1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Test Drive Unlimited [deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Arjan, 23 feb 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mr.Bubbles

Mr.Bubbles Guest

Die hitchhikers vond ik nooit echt leuk zegmaar. Je bent zo vriendelijk om ze mee te nemen, gaan ze ook nog eisen aan je auto stellen en dat je binnen een bepaalde tijd ergens moet zijn. ;)
    Ze zijn vooral soms lastig door die driver points die erbij zitten. Ik merk nu wel dat ik het veel minder speel nu ik alle challenges heb gedaan. :{
    Speel wel veel Saints Row, maar veel free ride doe ik nu ook al niet meer, heb al zitten denken om hem net zoals PGR3 te verkopen.

2. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    @ Porsche-fan, ik rijd altijd naar de Oahu Raceway vanaf Kewola Palace (wat ongeveer 23km is). Maar vaak rijd ik ook vanaf kewola palace naar die 180mph in heavy traffic challenge, dan doe ik die een paar keer en dan rijdt ik vanaf daar naar de classic ferrari/lamborghini/massarati dealer in het oosten (eergisteren daar nog een Ferrari 288 GTO gekocht!), en dan vanaf daar weer terug naar kewola palace. Is een erg leuke route, met snelweg,woestijn en bergen!

Ik rijdt gewoon in free-roam vaak met de Gallardo, voor de oahu raceway gebruik ik vaak de Enzo. Het is echt té tof om een soort van route uittestippelen. (Bijvoorbeeld van Kewola Palace in het zuiden, naar de Mclaren dealer in het noorden, en dan bijvoorbeeld naar de Chrysler dealer in het oosten rijden. En vanaf daar weer terug naar kewola palace, en daar mijn Enzo pakken en vandaar weer neer oahu raceway, en dan daar mijn racevreugde uitten! :D)

3. patsem

patsem zie hierboven

Leuk Bevonden:
    2
    Wanneer zou in godsnaam de patch voor force feedback uit komen.? Het
    is toch belachelijk dat het zo lang moet duren!
    Als ze wachten tot Forza uitkomt hoeft het niet meer natuurlijk :mad:

4. Mr.Bubbles

Mr.Bubbles Guest

Wat ik zelf nog graag zou zien is een patch waarbij er meer verschillend verkeer op de weg komt. Dat was wel iets wat ik een beetje eentonig begon te vinden. Geweldige omgevingen, prachtige auto's om mee te rijden, schitterende locaties en dan kom je steeds weer een merkloze mintblauwe 4x4 tegen :x

5. AntraXxX

Leuk Bevonden:
    214
    Lol ja, of die grotte witte trucks! Lijkt me wel leuk als je kan instellen wat voor verkeer je wilt, bijvoorbeeld alleen politie ofzo. Maar wat meer afwisseling zou inderdaad leuk zijn.

6. Buckket

Buckket Gamertag=Buccket

Leuk Bevonden:
    0
    Weet iemand of een TDU import versie uit de US het ook doet op EU 360's? Dan kan ik hem namelijk importen voor 40 euro bij cd-wow

7. AntraXxX

Leuk Bevonden:
    214
  8. Rimlight Racer NL

Rimlight Racer NL GTA

Leuk Bevonden:
    0
    Die bitchhikers zijn idd kut.:{ Ik zou TDU niet verkopen, daarkrijg je echt spijt van!;)

haha het is kewalo palace...:lol: Ik geef je trouwens helemaal gelijk!:)

Ja echt bestaande autos verkeer zou wel leuk zijn...:)

Volgens mij is die medium 4x4 een afgeleide van de Jeep Cherokee, er zijn drie sedans en die lijken op Rover 600, Opel Vectra en BMW 3-serie. Er is ook zo'n hoekige terreinwagen (met die surfplanken op z'n dak;)), die lijkt op een Suzuki Grand Vitara. Van de rest weet ik zo gauw niet.:b:

Lijkt mij idd wel leuk als je die ***politie uit kon zetten...8)

P.S.: Pontiac GTO heeft nu 815 KM op de klok, Caterham had eerst 30, maar nú 40.:) Zo dadelijk weer effe een lang eind cruisen met de Pontiac GTO! heb nog steeds geen andere auto's.:)

9. Rimlight Racer NL

Rimlight Racer NL GTA

Leuk Bevonden:
    0
  10. AntraXxX

Leuk Bevonden:
    214
    Ja hij ziet er erg goed uit met dat blauw! Een Suzuki R1 zou nog gaver zijn. Maarja, ik blijf hopen dat er nieuwe bikes bij komen. Want nu zijn het er niet zoveel.

Ja bestaande auto's zouden leuker zijn, maar dat zou denk ik gewoon niet gaan met de licenties etc. (je rijdt ze zo in de prak etc.)

11. BogaddE

BogaddE Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Vreemdste combinaties kom je hier tegen zeg.... eerst al een suzuki cbr en nu weer een suzuki R1.

Je zal wel een Yamaha R1 bedoelen, of een Suzuki GSX-R 1000, allebei erg mooi trouwens.

Maar van mij mogen ze de nieuwe Ducati 1098 er wel instoppen, want de 999 is het toch net niet.

12. AntraXxX

Leuk Bevonden:
    214
    Ja sorry, my bad. Ik bedoelde dus een Yamaha R1:

_O_

13. Rimlight Racer NL

Rimlight Racer NL GTA

Leuk Bevonden:
    0
    Sweet bike ;)

@ Bogadde: Ducati 1098!? Yes! Ik vond de 999R al fantastisch!:thumbs:

Vinden jullie ook niet dat de Kawasaki Ninja ZX-10 R, Suzuki GSX-R, Honda CBR en de Yamaha R1 zoveel op elkaar lijken?:{

Deze motoren zou ik graag zien in TDU, hoe meer ie bovenaan staat, hoe liever ik hem in TDU zou zien:

#1: Triumph Sprint ST 1050
    #2: Ducati 1098
    #3: Yamaha R1
    #4: Triumph Sprint RS 1050
    #5: Honda CBR
    #6: Suzuki GSX-R
    #7: Kawasaki Ninja ZX-12 R

Ik las bij de Copyright in de TDU-handleiding bij Kawasaki de ZX-12 R, dus die komt wel!\o/

Ik had ook ergens gelezen (weet niet meer waar) dat de Honda CBR ook zou komen.:)

Maargoed, als er een carpack uitkomt, zitten er meestal 7 auto's in, dus ik hoop dat er ook eens een bikepack uitkomt, met die bovenbeschreven 7 motoren...:9:9:9:9 Ik ben eigenlijk al tevreden met de Triumph Sprint ST 1050...:)

P.S.: Pontiac GTO heeft nu 920 KM op de klok, ga vanavond of morgen een lang eind cruisen om de 1000 te halen!\o/

Laatst bewerkt: 4 mrt 2007
  14. AntraXxX

Leuk Bevonden:
    214
    Ja die bikes lijken erg veel op elkaar. Maar ik vind ze zeker gruwelijk!
    Lijkt me wel tof als die 7 erin komen. Maarja, ik ben al blij met zowieso nieuwe bikes.

Met mijn Enzo heb ik nu 2049km op de klok staan. Heb er veel routes mee gereden, en net nog ff een Ferrari Maranello gekocht. In totaal heb ik nu 7125km gereden.

15. rocoma

rocoma slow and ugly

Leuk Bevonden:
    0
    nog twee time challenges

ik zit op 73% in champion mode en 875 game points
    maar ik krijg die laatste twee single player time challenges niet voor elkaar :'-(
    het zijn de "triumph time attack" en de "tantalus"
    het heeft al heel wat vloeken gekost maar het lukt me maar niet
    zijn er wat mensen die misschien wat tips voor me hebben om de laatste
    twee voor elkaar te krijgen.
    het is een fobie aan het worden en ik wil niet eerder aan het multieplayer
    gedeelte beginnen voordat die twee ^#$%&^ races gereden zijn.
    alvast bedankt

rocoma

16. Rimlight Racer NL

Rimlight Racer NL GTA

Leuk Bevonden:
    0
    TRIUMPH SPRINT ST 1050!!!!!

Heb zo'n zin in die motor, kan echt niet wachten tot die komt!! Is trouwens nog niet eens bevestigd, maar ik hoop het zo...:9:9:9:9:9

Nog effe AntraXxX, dan heb je de Eagle-Eyed Driver! :)

Welke huizen heb jij eigenlijk allemaal, en welke auto's?:b:

Ik heb nog steeds dezelfde Pontiac GTO en Caterham CSR, en mijn huis is nog steeds de PohaKupu Village vlakbij de Chrysler dealer.:)

17. AntraXxX

Leuk Bevonden:
    214
    @ Rocoma:

Ten eerste kun je niet op 73% zijn als je 875G points hebt. :)

Tips:

Triumph time attack:

Tune gewoon je triumph op stage 3 en rijdt gewoon gecontroleerd de bochten door en probeer gewoon risico's te nemen waar je dat denkt te kunnen. Dan zal het toch wel moeten lukken hoor!

Tantalus: Enzo stage 3 getuned, Caterham stage 3 getuned of Gallardo SE stage 3 getuned zullen hier je beste kansen zijn vind ik. Als je goed in dat bochtige circuit je bochten gewoon snel en goed probeert te maken kom je al een heel eind. 1 grote tip: Bots tegen zowat geen auto aan, aangezien deze je veel straftijd zullen bezorgen.

Verder gewoon wat oefenen en risico's nemen!

@ Porsche-fan:

Ik heb ongeveer 20 huizen en ik heb 75 auto's in mijn bezit. Dus téveel om op te noemen. :9
    Wagens en motoren waar ik het meeste mee rijdt:

Ferrari Enzo, Lamborghini Gallardo SE, Caterham CSR en de Kawasaki Ninja ZX-10R (op stage 3 het mooiste geluid in het spel vind ik).

Ja nog even wat uurtjes rijden en dan ben ik er al. Vanavond denk ik dat ik ongeveer bij de 7400-7500km zal komen.

18. Rimlight Racer NL

Rimlight Racer NL GTA

Leuk Bevonden:
    0
    Triumph Time Attack heb ik nog niet gedaan:{, maar Tantalus is megamakkelijk, het lukte mij in een keer, met een ongetunede RUF Rt12, gewoon niet overnieuw starten als je penalty hebt, blijf zoveel mogelijk uit de buurt van de berm en het verkeer:D, en voor een bocht met de camera kijken of er verkeer aankomt, het latere gedeelte is in de stad en is makkelijker. En de belangrijkste tip: Doe hem met een ongetunede B-Klasser, bij voorkeur een RUF Rt12, Lambo Gallardo of Ferrari F430, want die A-Klassers sturen allemaal vreselijk, niet met een A doen dus.:)

@ AntraXxX: Kawasaki Ninja klinkt idd fantastisch, maar ik vind de mooiste geluiden in het spel:

Auto's:

1: RUF Rt12
    2: Alfa GT
    3: Caterham CSR R500 260

Motoren:

1: Triumph Speed Triple
    2: Kawasaki Ninja ZX-10 R
    3: MV Agusta F4 Tamburini

:)

19. AntraXxX

Leuk Bevonden:
    214
    RUF lijkt me ook de beste voor Tantalus. Maar moet je wel xboxlive hebben! Anders zou ik het doen met een getunde of ongetunde Lamborghini Gallardo SE of een getunde of ongetunde Caterham CSR

Maar hoe wil je op 73% zijn als je 875G points hebt? :)

20. Rimlight Racer NL

Rimlight Racer NL GTA

Leuk Bevonden:
    0
    Lijkt mij ook een goeie vraag... Maar ik heb nu in TDU 515 gamer points, maar er staat toch duidelijk dat ik op 45 procent ben...:'-(

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina