1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Test Drive Unlimited [deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Arjan, 23 feb 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rimlight Racer NL

Rimlight Racer NL GTA

Leuk Bevonden:
    0
    Super! Ik moest er ook aan wennen maar nu rijd ik ook beter en netter, en je kan heel precies door een bocht sturen zonder dat je steeds heen en weer moet.:thumbs: Wat betreft die instellingen, zet de steering sens in TDU op maximum, en niet de Enable Wheel aan, want dat speelt (...) als een toetsenbord. En zet de modusknop op het stuur zo dat dat lichtje zo langzaam mogelijk knippert._O_ Dan is het geweldig om met de DriveFX te rijden (*Spreekt Uit Ervaring)! \o/ \o/ \o/

Laatst bewerkt: 6 mei 2007
  2. Tranq

Tranq Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ja ik ga vanavond na het eten cker een stukje online cruisen

3. Rimlight Racer NL

Rimlight Racer NL GTA

Leuk Bevonden:
    0
    Super! Ik moest er ook aan wennen maar nu rijd ik ook beter en netter, en je kan heel precies door een bocht sturen zonder dat je steeds heen en weer moet.:thumbs: Wat betreft die instellingen, zet de steering sens in TDU op maximum, en niet de Enable Wheel aan, want dat speelt (...) als een toetsenbord. En zet de modusknop op het stuur zo dat dat lichtje zo langzaam mogelijk knippert._O_ Dan is het geweldig om met de DriveFX te rijden (*Spreekt Uit Ervaring)! \o/ \o/

/edit: Sorry voor dubbelpost ging per ongeluk :) :)

Laatst bewerkt: 6 mei 2007
  4. Rimlight Racer NL

Rimlight Racer NL GTA

Leuk Bevonden:
    0
    Owja niet de Hardcore Mode natuurlijk:)

5. pimpertje

pimpertje Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    hoe krijg je een diablo?

Ik vraag me af hoe je een lamborghini diablo kan krijgen, want k zoek er al een tijd naar:p

6. Chorus

Chorus youtube.com/CH0RUS

Leuk Bevonden:
    2
    Dat zou best kunnen, want die zit niet in het spel.

7. jasper15

jasper15 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    De Diablo zal in een Carpack komen welke pack en wanneer de volgende pack komt weet ik niet.

8. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    Lijkt me wel gaaf als een Lamborghini Diablo (SV) in TDU komt, want het is namelijk een té gekke wagen! Die Kawasaki ZX-12R mag van mij ook wel eens komen. :D

9. Laconiek

Laconiek Lock and Load !

Leuk Bevonden:
    0
    Ben nu net Pro geworden. Heb 2 auto's kunnen kopen. Ferrarie F430 en een Chevrolet met een top van 339 ofzo. Maar waar kan ik nu echt geld verdienen? races van 5,000 euries schiet niet op. Heb al wel 2 missies gedaan dat je een auto moet verplaatsen voor 80,000 euries. waar vind je die meer.

10. Roerbakmie

Roerbakmie .....

Leuk Bevonden:
    0
    Is het ook mogelijk om in de offline modus te cruisen? of kan dit alleen online?

11. AntraXxX

Leuk Bevonden:
    214
    Je unlocked meer missies als je meer wegen hebt bereden (unlocked). Dus gewoon veel rond rijden (over wegen waar je nog niet bent geweest) en dan kom je vanzelf meer missies en races tegen. ;)

Als je die auto verplaats missies 100% zonder schade doet, krijg je een 50% geldbonus, dus zeker in het begin is dat de moeite waard. :D

@ Roerbakmie, tuurlijk kan je ook in de offline modus cruisen! Je gaat gewoon naar je huis en dan naar de garage en dan kies je een wagen of een motor uit om mee te rijden. Dan kom je in de openwereld terecht waar je kan cruisen en rond rijden. (Heb je TDU trouwens ook of niet?)

12. Arjan

Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Bron

Goed nieuws dus, mocht 't waar zijn! :b:

13. Rimlight Racer NL

Rimlight Racer NL GTA

Leuk Bevonden:
    0
    Lol die zit nog niet in het spel!

Heb qua de motoren liever de Hayabusa!:thumbs:

Goed zoeken, ze zitten het meest in het midden van het eiland. :) :)

YEAAAAAAAHHHHHH!!!!!!\o/\o/\o/\o/\o/\o/\o/\o/\o/\o/

YAY!!! YES!!!!!_O_

Kan echt niet wachten tot Maart 2008!:emo::emo::emo:

(als het waar is tenminste):eek:

14. yojesse

yojesse Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    @porsche-fan
    Ik zou ook wel de bmw motoren en de honda's willen hebben in een download pack. Maar de Hayabusa is ook mijn voorkeur:thumbs:

@Arjan
    Yes!! Ik zat al te wachten op de suv's en ze komen in tdu2!!
    Mijn lievelings zijn : Audi Q7, Hummer en VW Touareg

15. Rimlight Racer NL

Rimlight Racer NL GTA

Leuk Bevonden:
    0
    Mijn lievelings SUV's zijn er niet veel aangezien ik veel meer van onverwoestbare echte-mannen terreinwagens houd, maar de Range Rover Sport vind ik toch wel erg mooi.:) En de Porsche Cayenne ofcourse;)

16. AntraXxX

Leuk Bevonden:
    214

Echt super goed nieuws, hopen dat het waar is!!! :D :D :D \o/ :thumbs: _O_

+Eindelijk een Bugatti (Veyron)
    +Offroad races
    +Gebied van ruim 1500 km2
    +Ruim 2400 km aan wegen
    +Dynamische weerseffecten zoals regen, mist en storm

Ik ben ook zeer benieuwd hoeveel wagens en misschien ook motors in de game komen. Met de off-road scene erbij denk ik dat het wel over de 200+ wagens (en motors) gaat worden!

McLaren staat ook bij de italiaanse merken, maar dat is toch gewoon een onderdeel van Mercedes (Duits merk)?

Ik hoop ook dat er weer normale alledaagse auto's inkomen. En ik hoop ook dat er wat meer auto's van bepaalde merken komen, want in TDU1 zaten van sommige merken maar 1 of 2 wagens in het spel.

Het zou ook leuk zijn als er nu wat meer motorische tunemogelijkheden in het spel zouden komen. Maar ook niet te extreem want TDU is toch meer een arcade/simracer. (Voor een simracer is er Forza Motorsport 2.)
    Ik heb liever niet alle uiterlijke poespas in TDU2 zoals bodykits, spoilers etc. want ik vind het veel leuker om het gewoon origineel te laten. Tunegames zijn er genoeg zoals Midnight Club en Need for Speed.

Laatst bewerkt: 7 mei 2007
  17. Flavourlicious

Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

Leuk Bevonden:
    1.409
    van mij mag er ook een schade model over de auto's heen gegooid worden

18. Laconiek

Laconiek Lock and Load !

Leuk Bevonden:
    0
    Waar en Wanneer kun je tunen. ben nu Pro...

19. Arjan

Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Als dat nieuwsbericht op waarheid berust zou dat echt geweldig zijn! Voorlopig ben ik nog steeds niet uitgekeken op TDU, maar deel twee mag van mij ook morgen al uitkomen :+

20. AntraXxX

Leuk Bevonden:
    214
    Je unlocked tuneshops als je de rank Amateur hebt behaald, dus jij hebt ze al unlocked. (want je bent al zelfs Pro :thumbs:)

http://www.myfilehut.com/userfiles/20746/oahu_map.jpg

Op deze map vind je rechtsboven een legenda, een moersleutel (Tuning Store) is dus een tunezaak waar jij je bolides kunt tunen. Kijk eens rond op het mapje en waar je die moersleutels tegenkomt zit dus een tunezaak. ;) :)

@ Arjan, jup dat zou echt fantastisch zijn! _O_ Ik ben ook nog lang niet uitgekeken op TDU, maar TDU2 mag van mij ook zo snel mogelijk in de winkels verschijnen! :D

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina