1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Test Drive Unlimited [deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Arjan, 23 feb 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Medigan

Medigan Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb het spel ook vandaag binnen gekregen :)
    ik kan het alleen nog niet zo goed, ook live een aantal races gespeelt maar die verloor ik allemaal.
    Dan maar zoveel mogelijk single-player races spelen zodat ik teminnste een betere auto kan kopen :9
    Maar het is wel een vet spel :thumbs:

2. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    Jup, door veel races te doen, kun je veel beter en sneller door bijvoorbeeld bochten rijden! Wel leuk dat je hem vet vind, want dat issie zeker. :)

@ Porsche-fan, ah daarom lijken die huizen zo op elkaar van 10-auto's. :9
    Want ik heb namelijk Kewalo Palace en Wainaeaianae Haven Of Peace.

3. Emileu

Emileu Active Member

Leuk Bevonden:
    33
    absoluut niet mee eens, Omkeren, 1 flauwe bocht door en nauwelijks verkeer voor je en dan binnen een halve minuut is toch makkelijker. beter dan dat je eerst 4,4 km moet rijden.

4. AntraXxX

Leuk Bevonden:
    214
    Ik vind die 180mph met een A auto ook veel makkelijker.
    -Omdraaien, aan de rechtste kant van de weg lang het verkeer en binnen 15 seconden aan de 300
    .

Straks weer verder met het behalen van die Eagle-Eyed Driver, op het Oahu Circuit is echt geweldig! :D

5. Rimlight Racer NL

Rimlight Racer NL GTA

Leuk Bevonden:
    0
    TDU is zeker vet!!:thumbs: Je kan ook met je favo-auto een heel lange rit maken, en dan op elke manier met die auto rijden, dan krijg je hem snel onder de knie.:)

Heb je de Alfa Day dan weleens gedaan. Die vind ik echt veel makkelijker en minder frustrerend.;)

Ehhhhhmmm... De 180 MPH mag toch alleen maar met een B-Klasser?:b:

P.S.: Heb (jaja:eek:) mijn dure snobberige8) huis verkocht, en ook alles wat in de garage stond. No, i'm not kidding you!;) Heb nu de PohaKupu Village (garage: 4 car) vlakbij de Chrysler showroom, met als enige auto een Pontiac GTO (Zwart, standaard 17 inch vijfspaaks wielen, rood/zwart interieur, niet
    getuned). Fantastische, heerlijk rijdende en makkelijk mee te cruisen auto:thumbs:! Heb er nu al een rit van 165 kilometer gemaakt, eerst naar het zuidwesten richting AC Cobra dealer, daarna gekeken bij U.S. Muscle Tuner en daarna naar het noordwesten naar de McLaren dealer.:) Daarna weer over die weg langs het noordelijkste puntje naar huis. Heerlijk!:)

6. AntraXxX

Leuk Bevonden:
    214
    Lol, net een leuke collectie bij elkaar met een mooi huisje, verkoopt die gek alles weer. :+

Naja :9 de Pontiac is een leuke wagen met een mooi interieur.

Ik zal nu ongeveer 18 huizen hebben, mijn mooiste zijn Kewalo Palace en Wainaeaianae Haven Of Peace.

Er is in ongeveer het midden van de map ook een challenge die 180MPH in Heavy Traffic heet. Die kan wel met een A-auto en brengt 70.000 per keer op.

Dus binnen een minuut heb je 140.000 bij elkaar inclusief laad tijden. :)

Laatst bewerkt: 1 mrt 2007
  7. AntraXxX

Leuk Bevonden:
    214
    Ik heb gisteren avond weer flink rondgecruist, onderandere op de Oahu Raceway met mijn Enzo! Ik heb daar ontzettend veel rondjes gereden, en ik heb nu ook in totaal 6504km gereden. Dus gisteren heb ik er ongeveer 220 gereden.

Vandaag wil ik niet de hele tijd doorbrengen op de Oahu Raceway, maar ik ga gewoon een soort van route uitstippelen op het eiland met verschillende punten waar ik naartoe ga cruisen! :)

8. Rimlight Racer NL

Rimlight Racer NL GTA

Leuk Bevonden:
    0
    Groot gelijk!:)

Lol:+

Sorry ik had eigenlijk geen zin meer in dat dure huis, vind zo kleine 4 car bungalow met een mooie ligging eigenlijk veel beter, gewoon ook wat 'realistischer' en aan die Pontiac GTO heb ik meer dan genoeg:thumbs:. Doel is om in een week minstens 1000 kilometer op de klok van die Pontiac te zetten, heb hem nu sinds gisteren, niet veel tijd gehad om het te spelen maar toch nu al 380 KM op de klok!:)

Hihihihi, ben idd een gek...;)

Mooie huizen trouwens!:thumbs:

Waar zit die speed challenge dan?:)

9. AntraXxX

Leuk Bevonden:
    214
  10. Doelie

Doelie Ballin'

Leuk Bevonden:
    31
    Is die download pack er nu al?

11. beuker(sr)

beuker(sr) SUCKS GAS,KICKS ASS

Leuk Bevonden:
    3
    zou wel nieuwe motorfietsen willen zien in tdu....

12. Rimlight Racer NL

Rimlight Racer NL GTA

Leuk Bevonden:
    0
    Thanks, maar ik heb zo'n map allang uitgeprint met een A3 laser printer.:) Jammer dat ik zelf niet zo'n printer heb!:{

Komt die ooit nog?! Ik wordt gek van het wachten!|:-

P.S.: Pontiac GTO heeft nu 450 KM op de teller.\o/ Heb nu ook een Caterham CSR 260 R500 (mond vol he.;)) gekocht, standaard 15 inch donkergrijze CSR wielen, Graphite Green, standaard zwart interieur.:) Zit ook te twijfelen of ik er nog een Dodge Challenger RT bij doe.:)

Heb genoeg geld, dus ik ga vanmiddag een racestuur kopen!!!\o/_O_\o/_O_\o/_O_

13. Freezing Aaron

Freezing Aaron Registered member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben net een expert geworden en toen stond er dat ik het Ford island circuit(of zoiets) heb vrijgespeeld. kan iemand zeggen wat dat is.

14. AntraXxX

Leuk Bevonden:
    214
    Al aardig wat gereden met die Pontiac hoor!!

Ik heb ook een Catherham CSR, en dat is echt een ownage wagen! Als je hem op stage 3 tuned (wat jij toch wel niet zal doen :9) is het like de beste wagen op bochtige (berg) circuits! Ook geweldig dat je zo van die losse wieltjes hebt, en dat je geen echte deuren hebt. Is echt een topwagen!

Met mijn Enzo hebk nu 1769km gereden en met mijn Gallardo 985km. In totaal heb ik nu 6754km gereden, dus ik moet nog ruim 1200km rijden! :D

15. Rimlight Racer NL

Rimlight Racer NL GTA

Leuk Bevonden:
    0
    Je bedoelt Ford Island. Dat is een eilandje midden in Pearl Harbor, die grote baai in het zuidmidden. Het is op sector H-7 op de map van AntraXxx, zie een paar posts terug. Er rijdt geen verkeer, vind het zelf wel leuk om een 'Rondje Ford Island';) te doen, over de buitenste wegen van Ford Island, de tijd meet ik dan op met mijn horloge.:)

Gefeliciteerd trouwens, dat je Expert ben geworden!:)

Thanks.:b: Heb die Pontiac GTO sinds donderdagavond volgens mij, nu alweer 585 KM op de klok (Echt waar)!\o/

Probeer met de Caterham ook eens de bergwegen op de sectoren B-5, C-5, C-6, D-6 en op het noorden van I-10 en het zuiden van H-10 op jouw map!:) En natuurlijk het Ford Island Circuit (zie hierboven) en Ohau Raceway.:)

Veel succes met het behalen van de 5000 mile/8000 kilometer achievement!:)

P.S.: Vanmiddag racestuur gehaald!\o/\o/\o/ Ik moest er effe aan wennen, maar nu vind ik het heerlijk om te cruisen met het stuur, ben vanmiddag naar Oahu Raceway geweest met de Pontiac GTO! Heerlijk, met dat racestuur.:) Die Pontiac GTO is trouwens een meesterlijke wagen: 50 kilometer per uur in z'n zesde versnelling, no problemo!!_O_

Heb nu nog steeds alleen de Pontiac en de Caterham.:)

16. Buckket

Buckket Gamertag=Buccket

Leuk Bevonden:
    0
    Is er hier iemand die de amerikaanse versie van TDU heeft, cd-wow.com biedt hem namelijk aan voor 40 euro en als er geen verschil is tussen US servers of EU servers dan kan ik die gewoon kopen ipv er 60 euro voor neer te hoeven leggen.

17. Freezing Aaron

Freezing Aaron Registered member

Leuk Bevonden:
    0
    thanks

18. AntraXxX

Leuk Bevonden:
    214
    Ja, op die bergwegen is het erg gaaf om daar met je caterham te racen en rond te cruisen. :D

Bedankt voor je succes, :9 Heb jij die achievement al ofniet?

Ik rijd met mijn Enzo en Gallardo supervaak op Oahu Raceway. Wel vaker met de Enzo omdat ik daarmee sneller en beter de bochten door kan met 150+, ik rijd nu ook vaker over de goede lijnen voor de bochten zodat ik dat beter kan.

19. M Leonhart

M Leonhart PS4: Fingodox

Leuk Bevonden:
    0
    \o/ heb alle races, time challenges en speed test gedaan. Nu nog al die hitch hikers enzo wegbrengen:mad:.

Wat wel een toffe fiets voor dit spel zou zijn, is een Triumph daytona 675 of 955. Of een Moto Guzzi 1200 Sport, dat is nou een echte TDU motor:p

20. Rimlight Racer NL

Rimlight Racer NL GTA

Leuk Bevonden:
    0
    Graag gedaan!:)

Ik heb die Eagle-Eyed Driver allang, als ik nu bij Info kijk zie ik dat ik al 16000 mijl gereden heb..._O_

Jump jij naar Oahu Raceway, of rijd je er naar toe, en zo ja vanaf welk huis?:) Ik rijd er altijd naartoe, is veel leuker (zeker met een racestuur) en ik wil echt heel veel Km's op de klok van de Pontiac GTO zetten.:)

Gefeliciteerd! :)

Ik zou echt heel graag de Triumph Sprint ST 1050 in het spel willen hebben... Wat een mooie motor is dat..._O_ Kijk hier maar:

http://www.bikepics.com/pictures/688931/
    http://www.bikepics.com/pictures/696212/
    http://www.bikepics.com/pictures/688929/
    http://www.bikepics/pictures/696209/

Schitterend.:)

P.S.: Heb nu nog steeds hetzelfde huis, en dezelfde Pontiac en Caterham, niks anders. Op de teller van de Pontiac GTO staat nu 675 KM, maar ik ga er vanmiddag een heel lang stuk mee rijden!:) Op de teller van de Caterham CSR R500 260 staat nu 40 KM, maar daarmee rijd ik alleen korte afstanden, en met de Pontiac rijd ik veel meer.:)

Laatst bewerkt: 4 mrt 2007
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina