1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Test Drive Unlimited [deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Arjan, 23 feb 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rimlight Racer NL

Rimlight Racer NL GTA

Leuk Bevonden:
    0
    Bij de Jaguar XK Coupe werkt de toerenteller als snelheidmeter en andersom ook:{

Zou ik ook wel willen maar toch heb ik liever auto's...

Nieuwe huizen zal wel gaaf zijn, maar dan ook compleet nieuwe typen huizen.:9

Persoonlijk denk ik dat die verassing iets heel anders zal zijn, een anders soort content maar ik heb geen idee.:{

?!!!!?????:confused: wat voor code? Snap het niet want rechtsboven kan je alleen inloggen:confused:

Oeeew dat is erg jammer... Echt jammer voor je want TDU is een superspel!:): Maar hoe is die schade gekomen?

wow... Achterbumper eraf schoppen want anders zou dat vuur ook bij de benzinetank zijn gekomen... dat lijkt mij niet de bedoeling......:eek:

2. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    Zowieso erg lijp dat hij dat rubber verbrand totdat er fik ontstaat, maar wel erg gaaf! :9

Ben benieuwd naar die verrasing!

3. Doelie

Doelie Ballin'

Leuk Bevonden:
    31
    Ja dat dacht hij dus ook en aangezien alleen de bumper nog brandde schoppen maar ;)

Maar je gaat naar de site en dan zie je 3 letters rechtsboven staan en daarnaast een vakje waar je die kan invullen .. Dan druk je op Download en dan gaat die rechtsboven aftellen en dan als die klaar is kun je op openen drukken en dan krijg je hem

4. sanderSJE

sanderSJE Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik toets code in moet 45 seconden wachten(super site..) en dan emailadres invullen en dan krijg ik een nieuwsbrief en verder niks ....:confused:

5. Doelie

Doelie Ballin'

Leuk Bevonden:
    31
    Oo ja heb hem ook op youtube staan KLIK!

6. jordy89

jordy89 Ajax Amsterdam!!!

Leuk Bevonden:
    0
    wat heeft dit met TDU te maken:p? Ziet er overigens wel vet uit.

7. AntraXxX

Leuk Bevonden:
    214
    Heeft niks met TDU te maken maar wel een eruggh lekkere drift/burning rubber is dat! :9

8. Rimlight Racer NL

Rimlight Racer NL GTA

Leuk Bevonden:
    0
    Ik anders wel! Hoop dat het iets compleet nieuws voor TDU is, dus niet een uitbreiding op al bestaade mogelijkheden, en dat het ook voor offline spelers komt!_O_

Thanks, dat geluidje kon ik niet zo goed horen aangezien mijn speakers flut zijn, maar wel een lollig filmpje!

9. Triple X NL

Triple X NL Hell Yeah..

Leuk Bevonden:
    0
    . lama

Laatst bewerkt: 25 apr 2007
  10. Arjan

Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Atari was toch bezig met een variant op Second Life/Sony's Home? Misschien gaan ze dit wel combineren met TDU of TDU2 :)

11. Doelie

Doelie Ballin'

Leuk Bevonden:
    31
    Ga nou niet moeilijk doen? Carbon brand wel alles brand als je het maar warm genoeg maakt .. Nu komen er wijsneuzen die gaan zeggen dat dat niet zo is ..
    Maar ik was erbij en ik kan denk ik wel zien wat er fikt

iig is TDU2 onderhand al bevestigd ofzo?

12. Chrizzle

Chrizzle Active Member

Leuk Bevonden:
    756
    Zou wel leuk zijn als er een auto uitbrandt, maar de bumper blijft intact :+

13. pim_smeets

pim_smeets Active Member

Leuk Bevonden:
    179
    herrinner me opeens een aflevering van Top Gear waar de Dodge Viper wordt getest... Jermery veegt dat ding zo hard over het asfalt dat de sideskirt de hitte van de uitlaat (zit aan zijkant) niet aan kan en besluit om in de fik te vliegen... schitterend

14. Rimlight Racer NL

Rimlight Racer NL GTA

Leuk Bevonden:
    0
    Waarom niet? Als ik op een autosloperij een aansteker tegen de achterbumper van bijvoorbeeld een Peugeot 205 houd, vliegt ie echt wel in de hens hoor. :+

Thanks, alle beetje's helpen natuurlijk :) :)

Nou, TDU2 zal nog wel ff op zich laten wachten, want TDU is nu iets meer dan een halfjaar uit en ik heb genoeg voorbeelden van laatkomertje's, onder andere Colin McRae DIRT, Pokemon Diamond en GTAIV.

En hoe liep dat af? Met een verbrande Viper of gaf ie volgas waardoor de fik uitging door de wind bij 300 KM/H?:9

Met Top Gear mollen ze wel vaker dure supercars, Jeremy had wel eens een Ford GT zó heftig bereden, dat de banden nog maar 0,3 millimeter dik waren na afloop van de test... :+ En onlangs hadden ze de koppeling van een gloednieuwe Mustang GT500 gesloopt...:)

Laatst bewerkt: 25 apr 2007
  15. AntraXxX

Leuk Bevonden:
    214
    Achja bij Top Gear hebben ze wel de financiering om dat soort schade gevalletjes te vervangen. :9

Denk dat TDU2 nog wel ff op zich laat wachten omdat hij pas ongeveer een half jaartje uit is. En ik zou het ook niet echt leuk vinden als TDU2 over 3 maanden in de schapen zou liggen. Laten ze maar eerst wat car/motor packs en wat nieuwe features/contents en updates uitbrengen. Daar zullen de meeste mensen nog wel ff mee zoet zijn.

16. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    prcies, ik voel dr eigelijk niet zoveel voor nu al TDU2 te kopen. k heb nog zat te doen in deeltje 1:D
    maar ik ga deel 2 vroeg of laat zeker kopen

17. AntraXxX

Leuk Bevonden:
    214
    TDU2 zal ik zeer zeker ook wel halen (zeker niet omdat ik nog niet eens weet wat het word met TDU2). Maar met TDU1 vermaak ik me zowat elke dag nog, en er is altijd wel wat te doen ookal heb je de races + challenges uitgespeeld (cruisen, wat ouwhoeren en racen etc).

18. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    en in dat ouwehoeren ben je volgens mij heel goed of niet?:+

19. devmarc

devmarc Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    heb hem net gehaald als opwarmertje speel al 2 maanden de demo ;D Nu hij 30 euro is bij de bart smit dont dacht ik, hey mooi meenemertje. Dus ik heb hem eindelijk :D

Iemand tips/ car club die ik kan joinen ?

20. AntraXxX

Leuk Bevonden:
    214
    Leg eens uit waarom in dat ouwehoeren heel goed ben? \o/

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina