1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Test Drive Unlimited [deel 4]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Arjan, 8 mei 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MaxxRaptor

    MaxxRaptor Eigen aanduiding

    Berichten:
    2.637
    Leuk Bevonden:
    36
  2. Surreallistic

    Surreallistic Forza!

    Berichten:
    2.096
    Leuk Bevonden:
    378
    Ik heb deze game van de week gekocht voor een geeltje bij MM. Volgens mij speelde ik de eerste TD nog op de Commodore Amiga en anders de PC anno 1987. _O_
    Heb 'm gekocht vanwege de graphics én (belangrijker) de auto's. Alfa GT en 8C Comp :thumbs: Owja, en de anderen ook natuurlijk.
     
  3. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Deze game blijft in mijn ogen ook nog een geweldige game die nu gewoon maar ligt stof te happen door alle andere (goede) games.

    In de tijd dat ik hem actief speelde vond ik het gewoon heerlijk om ff 2 uurtjes te cruisen met mijn Kawasaki ZX-10R! _O_

    Gewoon de hele setting, het eiland, de auto's/de motors, de vele challenges/races en natuurlijk het onmens gekende free-roaming gebied was (en is) fantastisch!

    Als ze deeltje 2 wat minder arcade maken, dus gewoon wat realistischer weggedrag word het echt een gruwelijke topper.
     
  4. MaxxRaptor

    MaxxRaptor Eigen aanduiding

    Berichten:
    2.637
    Leuk Bevonden:
    36
    Met Atari out of the Picture zal dit wel beter moeten worden,want ook het geluid rammelde aan alle kanten nog in Unlimited en ook daar zal aan gewerkt worden.

    En daarbij moeten ze ook wel aangezien de Concurentie begint te komen ( Burnout Paradise Free Roaming) anders zou het echt te zonde zijn als je een Mooi Eiland hebt met alles drop en draan maar de Gameplay zwaar zuigt.
    TDU Unlimeted was gewoon een Expirimenteel deel.
     
  5. Rimlight Racer NL

    Rimlight Racer NL GTA

    Berichten:
    1.711
    Leuk Bevonden:
    0
    Jah ik heb het spel samen met mijn 360 gekocht, bijna 11 maanden veel plezier eraan beleefd. De laatste tijd heb ik veel irritante minpunten ontdekt, zoals verkeer dat soms wel érg dom is (vind dat het grootste minpunt), of dat er voor bijna elke bocht een heuvel zit.

    Maar als ik weer terugdenk aan dat enorme plezier dat ik eraan beleefd heb, kijk ik weer uit naam TDU2. _O_
     
  6. David de kleine

    David de kleine Active Member

    Berichten:
    22
    Leuk Bevonden:
    0
    Hallo, ik heb een probleem betreffend de lexus garage.
    Ik heb ze nl. gevonden, maar ik kan er niet in. Er komt geen icoontje, zodat ik dus ook niet op enter kan klikken en de garages binnen gaan.
    ik heb al 62%, dus vond ik het raar dat ik deze garage nog steeds niet binnen kan. Wat moet je doen om de garage te unlocken, of is dit een fout?
    hopelijk kan iemand mij helpen.

    ps: ik heb de pc-versie
     
  7. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
    je moet eerst de lexus wagens downloaden, in iedergeval is dat zo op de 360, ik denk ook op de pc, maar hoe precies weet ik niet
     
  8. j o r y a p 7

    j o r y a p 7 Active Member

    Berichten:
    3
    Leuk Bevonden:
    0
  9. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Staat toch gewoon bij de plaatselijke lambo dealer?
     
  10. Sognare

    Sognare Active Member

    Berichten:
    1.096
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja bij de lambo dealer.
     
  11. MaxxRaptor

    MaxxRaptor Eigen aanduiding

    Berichten:
    2.637
    Leuk Bevonden:
    36
    Je kunt hem nog niet meteen kopen geloof ik zo,want ik heb de Lambo met de achterkap van Carbonfiber.

    En dat is de enige die je er tot nu toe hebt maar die ander moet er ook bij komen maar ik heb geen idee hoe je die vrijkrijgt,want het viel me op dat in sommige auto dealers nog niet alle wagens erbij stonden.
     
    Laatst bewerkt: 22 nov 2007
  12. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Kan kloppen dat je hem eerst met unlocken! Net als de motoren, die heb je ook nog niet direct. Sterker nog, ik heb ze uberhaupt nog niet :9 Misschien van het weekend het schijfje er maar weer eens indoen!
     
  13. Sognare

    Sognare Active Member

    Berichten:
    1.096
    Leuk Bevonden:
    0
    Ach zou kunnen maar toen ik bij die winkel aankwam kon ik ze gewoon al kopen.
     
  14. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409

    je moet eerst alle auto showrooms vinden, en dan mag je pas motoren kopen
     
  15. Greathoudini

    Greathoudini Guido's & gangsters

    Berichten:
    225
    Leuk Bevonden:
    0
    als je die lambo niet ziet staan bij de lambo dealer koop je hem toch gewoon via live? :9
     
  16. Mb

    Mb Sakura Tuning.

    Berichten:
    597
    Leuk Bevonden:
    0
    De Gallardo Coupé kun je alleen krijgen als je de unlock code hebt gekregen op de Atari forums. Eens in de zoveel tijd is er een giveaway van die codes. :)
     
  17. Daimler Freak

    Daimler Freak Active Member

    Berichten:
    158
    Leuk Bevonden:
    0
    Weet iemand hoe je die achievement kunt verkrijgen van de Drive-Ins. Ik heb volgens mij wel 4 races gewonnen: er staat dat ik de nieuwe leader ben. Als ik vervolgens op A druk gaat hij terug naar de Drive In, krijg ik niet uitbetaald en als ik bij achievements in mijn huis ga kijken zie ik dat ik nog steeds niets gewonnen heb :confused: Ook heb ik een multiplayer race gewonnen waarbij er ook staat dat ik nog geen enkele race gewonnen heb. Kan iemand mij misschien helpen?
     
  18. Rimlight Racer NL

    Rimlight Racer NL GTA

    Berichten:
    1.711
    Leuk Bevonden:
    0
    Pffoe dat is een nieuwe vraag... Ik weet bijna altijd antwoord op vragen over TDU, maar dit probleem ben ik nog nooit tegengekomen.
     
  19. Sognare

    Sognare Active Member

    Berichten:
    1.096
    Leuk Bevonden:
    0
    Laatst bewerkt: 24 nov 2007
  20. j o r y a p 7

    j o r y a p 7 Active Member

    Berichten:
    3
    Leuk Bevonden:
    0
    Die auto heeft eigenlijk niemand. zelf weet je niet als je die auto hebt. je krijgt die te zien als je bijvoorbeeld een tijdje geen nieuwe auto van een car-pack heb gezien. dus als je vaker gaat rijden en je ziet die auto dan is die audi achtige auto veranderd in een audi s6 bijvoorbeeld. maar als je zelf zn car pack auto heb dan merk je nooit van die auto! andere mensen zullen waarschijnlijk die auto zien. maar in dit filmpje heeft ie waarschijnlijk pc versie en die zijn makkelijk te hacke
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina