1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Test Drive Unlimited [deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Arjan, 23 feb 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rimlight Racer NL

Rimlight Racer NL GTA

Leuk Bevonden:
    0
    Ja in TDU heb je ook wegen waar je onbeperkt kan maar de Autobahns zijn veel geschikter. Toen ik een halfjaar terug met mijn vader in zijn Peugeot 307 SW over de Autobahn 31 reed konden we een keertje een kwartier lang 195 op de teller (190 in het echt, de topsnelheid van onze 307) rijden.8)

Of nog een idee: Wat misschien wel zou kunnen is heel Nederland perfect en 100% natuurgetrouw nagemaakt als spelwereld in TDU2. Nederland is ongeveer 4x zo groot als Hawaii (schatting) dus het zou misschien kunnen.\o/ Kan ik een Lambo op onze oprit in Soest zetten ingame._O_

En dat je elk huis kan kopen maar dat je niet meer dan 100 huizen mag hebben anders wordt de spelwereld te druk met alle huisicoontjes.

Laatst bewerkt: 3 mei 2007
  2. devmarc

devmarc Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Heb nu de Farboud GTR Prototype 2005 ofzo iets, was maar 150,000 en had een topsnelheid van 330 kmh. Even tunen voor 155,000 en hij ging 363 kmh. Toch snel voor zo een prijs, gister ff een race gehouden met een getunde saleen twin turbo, hij trok sneller op maar ik haalde hem wel in en crashde ik op het eind door een car pop-up. Dit heb ik dus soms opeens zomaar een wagen voor me neus. Heel vaag.

3. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214

Nederland zullen ze nooit 100% natuurgetrouw namaken, maar het zal natuurlijk wel fantastisch zijn voor de nederlanders die TDU spelen!
    Autobahn is wel erg gaaf indeed! :D :thumbs:

@ devmarc, die car pop-ups komen best vaak voor. Afentoe irritant, maar als het bij een tegenstander gebeurt, kun je natuurlijk alleen maar lachen. :9

4. Rimlight Racer NL

Rimlight Racer NL GTA

Leuk Bevonden:
    0
    Mwah, het zou best wel kunnen. Maar ik ben al blij als ons huis erin zit.:cool:

5. AntraXxX

Leuk Bevonden:
    214
    Als ze Nederland erin stoppen krijg je tenminste wel eens regen (omdat het hier nog wel eens lekker wil regenen) wat me super gaaf lijkt!
    Ik zie me nu al hier de straat in rijden met een Yamaha R1 (hoop dat hij erin komt!). :9

Maargoed aan fantasie ontbreekt het hier zeker niet. XP

6. Rimlight Racer NL

Rimlight Racer NL GTA

Leuk Bevonden:
    0
    Je hebt zeker gelijk, maar de afgelopen weken regende het niet in Nederland!;)

7. AntraXxX

Leuk Bevonden:
    214
    Nope, de laatste weeken (laatste 2 maanden) was het hier lekker weer inderdaad. Eigenlijk zou er gewoon een dag en nacht cyclus in moeten zodat je ook in de nacht de straten onveilig kan maken! (deze fantasie is misschien beter voor in het aparte dagboek topic :9)

8. Rimlight Racer NL

Rimlight Racer NL GTA

Leuk Bevonden:
    0
    Maar mijn school staat in het bos (en vlakbij heide) en er zijn een aantal n00bs van een andere school vlakbij die het terrein proberen in de hens te steken:'-(:'-(:eek::mad:=(

Ontopic: Bijna 1000 posts! Nieuwe thread?

9. pboy007

pboy007 Game-freak

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb me gisteren aangemeldt bij de xbw club en ben gisteren met
    Buckket een stuk wezen rijden was wel tof.
    we moeten eigenlijk een dag afspreken bij de club en dan met zijn allen
    een stuk gaan rijden.
    grt,patrick

10. pboy007

pboy007 Game-freak

Leuk Bevonden:
    0

lekker belangrijk he=(

11. Rimlight Racer NL

Rimlight Racer NL GTA

Leuk Bevonden:
    0
    Lekker belangrijk he=(

12. dave123

dave123 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Mensen ik heb hem :thumbs: :thumbs: Hoe lang duurt het ongeveer voordat ik de xbw club kan joinen?

13. AntraXxX

Leuk Bevonden:
    214
    XBW club kan je joinen als je de rank Pro hebt behaald, en die behaal je als je volgens mij 180 (??) Gamerpoints hebt verdient. Die gamerpoints verdien je gewoon door veel races te doen en bijvoorbeeld 3 auto's van een merk te kopen. Hier vind je een lijst van achievements, die het je wat makkelijker maakt:

http://www.xbox360achievements.org/guide.php?type=Retail&gameID=103

14. Buddha

Buddha Ohm Mani Padme Hum

Leuk Bevonden:
    0
    Kunnen jullie ervaren Test Drivers mij vertellen of je ook in km/h kan spelen?? Of is het toch alleen miles/hour?? Waar kan je dit instellen??

Nog tips voor een goedkope en goeie auto >100.000,-??

Nog maar net 1.5 uur gespeeld, toch een prachtige en (tot nu toe) zeer vermakelijk spelletje. :)

Alvast bedankt en greetz Buddha;)

15. pacboyslim

pacboyslim jump for joy

Leuk Bevonden:
    10
    Ik wil er ook wel bij. Ik moet alleen nog die achievement voor die club race victories halen.

16. dave123

dave123 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb TDU nu 2 uur gespeeld en ik vind het echt geweldig :D.
    Alleen weet iemand waar ik een garage kan vinden want ik zou mijn auto graag willen tunen (een Audi)
    En weet iemand waar je ergens in het menu je snelheidsmeter kan veranderen in km inplaats van mph? bij die speedometer staat het niet en ik kan het in deze thread ook niet vinden.

/edit speedmeter gevonden

Laatst bewerkt: 4 mei 2007
  17. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    je kan het instelen in km/h .. lees de thread maar ff door en je ziet het zo'n 100000X voorbij komen.
    het heeft een best rare naam diei k ff niet meer weet maar het zit ergens bij options, sorry dat je hier zo weinig aan hebt:+ :x

wat tips betreft, ikzelf ben echt een huge fan van austin martin, en voor 105K kan je dr al een kopen. echt een aanrader!

18. Buckket

Buckket Gamertag=Buccket

Leuk Bevonden:
    0
    Was inderdaad lache.

Voor degene die nog niet bij de club zitten, stuur gerust een friend request naar mij, Buckket.

Weet wel dat je Pro moet zijn om te kunnen joinen, dit betekend zoals Antraxxx al zei dat je 180GP gehaald moet hebben in TDU.

19. dave123

dave123 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hey buccket ik heb je een friendrequest gestuurd (die staat nog op pending)
    Maar weet jij misschien waar ik mijn auto kan tunen?

20. Nyazzin

Nyazzin SCF Ultras

Leuk Bevonden:
    0
    In het zuiden van het eiland waar je ook begint daar zitten de meeste tuningbedrijven. Gewoon beetje rondcrossen en je zal er zo ie zo 1 moeten vinden. Mocht er iemand nog bij de SLR club willen stuur maar pmtje :)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina