1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Test Drive Unlimited [deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Arjan, 23 feb 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    kijk naar je bericht geschiedenis:D

2. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    Welke bericht geschiedenis, en welke post(s) bedoel je met dat ouwehoeren? XD :9

Ontopic:

Al iets bekend over die "verrasing"? :D

3. Rimlight Racer NL

Rimlight Racer NL GTA

Leuk Bevonden:
    0
    Vind ik ook, eerst wil ik iets van 1000 auto's en 500 motoren en 200 huizen enz in TDU, TDU houdt mij echt nogwel een aantal jaar bezig wed ik en ik zou het niet erg vinden als TDU2 nu al in de winkels zou liggen, want TDU1 blijf ik dan spelen mits er in TDU2 een compleet andere spelwereld zit.:D

Hij bedoelt met ouwehoeren waarschijnlijk dat dagboek gedoe. :) :)

En die verrassing, ik heb geen idee maar wel zin in!:thumbs:

4. Doelie

Doelie Ballin'

Leuk Bevonden:
    31
    Ik heb mijn TDU verkocht voor 30 euro.. Heb het spel altijd veel gespeeld vond het ook leuk. Maar ik merk de laatste tijd dat ik de xbox beetje laat liggen en meer met me scooter bezig ben waar veel tijd en geld in zit.

Heb nu al me spellen in de verkoop gedaan. Zodra spellen zoals TDU 2, FORZA 2 en GTA 4 uitkomen ga ik zeker weer me xbox kapot spelen maar ik doe het voorlopig ff rustig aan

BTW! Porsche-fan zoek je nog Saints Row heb hem hier we voor je liggen (zag het in je sig)

5. BogaddE

BogaddE Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik speelde vandaag de demo nog maar een keertje en er kwam te staan dat er een update voor was.....ja voor een demo!

Volgens mij kon je eerst geen stuurtje gebruiken (niet fatsoenlijk in ieder geval) en nu kan het wel. Heb je niks aan natuurlijk als je de full version al hebt maar ik vond het wel leuk alleen geen force feedback, is dat normaal?

6. AntraXxX

Leuk Bevonden:
    214

Forza2 komt 9 juni uit, dus dat duurt niet meer zo super lang! ;) \o/

@ BogaddE, best raar dat er een update voor de Demo is gekomen. XD Maar wel leuk dan dat je nu wel een stuurtje kan gebruiken.

7. RuudW

RuudW RuudW

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ook.:+ Vond het echter wel een mooi spel, maar goed, op dit moment heb ik niet zo veel tijd om te xboxen. Ook wacht ik liever op Forza 2.

Laatst bewerkt: 28 apr 2007
  8. AntraXxX

Leuk Bevonden:
    214
    Als FM2 uitkomt zal TDU waarschijnlijk erg weinig gespeelt worden, maar ik zal hem zeer zeker niet verkopen omdat ik hem nog steeds erg top vind met een lange replay-waarde wat niet veel spelen hebben!!!

9. Rimlight Racer NL

Rimlight Racer NL GTA

Leuk Bevonden:
    0

Ik verkoop TDU waarschijnlijk nooit meer tenzij ik over iets van 10 jaar :+ mijn 360 verkoop en mits TDU2 een andere spelwereld heeft. Dat wil niet zeggen dat ik de spelwereld van TDU (Oahu, Hawaii) saai vindt, het blijft een fantastisch eiland maar voor TDU2 zat ik te denken aan heel Europa, en dan 100% natuurgetrouw nagemaakt.:) En iets van 30000 (geen spelfout) auto's, zodat ik waarschijnlijk kan naspelen als we op vakantie naar zuidwest Frankrijk gaan._O_

En wat me ook fantastisch lijkt is dat er ook echte schade aan je auto kan voorkomen en dat je hem ook moet onderhouden. En dat er ook benzine in het spel zit.\o/

10. AntraXxX

Leuk Bevonden:
    214
    w00t Tjerk, jij hebt echt f*cking leipe fantasie!! 100% natuurgetrouw Europa nagemaakt en 30.000 (zijn er trouwens wel 30.000 unieke auto's? En hoelang doe je erover om die ooit te unlocken? :9) zal natuurlijk fantastisch zijn, maar hoe willen ze dat OOIT doen? En misschien is er over 10 jaar wel al een TDU3 langsgekomen of zit je al op de opvolger van de Xbox 360 te spelen. \o/

Schade over 30.000 auto's is natuurlijk té gek voor woorden.
    Maar als je het hebt over schade + benzine is dan misschien Forza Motorsport 2 niets voor jou? Ook al vind je Free-roaming leuker, ik denk dat je dit een leuke game zult gaan vinden met over de 300 auto's + schade etc.

En in TDU komt denk ik geen schade + benzine, omdat het nu een sim/arcade racer is. En schade + benzine is meer weggelegt voor een Simulation racer zoals FM2. Maarja, we zullen zien hoever ze over een aantal jaartjes zijn met de technologie.

11. Rimlight Racer NL

Rimlight Racer NL GTA

Leuk Bevonden:
    0
    Lol dude, het is natuurlijk maar fantasie, TDU2 zal echt wel niet zó uitgebreid zijn.:9 Maar een beetje fantasie en een beetje ouwehoeren over TDU2 is natuurlijk wel leuk!

Maar dat van die benzine meen ik serieus, ook als heel leuke update voor TDU en ik hoop dat dat ook in die vERraSSinG zit. :) :)

Laatst bewerkt: 29 apr 2007
  12. AntraXxX

Leuk Bevonden:
    214
    Lol wist ook wel dat het gewoon leuke fantasie van je was hoor. :9

Benzine zou opzich best wel kunnen, en dat zou me ook echt super gaaf lijken. Verhoogd het realisme aanzienlijk, zit je lekker te cruisen en dan moet je weer ff tanken. :D

13. Rimlight Racer NL

Rimlight Racer NL GTA

Leuk Bevonden:
    0
    ^Mee eens!

14. Rimlight Racer NL

Rimlight Racer NL GTA

Leuk Bevonden:
    0
    Owja sorry voor dubbelpost maar heeft iemand al iets vernomen van die verrassing? Ik blijf het maar vragen sorry.:)

/edit: Ik zag op de website van TDU dat de Saturn Curve nu ook downloadbaar is, gratis.\o/ Aangezien ik dat een heel leuk karretje met een prachtig uiterlijk vind, zal ik eens kijken! Maar het kan ook zijn dat het alleen voor de US is...

//edit: Het zal natuurlijk niet die verrassing zijn.

Laatst bewerkt: 29 apr 2007
  15. Martijnn

Martijnn Disco disco, good good!

Leuk Bevonden:
    764
    Is het onderhand niet eens tijd voor een nieuwe carpack?

16. AntraXxX

Leuk Bevonden:
    214
    Of is het niet eens tijd voor de eerste motorpack? :D

17. Doelie

Doelie Ballin'

Leuk Bevonden:
    31
    Schademodellen zullen er toch nooit inkomen, want dan krijgen ze die licenties van de automerken niet. Die willen natuurlijk niet dat hun merk word gepromoot doormiddel van schade.

18. Chrizzle

Chrizzle Active Member

Leuk Bevonden:
    756
    Alsof we allemaal de MC12 gaan kopen 8) Het maakt het alleen realistischer en of er nou een band van afvliegt gaat niemand de automaatschappij afbekke dat het een slechte auto is.

Maaarr dat snappen de bedrijfjes niet 8)

19. Rimlight Racer NL

Rimlight Racer NL GTA

Leuk Bevonden:
    0
    Zeker, Carpack 4 moet nu echt wel komen!

Ook, maar wél met de Hayabusa!:thumbs:

Maar in Forza bijvoorbeeld zit toch ook schade op echte auto's.

Owja die Saturn Curve is nog niet downloadbaar (:mad:) en ik hoop zo dat er gelijk met Carpack 4/Bikepack 1 of die verassing een update komt dat er meer benzinestations in het spel komen en dus ook benzine..._O_ Zie ook hier voor een idee precies zoals ik het zou willen hebben. Ik ben die Fuzzy_duck niet hoor!;)

20. AntraXxX

Leuk Bevonden:
    214
    Gaaf idde van die fuzzy_duck met dat benzine. Dus dat je bijvoorbeeld als je bijna geen geld hebt, je ook maar alleen goedkope en dus minder slechte benzine kunt krijgen waardoor je niet alles uit je auto haalt. En met veel geld kun je dan voor de beste benzine gaan omdat je daar geld voor hebt.

Lijkt me leuk, benzine in TDU maar ik denk dat het er gewoon niet inkomt.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina