1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Test Drive Unlimited [deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Arjan, 23 feb 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Triple X NL

Triple X NL Hell Yeah..

Leuk Bevonden:
    0
    met benzine loopt je geld wel langzaam leeg , of kun je ook als jehem hebt uitgespeeld geld blijven verdienen als je niks meer ken verdien gaat er allen maar af

2. Rimlight Racer NL

Rimlight Racer NL GTA

Leuk Bevonden:
    0
    Zeker! Ik wil eigenlijk wel een mailtje naar Atari sturen maar dat negeren ze toch.:mad: Het moet er echt wel inkomen, en ik hoop het met alles wat ik heb dat benzine precies volgens het idee van Fuzzy_duck in die verassing in TDU komt._O_

Maar dat maakt het spel wel veel leuker, je moet echt opletten met je geld en als je busted bent en in de gavangenis komt moet je echt snel geld verdienen om benzine te kopen.:) Ik ben het compleet 100% met Fuzzy_duck eens, alleen nog met toevoeging dat je een yerrycan met benzine mee kan nemen zodat je wat reserve hebt als je bijvoorbeeld met een onzuinige A-Klasser de Island Tour of de Millionairs Challenge doet, want anders haal je het niet.:9

3. Mr.Bubbles

Mr.Bubbles Guest

en als je geen geld en geen benzine meer hebt? hoe is dat dan op te lossen? ik vind het niet echt een goed idee, het gaat mij erom dat je kunt rijden met geweldige auto's op prachtige wegen.

in deel 2 zou ik wel wat rechtere snelwegen willen zien zonder die vervelende hobbels. beetje zoals ze in duitsland hebben. en ze mogen wel aan het geluid gaan werken van sommige auto's en meer verschillend verkeer op de weg.

4. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    Benzine is een fantastisch idee in TDU. Maar als je geen geld meer hebt dat je dan bijvoorbeeld 100liter benzine gratis krijgt en dat je dan weer wat races kunt doen voor geld ofzo. :9

Rechtere wegen in deel 2 zou me ook leuk lijken, maar zoals het nu is is het ook toppie met die bergwegen etc. Of ze moeten gewoon een speciaal gebied maken van ongeveer 15/20km rechte weg zonder bobbels zodat je daar je topseed kan testen! :)

5. Chrizzle

Chrizzle Active Member

Leuk Bevonden:
    756
    Dan kan je beter gewoon je tank leegrijden, aangezien je toch wel gratis 100L krijgt :9

Laatst bewerkt: 30 apr 2007
  6. Martijnn

Martijnn Disco disco, good good!

Leuk Bevonden:
    764
    Geld verdienen door een minigame bijv gezien als werk. En als je out of fuel bent bel je toch gewoon een takeldienst?

7. AntraXxX

Leuk Bevonden:
    214
    Lol allemaal minigames en takeldiensten voor die benzine. :9 Opzich is het wel een grappig idee, maar ze kunnen ook gewoon die benzine gratis maken. XP

8. Mr.Bubbles

Mr.Bubbles Guest

Mja, dan zou je dus in free ride constant mini games moeten doen aangezien die auto's aardig wat benzine verbruiken. Als je een lange rit zou willen maken zou je constant moeten tanken, dat haalt de fun er wel een beetje uit. Nee, wat mij betreft doen ze eerst wat aan het andere verkeer, bijvoorbeeld een wegafzetting door wegwerkzaamheden en andere auto's.

9. AntraXxX

Leuk Bevonden:
    214
    Steeds minigames doen lijkt me ook niet echt iets. Mij lijkt het ook leuk als ze eerst wat aan het verkeer doen inderdaad, dus andere auto's erbij.

Maar het leukst lijkt mij als ze er gewoon een dag-en nachtcyclus erin doen. Zodat je dus bijvoorbeeld in de nacht kunt rijden. Meer weerseffecten lijkt me ook wel wat, dus bijvoorbeeld afentoe regen (ookal regent het daar bij Hawaii niet vaak :9).

10. Triple X NL

Triple X NL Hell Yeah..

Leuk Bevonden:
    0
    Mij lijkt een drive-in bios wel geinig met korte filmpjes dat je daar online gwn b.v 5 dollar(speel geld moet betalen) en dat je dan met meerde mensen teglijk die film ken bekijken op een groot parkeer terrein

11. AntraXxX

Leuk Bevonden:
    214
    WTF!!?! :D Een drive-in bios in TDU, zie ik er in nog geen 10 jaar inkomen. :9 Wel leuk fantasie idee, maar denk dat het niet echt zal aanslaan, want ik hoor liever het brullende V8 geluid van mijn Gallardo dan het geluid van een film. (En als ik een film wil kijken heb ik daar de tv voor).

12. Triple X NL

Triple X NL Hell Yeah..

Leuk Bevonden:
    0
    :9 het was maar een optie , het zal er iig eerder in komen dan europa natuurgetrouw namaken\o/

13. AntraXxX

Leuk Bevonden:
    214
    Ja dat zeker, maar ik denk dat geen van beide opties erin komen. (Ze zouden wel leuke opties zijn :D)

14. Triple X NL

Triple X NL Hell Yeah..

Leuk Bevonden:
    0
    Beetje fantasie is goed voor je:thumbs:

15. Buckket

Buckket Gamertag=Buccket

Leuk Bevonden:
    0
    MENSEN EVEN EEN IDEE:

Ik heb dit ook in de 'TDU dagboek' thread geplaatst.

Is er al een club waar mensen van xbw bijzitten? Ik wil namelijk best een club oprichten, en dan kan iedereen die wil joinen zodat we inner-club tours en races kunnen doen.

16. devmarc

devmarc Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Klinkt goed buckket :thumbs:, een nederlandse autoclub klinkt voor mij als fun \o/

Voeg me even toe op xbox live, kunnen we is een keertje cruisen/racen. Mijn gamertag is 'Devmarc'.

17. Buckket

Buckket Gamertag=Buccket

Leuk Bevonden:
    0
    XBW CLUB.

Ik heb zojuist een club gemaakt, genaamd XBW Club. Als je wilt joinen, stuur me even een friend invite en ik voeg je toe. Requirements om te joinen heb ik ingesteld op het volgende. Je moet het 'Pro' level of hoger hebben, en je aantal sterren moet 3 of hoger zijn.

Er is plaats voor 16 man!

Laatst bewerkt: 2 mei 2007
  18. AntraXxX

Leuk Bevonden:
    214
    Heb hierop ook gereageert in het dagboek topic. Lijkt me dus een leuk plan, kan ik ook eindelijk eens de online achievements halen! :thumbs:

19. Rimlight Racer NL

Rimlight Racer NL GTA

Leuk Bevonden:
    0
    Duitsland zou zeker gaaf zijn, Autobahn 31! Onbeperkt snel!!!_O_

20. AntraXxX

Leuk Bevonden:
    214

Onbeperkt snel kan nu ook al in TDU hoor. :9 (Maar ik weet wel wat je bedoelt XD) Duitsland zou wel erg tof zijn ja, Autobahn is gaaf!

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina