Test Drive Unlimited [deel 4]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Arjan, 8 mei 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rezne

    Rezne Active Member

    Berichten:
    698
    Leuk Bevonden:
    0
    Eh... ik kan vrij weinig van je post maken, maar als je A races wilt moet je in 'rang' stijgen. Jammer genoeg moet dat door races te rijden ;).
     
  2. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Toen ik TDU uitgespeeld had (ongeveer 1 jaar geleden), had ik nooit verveling in de races.
    Want ik vind dat er gewoon een aardige variatie inzit met veel verschillende races voor verschillende klassen (A t/m G). Ik zit nu op 895G en dat zijn alle offline achievements. Deze week ff goeie router halen en dan ff die laatste online achievements halen met Tjerk ofzo. :9
    Sommige races waren best irritant zoals die Tantalus challenge, maarja ff doorzetten en dan lukt hij ook wel.
     
  3. Rimlight Racer NL

    Rimlight Racer NL GTA

    Berichten:
    1.711
    Leuk Bevonden:
    0
    Is prima joh, lijkt me leuk als je eindelijk online kan! :thumbs: Ik raad je als gamertag gewoon AntraXxX NL aan. Ik ga wel op zaterdag 5 december mijn gamertag veranderen. De nieuwe wordt waarschijnlijk R Racer NL.

    Btw deal met tdu is weer vertraagd. ik weet van die persoon dat ie betrouwbaar is, maar ik heb hem begin 2008 binnen denk ik.
     
    Laatst bewerkt: 29 dec 2007
  4. pboy007

    pboy007 Game-freak

    Berichten:
    133
    Leuk Bevonden:
    0
    komt er nog een nieuwe carpack?????
     
  5. Gdzr

    Gdzr Hmmm?

    Berichten:
    2.751
    Leuk Bevonden:
    62
    Das wel knap van jouw :p

    Maar antraxx die achievments kun je niet hale, vanwege de klote server van TDU, je kunt geen races vinden in zon winkel
     
  6. shd

    shd Active Member

    Berichten:
    873
    Leuk Bevonden:
    0
    Er was toch kort geleden een carpack? Ik kan hem niet meer terugvinden online.
    Er zat een diablo bij en een audi dat weet ik nog wel maar ik kan hem niet meer vinden, of ben ik nu gewoon abuis.

    Anyway, ik heb het spel weer gedaan en zit ouderwets erbij te glimlachen, top spel.
     
  7. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Was weer weggehaald, weet niet waarom.
     
  8. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Ja er is inderdaad een carpack voor verschenen. Het schijnt dat dit pack van marketplace is afgehaald vanwege een paar bugs. Het zal z.s.m. weer online komen.

    Edit; klq was me voor. :)
     
  9. Rezne

    Rezne Active Member

    Berichten:
    698
    Leuk Bevonden:
    0
    Woehoe \o/\o/ Ik heb alle gold cups :D. Die Ferrari challenge zat heel smerig verstopt achter zo'n modelletje:{. Nu nog 2 hitchhikers, wat modellen weg brengen en een paar transploft (;)) missies. Dan heb ik alle opdrachten iig volbracht.
    Daarna moet ik nog wel veel aankopen doen (huizen en een stuk of 18 auto's) en wat wegen verkennen.

    Die race challenges zijn idd leuk. Ik had er een tijdje genoeg van omdat ik met de verkeerde camera reed. Nu heb ik gewoon chase cam. en heb ik veel meer overzicht. Die Tantalus challenge is idd vervelend:), vooral met die heuvels en stukken spookrijden.

    Is het niet mogelijk om die foto's die je kan maken in-game te uploaden naar een internetsite ofzo? Lijkt me leuk om die eens te posten.

    Overigens, die ME four-twelve die je krijgt (na de gold cups) is echt sick. In 4e versnelling nog volop wheelspin :D
     
    Laatst bewerkt: 29 dec 2007
  10. Gdzr

    Gdzr Hmmm?

    Berichten:
    2.751
    Leuk Bevonden:
    62
    elke keer als je je versnelling omhoog gaat, slipt ie weg
     
  11. Rezne

    Rezne Active Member

    Berichten:
    698
    Leuk Bevonden:
    0
    Inderdaad. Hij rijdt voor geen meter, maar is wel tof.
    't Blijft trouwens leuk om met een Saleen iedereen het nakijken te geven :D.
     
  12. Gdzr

    Gdzr Hmmm?

    Berichten:
    2.751
    Leuk Bevonden:
    62
    kvind de caterham wel een fijne auto, als hij iets gecontroleerder stuurde
     
  13. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Geef mij maar een snelle kawasaki, of ducati. Ik weet niet meer precies welk type motor erin zit. Heerlijk om daarmee op te trekken en iedereen voorbij te scheuren op een wheelie!
     
  14. Gdzr

    Gdzr Hmmm?

    Berichten:
    2.751
    Leuk Bevonden:
    62
    die zx12r? die trekt snel op en blijft tot zen 180 in zijn eerste gear zitten :p
     
  15. Sognare

    Sognare Active Member

    Berichten:
    1.096
    Leuk Bevonden:
    0
    Die caterham is zoon shit auto heel leuk voor in je garage maar hij stuurt echt niet, de ducati's vind ik wel vet!


    Edit@Gdzr@Lol:p
     
  16. Triple X NL

    Triple X NL Hell Yeah..

    Berichten:
    1.459
    Leuk Bevonden:
    0
    Haal ze dan met mij ook gelijk :+ kunne we ook cruisen.
    Jammr dat chaos geen mic heeft anders was het leuker vanmiddag.
     
  17. Gdzr

    Gdzr Hmmm?

    Berichten:
    2.751
    Leuk Bevonden:
    62


    Wat? :p:p is ech een fijne motor,
     
  18. Sognare

    Sognare Active Member

    Berichten:
    1.096
    Leuk Bevonden:
    0
    Weet ik maar ik lachde me echt dood de eerste keer toen ik het deed in zn 1!


    Over de 300PERE^±±GG±
     
  19. Gdzr

    Gdzr Hmmm?

    Berichten:
    2.751
    Leuk Bevonden:
    62
    jammer dat ie niet wat sneller is dan de andere motors,
     
  20. Rezne

    Rezne Active Member

    Berichten:
    698
    Leuk Bevonden:
    0
    Qua motoren: MV Agusta F4 Tamburini. Zo'n tof geluid *). Van de auto's vind ik de meeste wel tof. Ferrari F40 \o/
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina