1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Test Drive Unlimited [deel 4]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Arjan, 8 mei 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rimlight Racer NL

Rimlight Racer NL GTA

Leuk Bevonden:
    0
    Same here.:b: Het was ook mijn eerste spel, ik vind hem nog steeds de beste en speel hem ook het meest. Ik vind het zelfs het beste spel dat ik ooit gespeeld heb!_O_ Ik maak geen geintje, iets beters heb ik nog nooit gespeeld.

LOL:lol: Ik heb nog geen Gold, maar dat kon je ook niet weten. Als ik Gold heb (duurt waarschijnlijk niet zo lang meer) kunnen we zeker gaan cruisen!:)

Nee geen choppers, hoewel die best wel kunnen komen. Zelf ben ik meer een fan van gewone motoren oftewel de 'Japanse cirkelzagen'.;) De goedkoopste Lambo is de Countach voor 100.000 dollar. Met een Vehicle Transport missie kan je algauw 150.000 dollar verdienen. De goedkoopste moderne Lambo is de Gallardo SE voor $ 170.000.:9

2. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    Doh :+ dan denk je dat jij hier de racebikkelveteraan bent en dan kan hij niet eens met anderen spelen. Dus er rijden bij jou ook geen andere online gasten rond op het eiland?

Ik hoop het. Heb ik weer een excuus om MP's te kopen. Maar ik wil de Lamborghini Diablo als eerste. En ik heb ook meteen ff wat content gedownload. Die ene met de Lamborghini Murciélago Roadster. Wat een auto 8)

3. Rimlight Racer NL

Rimlight Racer NL GTA

Leuk Bevonden:
    0
    Waarom zou ik geen bikkelraceveteraan kunnen zijn als ik geen live heb? Waarom in godsnaam zou dat niet kunnen? Het lijkt wel een standaard om online te spelen, alsof je niet kan gamen als je niet online speelt.:confused:

4. Doelie

Doelie Ballin'

Leuk Bevonden:
    31
    Voel je niet zo aangevallen man :lol:

5. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    Maar waar slaat dat commentaar van Dusky Demon NL op?

6. Rimlight Racer NL

Rimlight Racer NL GTA

Leuk Bevonden:
    0
    Juist, je hoeft geen online gamer te zijn om goed in een spel te zijn! Wat maakt het uit of je online of offline speelt? Online spelen lijkt wel een standaard voor een gamer te zijn. Ik speel trouwens ook nog in de Hardcore Mode met een uitstekend Logitech stuurtje, rijd netjes en snel en binnenkort zit ik in een Playseat.:9 En trouwens, als je het wil weten DD, ik ben ook al 9 van mijn 12 leefjaren een fervent racegamer dus ervaring genoeg.:9

7. Amblydoras

Amblydoras Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    maak je niet zo druk man, hij maakt alleen een grapje ;)

8. SWYV_MHAGTA

SWYV_MHAGTA MHAGTA pwned jou ^^

Leuk Bevonden:
    0
    man man, wat is dat nu toch met mijn TDU DVD schijf, vanmorgen niks en nu staat er een hele dikke zware kras van 4mm brede ring :mad:

slechtste nieuws is dat ik een nieuwe exemplaar moet kopen of een nieuwe modem voor xbox live

wantik weet niet of ik allebei mag kopen met mijn moeder op eind van dit maand en nog slechtste nieuws is dat ik geen garantiebewijs meer van hebt + vandaag is laatste 14de dag :mad:

9. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    ik bedoelde alleen maar dat ik dacht dat hij ook wel van een online potje hield als racebikkelveteraan. Maar rijden er wel andere gasten rond op jouw eiland en kun je ze dan gewoon niet challangen?

En nog een vraagje: Moet je auto's vrijspelen? Of zitten er gewoon maar zo weinig lambo's in dit spel? Want ik had echt gehoopd op een diablo...

10. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    *bump

Ik vroeg me af of je die races, waarbij je auto's ergens naartoe moet brengen voor mensen, of je die ook ergens op je map kan vinden of gewoon tegen moet komen. Want daar krijg je echt bakken met geld voor joh! ik heb er nou iets van 3 gedaan ofzo. En ik had als beginauto een Alfa GT, nou heb ik een Dodge Viper gekocht en ik heb nu 167.000 en ik ben aan het sparen voor een dikke lambo oid.

11. SWYV_MHAGTA

Leuk Bevonden:
    0
    wie zoekt die vindt

geldt voor de auto's schadeloos te brengen, jij moet die zien te vindne ;)

12. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    ja dat vroeg ik niet.

Is er niet ergens een map te vinden met die dingen?

13. AntraXxX

Leuk Bevonden:
    214
    Naar mijn weten is er nergens een map te vinden met challenges/races. Gewoon rustig aan zoeken, en je niet te veel focussen op alleen maar die Car Delivery challenges. Want het geld en de races komen wel. :)

14. SWYV_MHAGTA

Leuk Bevonden:
    0
    idd + jij maakt ook de kans om wat %tjes bij te vullen als jij alle straten bezoekt op zoek naar die delivery missions dan heb jij 2dingen egdaan voor je statistieken omhoog te brengen

15. Rimlight Racer NL

Rimlight Racer NL GTA

Leuk Bevonden:
    0
    Tuurlijk daag ik ze wel uit, vind het leuk om met een Saturn Sky een Ferrari Enzo te verslaan_O_ :cool:

De Lambo's in het spel:

Standaard ingame:

Lambo Gallardo SE ($170.000)
    Lambo Gallardo Spyder ($193.000)
    Lambo Miura P400SV ($160.000)
    Lambo Murcielago ($280.000)

Nu downloadbaar:

Lambo Countach 25th Anniversary ($100.000)
    Lambo Murcielago Roadster ($328.000)

Toekomstig downloadbaar (voorzover ik het weet):

Lambo Diablo GT ($?)
    Lambo LM002 ($?)
    Lambo Murcielago LP640 ($?)
    Lambo Murcielago LP640 Roadster ($?)

En vroeger was ook limited een Lambo Gallardo Coupe downloadbaar. Ik denk dat de Gallardo Superleggera, de Diablo SV, de Jalpa en de Espada downloadbaar komen. Dus Lambo's genoeg!:9

16. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    Maar hoe kan dat als je geen gold hebt?

De Countach heb ik niet, maar de Murciélago Roadster die hek wel gedownload. En ik hoop dat jij het goed hebt met je toekomstige downloadable content, want ik vind Lambo's echt hemels! De LP640 is ook echt supervet, veel vetter als de gewone Murciélago. Die voorbumper daarvan vind ik zo saai. En als die lambo's komen dan koop ik ze allemaal!

En nog iets: Werkt TDU eigenlijk met servers ofzo, want ik wilde met een friend gaan cruisen maar ik zag hem niet. En we stonden allebei recht voor de Nissan dealer waar we afgesproken hadden. Dus hoe kan ik hem wel zien?

En nog iets: Ik heb wel ontdekt dat dit spel echt voor een hdtv is. Ik kan de letters amper lezen op mijn gewone tv en er valt een stuk van mijn beeldscherm omdat ik een bolle beeldbuis heb.

Laatst bewerkt: 16 jun 2007
  17. Rimlight Racer NL

Rimlight Racer NL GTA

Leuk Bevonden:
    0
    Je kan ook offline AI's uitdagen.:) Ik heb trouwens ook een gewone TV, maar daarmee gaat alles prima. Geen afbrokkelende of wazige letters, graphics en geluid zijn prima.:thumbs:

Idd TDU wrkt iig mt srvrs.

Laatst bewerkt: 17 jun 2007
  18. AntraXxX

Leuk Bevonden:
    214
    Die offline AI's zijn soms echt té geinig voor woorden. (Die gasten die ook rondrijden over het eiland en die je kunt challengen). Met een F auto kun je soms wel een B of A classe auto verslaan.

19. Rimlight Racer NL

Rimlight Racer NL GTA

Leuk Bevonden:
    0
    Heb de daad bij het woord gevoegd, met mijn Saturn Sky een Kawasaki Ninja verslagen in een instant challenge over een weg van 2.3 KM, met 3 bochten en 2 rechte stukken!

20. SWYV_MHAGTA

Leuk Bevonden:
    0
    hoeveel downloadbare contents zijne r al reeds uitgekomen voor dit spel?

kan er iemand zeggen in welke downloadbare contents welke auto's zich bevinden? en liefst ook de MS points prijs

+ is er eigenlijk wel een BMW uitgekomen in een van de contents?

Laatst bewerkt: 18 jun 2007
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina