maar veel mooier uiterlijk. Is ook ietsje sneller, 0 tot 100 in 3.1 seconden.:D

Japanse shit, lol.:cool: Zou het ook leuk vinden als er choppers in het spel zouden komen whoei dat zou goed bij het cruisekarakter van het spel passen, bikes van Harley Davidson, Orange County Choppers, Norton enzenzenz.\o/

Nop, ga eens naar die gewone Mclaren dealer en kijk eens rond, dan zul je zien dat die stampvol zit, kan niks meer bij:{, dus als er in de toekomst meer auto's daarvoor komen zal die nieuwe dealer gebruikt worden :) Kijk maar eens op die map van jou hij zit in het oosten van de sector I-6.:b:

5. jasper15

jasper15 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    er is al een nieuwe mclaren dealer bij hoor of bedoel je die ook in sector I-6 Porsche-fan, weet die sectors niet uit me hoofd.

6. Flavourlicious

Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

Leuk Bevonden:
    1.409
    k heb een vraag:
    ik kom niet op het 'ohau circuit', bij de ingang staan iets van 12 kruizen, en versperren de weg :mad:
    ik heb het ook geprobeert via de airport, maar kukt ook niet :mad:

weet iemand hoe ik in het circuit kom?

Laatst bewerkt: 27 feb 2007
  7. timbrouwer

timbrouwer Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Champion worden

8. Flavourlicious

Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

Leuk Bevonden:
    1.409
    o, oke
    thanks

9. Rimlight Racer NL

Rimlight Racer NL GTA

Leuk Bevonden:
    0
    Tja, da's die McLaren dealer:{, die map heb ik ergens anders uitgeprint op een A3 laser printer, kijk maar op deze site:

www.highwaydevil.com/GoT/TDUMAP.jpg

:)

Moet je de Champion rank halen, maar ook daarvoor kun je er op komen, kijk maar naar het filmpje op youtube.com.:) Eerst op vliegveld komen, dan via een bosje springen ofzo en dan bookmark maken ofcourse.;)

10. pim_smeets

pim_smeets Active Member

Leuk Bevonden:
    179
    ik heb ook ff wat vraagjes,

ik zat laatst bij een classic dealer de auto's te bekijken, zag ik bij een auto een grafiekje met een pijl omhoog. de waarde van de auto stijgt dan neem ik aan. maar ik bekeek ff die andere auto's en toen ik weer naar de eerste auto keek, was de pijl bij t grafiekje weg,... zal wel een bug zijn ofzo?
    Maar hoe stijgt de waarde van een auto? races winnen? laten staan,? km's rijden?

Kheb nu al een paar auto's, ik zat laatst te kijken om een auto te verkopen. In het lijste waren 2 auto's (Audi RS4 en de Skyline, stage 3 getuned) blauw, gekleurd. Wat betekent dit?

11. AntraXxX

Leuk Bevonden:
    214
    De waarde van een auto stijgt helemaal niet. Ook niet na het tunen van de wagen.

Maar die laatste vraag vind ik een beetje onduidelijk?

Laatst bewerkt: 27 feb 2007
  12. AntraXxX

Leuk Bevonden:
    214
    YAY!!! Ik heb zonet die

EXPLORER 40G
    Discover all the roads on the island.

achievement unlocked!

En ik heb nu in totaal 3918 miles gereden, wat 6304km is. Dus ik moet nog 1696 km rijden voor die Eagle-Eyed Driver achievement. Dat zullen dus nog vele rondjes rondrijden worden op het Oahu Raceway Circuit!! :D

13. pim_smeets

pim_smeets Active Member

Leuk Bevonden:
    179

14. Amblydoras

Amblydoras Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    klein scherm:9

15. Rimlight Racer NL

Rimlight Racer NL GTA

Leuk Bevonden:
    0
    Lol, je kan er op klikken.;)

Dat blauwe balkje betekent dat het een downloadauto is, en dat oranje is de auto waar je nu in bent.:)

@ AntraXxX: Gefeliciteerd! Beetje mooi reward huis? En trouwens, je moet niet nog 1696 kilometer, maar 1796 kilometer!:)

P.S.: Heb gisteravond effe flink gecashed, hééééééééééééééééééééééél vaak de Alfa Romeo Day (4.4 kilometer aan snelweg, reward $75.000:9) gedaan, resultaat is dat ik het mooiste huis op het hele eiland gekocht heb, The Orient (in het noordoosten), Garage Capacity 10 cars.:) In de garage staat nu:

#1: Alfa GT (Rosso Alfa, 18 inch spaakwielen, beige interieur)

#2: RUF Rt12 (Zilvergrijs, standaard Rt12 wielen, zwart/beige/groen interieur)

#3: Saleen S281 Extreme Coupe (Red Fire, 20 inch S281 zevenspaaks wielen, rood/zwart interieur)

#4: Koenigsegg CCR (Orange, standaard magnesium CCR wielen, oranje/blauw interieur)

#5: Lotus Sport Exige S240R (Lotus Sport Black, standaard Sport Exige wielen, geel/zwart interieur)

#6: Ferrari F430 Spider (Argento Nürburgring, standaard F430 5-dubbelspaaks wielen, zwart/oranjebeige met lichtgrijs carbon dashboard interieur)

#7: Maserati Spyder 90th Anniversary (Blu Anniversary, 19 inch Trofeo Ball-polished wielen, zwart interieur)

#8: Triumph Speed Triple (Scorched Yellow)

#9: Mercedes-Benz CLS55 (Obesdian Black, standaard vijfspaaks CLS wielen, zwart met hout interieur)

#10: Audi S4 Cabriolet (Moro Blue, standaard zes-spaaks S4 wielen, zwart/lichtgrijs met alu streep op dashboard interieur)

:9:9:9

Allemaal niet getuned ofcourse.:b:

Laatst bewerkt: 28 feb 2007
  16. Emileu

Emileu Active Member

Leuk Bevonden:
    33
    180mhp downtown met klasse B gaat volgens mij sneller hoor. omkeren bij de start en dan 20 seconden optrekken en je hebt hem.

17. Rimlight Racer NL

Rimlight Racer NL GTA

Leuk Bevonden:
    0
    Ja gaat sneller maar de Alfa Day is veel makkelijker. 4.4 kilometer aan rechte snelweg, zonder verkeer en tegen 7 onbenullige tegenstanders.8)

18. Mr.Bubbles

Mr.Bubbles Guest

Mooie collectie auto's hoor! Je krijgt zolangzamerhand wel steeds meer!

19. AntraXxX

Leuk Bevonden:
    214

Ja het is een erg leuk huis, maar het interieur in het huis is hetzelfde als dat van een andere 10-cars huis. Verder wel een leuk huis, dat bovenaan een berg zit!

En eh vriend, ik moet niet nog 1796km rijden, maar ik moet nog 1696km rijden. :thumbs:

6304+1796 is 8100
    6304+1696 is 8000 :)

Verder heb je veel gave en leuke auto's hoor! Je collectie word alweer wat groter. :thumbs:

20. Rimlight Racer NL

Rimlight Racer NL GTA

Leuk Bevonden:
    0
    Thanks.:) Het wisselt wel erg af soms, dan wil ik een 10 car huis, dan heb ik zin in een 8 car, dan lijkt mij een 6 car weer vet en dan lijkt mij een 4 car huis weer het vetst.:{ Maar 2 of meer huizen zal ik nooit hebben. En vooral nu ik een peperduur huis heb waar ik lang voor gespaard heb, zal ik heb niet zo snel wegdoen._O_

Je hebt van 10-car huizen 3 verschillende soorten:

1: Grote, brede huizen, met een binnenplaats als zwembad, grote wit/blauw geblokte garage, interieur met zwarte meubels enz.
    Voorbeeld(en): Kewalo Palace, Old Hanapepe House, Wainaeaianae Haven Of Peace.
    Prijzen: Omstreeks 1 miljoen, meestal iets duurder.

2: Enorm terrein, met hele lange opritten, gigantisch huis met aan de achterkant een groot zwembad, mooi stijlvol interieur, enorme vierkante garage.
    Voorbeeld(en): The Orient, Black Point House
    Prijzen: Meestal iets meer dan 2 miljoen.

3: Groot terrein, middelgroot huis, prachtig groot zwembad, mooie garage met lounge (!) en tuin (!!) , klassiek mooi interieur
    Voorbeeld(en): Mokuleia Seventh Heaven
    Prijzen: Meestal bijna 3,5 miljoen.

Sorry voor rekenfout trouwens.;):b::)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina