1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Test Drive Unlimited [deel 4]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Arjan, 8 mei 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Een tijd geleden speelde ik TDU best wel actief. Ging ook vaak met een groepje van 5 vrienden cruisen over het hele eiland. Meestal met auto's en motoren gemixt. En meestal kwamen we dan ook andere cruisers tegen die mee gingen cruisen. Éen keer hebben we wel dacht ik 10 man gehad allemaal achter elkaar op de weg! En met z'n allen over de snelweg scheuren blijft ook prachtig. :)
     
  2. Triple X NL

    Triple X NL Hell Yeah..

    Berichten:
    1.459
    Leuk Bevonden:
    0
    Nope heb het spel sinds gisteren

    @dazlindragon , je kan tog maar met 8 man max?
     
  3. Rimlight Racer NL

    Rimlight Racer NL GTA

    Berichten:
    1.711
    Leuk Bevonden:
    0
    ja er kunnen maximaal 8 mensen in de server, maar pas op, de laatste 2 maanden dat ik het speelde splitste de server zich heel vaak op, zodat iedereen weer opnieuw naar zijn vrienden moet spawnen.

    en als je nog niet zo ver in het spel bent zal ik een wat langzamere auto nemen, omdat je dan zelf nog niet zo'n snelle hebt. ik neem wel een nissan 350z, niet zo snel en drift lekker.

    /edit: je kan ook auto's huren he. er zit een huurbedrijf waar je allemaal supercars kan huren. maar een enzo voor 20 minuten kost wel $ 20.000 :D dat huurbedrijf zit op sector D-4 op deze map:

    [​IMG]
     
    Laatst bewerkt: 25 dec 2007
  4. Triple X NL

    Triple X NL Hell Yeah..

    Berichten:
    1.459
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik wil even wat sneller geld verdienen voor een nieuw huis + een enzo of een gallardo ofzo .
    Hoe doe ik dat , eerst dee ik wat auto's wegbrengen kreeg je aardig wat voor maar nu zie ik die dingen niet meer op de kaart 8)
    Iemand enig idee wanner ik die weer krijg.
     
  5. Rimlight Racer NL

    Rimlight Racer NL GTA

    Berichten:
    1.711
    Leuk Bevonden:
    0
    ff vraagje triple x. welk level ben je (in tdu)?
     
  6. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Echt bullshit, ik was net Online ik rijd tegen een auto aan en komt er een bericht in beeld dat ik 54.000 nog wat moet betalen. Daarna sta ik een halfe minuut te kijken naar een politiebureau en is daarna al mijn geld weg. Lekkere goedkope boete zeg. :{

    Evenals ben ik Expert en heb ik een A klasse auto maar nergens kan ik A races vinden alleen maar voor die slome auto's |:-

    En dan doe ik een opdracht voor iemand z'n auto te brengen, alles gaat goed en dan moest ik nog 0,2 Miles rijden. Ik rijd netjes aan mijn kant komt er een vrachtwagen van de andere kant recht op mij af en rijd tegen me aan. Klote A.I.
     
  7. Triple X NL

    Triple X NL Hell Yeah..

    Berichten:
    1.459
    Leuk Bevonden:
    0
    Hmm , volgens mij expert? het heeft tog te maken met GP zo ja ik heb 210 Gamerscore.
     
  8. Triple X NL

    Triple X NL Hell Yeah..

    Berichten:
    1.459
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja dat probleem heb ik nou hetzelfde.

    Damn , dubbelpost.
     
    Laatst bewerkt: 25 dec 2007
  9. aaron88

    aaron88 Active Member

    Berichten:
    142
    Leuk Bevonden:
    0
    Vet man, als het zover is moet je me maar ff toevoegen dan gaan we ff een potje driften:thumbs:
    btw, ik heb nu een RUF porsche, de gene die 2 ton kost. Is dat een beetje redelijke auto om te driften? Dan nog 1 vraag: Is het een must om de auto dan te upgraden als je wilt driften?
     
  10. Chaos

    Chaos Simsalabim

    Berichten:
    2.138
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat ken ik, zuigt zo hard! :mad:
     
  11. Rimlight Racer NL

    Rimlight Racer NL GTA

    Berichten:
    1.711
    Leuk Bevonden:
    0
    jahoor is best wel een redelijke drift auto, maar het best is een nissan skyline r34 op level 3 getuned. maakt niet uit dat ie vierwielaangedreven is. nissan 350z ook wel.

    het is niet egt een must om te upgraden wil je driften, wel makkelijker.
     
    Laatst bewerkt: 25 dec 2007
  12. Chaos

    Chaos Simsalabim

    Berichten:
    2.138
    Leuk Bevonden:
    0
    Waarom overal willen driften? Past niet echt bij TDU vind ik, net zoals Forza 2, waar het ook niet werkte. ;)
     
  13. Rimlight Racer NL

    Rimlight Racer NL GTA

    Berichten:
    1.711
    Leuk Bevonden:
    0
    je moet het gewoon kunnen, dan kan het in elk spel waar auto's in zitten.
     
  14. copyfile

    copyfile Active Member

    Berichten:
    22
    Leuk Bevonden:
    0
    Ben sinds gister ook een beetje bezig met test drive omdat ik nu een logitech stuurtje heb :) Werkt prima. Wat ik me alleen afvraag is hoe je de flippers om te schakelen op je stuur aanzet ? Asl ik naar controlls ga zie ik alleen staat wat waar voor diend maar kan dit dus niet veranderen ofzo.
     
  15. Rezne

    Rezne Active Member

    Berichten:
    698
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je 't wil weten, moet je even in een huis gaan en dan bij Achievements kijken (staat in het rijtje van 'Garage' en waar je je character van uiterlijk kan veranderen). Dan kun je precies zien wat je nog moet halen en doen voor je weer een leven omhoog gaat, hoeveel je gereden hebt, wat je allemaal in bezit hebt enz.
     
  16. Triple X NL

    Triple X NL Hell Yeah..

    Berichten:
    1.459
    Leuk Bevonden:
    0
    ahh , ok ik wou ook wel is weten hoeveel ik in totaal heb gereden indeed.
    bedankt voor de tip.
     
  17. Chaos

    Chaos Simsalabim

    Berichten:
    2.138
    Leuk Bevonden:
    0
    Net Tour of the Island gewonnen (of hoe dit rit om het eiland ook precies heet). \o/ Krijg je $200.000 plus gratis de Alfa 8C, wist niet dat je die auto ook kreeg. :thumbs: Is helaas niet zo snel en niet op te voeren, maar wel mooie auto. :9

    Heb nu 400/1000. Nog even 50 puntjes halen en ik heb de laatste rank (champion ofzo?). :b:

    Binnenkort maar eens millionaire challenge doen, moet te doen zijn met de motor. Island tour koste me 46 minuten en die is 11 km korter. Millionaire challenge is 200 km en je hebt er 60 min voor, moet kunnen. :+
     
    Laatst bewerkt: 26 dec 2007
  18. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Met een motor vind ik die Milionairs Challenge veel relaxter. Dan kan je makkelijk tussen al die auto's scheuren. :thumbs:
     
  19. Triple X NL

    Triple X NL Hell Yeah..

    Berichten:
    1.459
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb nu een lotus elize gekocht , gelijk de eerste als je de showroom binnenkomt.
    Is wel een lekker chill cruise bakkie gwn beetje netjes tussen het verkeer rijden enzo :9 vraag me niet waarom maar dat vind ik wel leuk , althans leuker als allen maar racen racen racen , ik heb het speel althans gehaald omdat je zo lekker nutteloos kan rondrijden.
     
  20. Rimlight Racer NL

    Rimlight Racer NL GTA

    Berichten:
    1.711
    Leuk Bevonden:
    0
    bij de controls moet je controller setup op setup 4 zetten. dan schakel je met de flippers.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina