1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Test Drive Unlimited [deel 5]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Matrix, 8 mrt 2008.

1. chaoswolf360

chaoswolf360 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Het enige echt minpunt is dat je geen nacht,regen enz hebt. Ze maken het wel goed in TDU 2 dus daar wacht ik op(moet nog wel lang wachten:p)

2. Rezne

Rezne Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb deze game al op 800/1000 zag ik net. Nooit geweten :D. Ik moet nog de 5000 miles en online achievements... dat gaat dus lastig worden. Jammer eigenlijk dat het hele online gebeuren niet echt gewerkt heeft hier.

3. [SoS]Slay3r

[SoS]Slay3r Guest

Ja, dat vind ik echt jammer. Dan had je van die mooie xenon lampen op de weg gezien. Als het dan ging regenen gaan automatisch je ruitenwissers aan. Lijkt me echt top

4. chaoswolf360

Leuk Bevonden:
    0
    Yaah, ben nu champion. Kan nu lekker op het circuit driften met m'n stuurtje;)

5. Sognare

Sognare Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    @chaoswolf: Misschien al een tijdje terug maar ik ben eens met mn auto tegen de bosjes naast het circuit aangereden een een rondje gereden en toen kon ik er gewoon op. Veel plezier op het circuit. Ben vandaag weer over nieuw begonnen (ander acc) en heb al weer 40 miles gereden. Wat is die intro toch vet alleen jammer dat je vanaf het vliegveld eigenlijk gewoon een rondje maakt en weer terug komt op het zelfde vliegveld :p

6. chaoswolf360

Leuk Bevonden:
    0
    Ja ik heb het ook meerdere keren geprobeerd maar het lukte niet wel met motor maar niet met auto en ik wil liever met auto. En heeft iemand al die getunde ford mustang??

7. WinterBase

WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    654
    Gister dit spel weer gehaald. Had hem weg gedaan maar best wel spijt gekregen. Nu heb ik wat vragen, hopelijk kan iemand ze beantwoorden.

1. Wat is hardcore mode? Zoals in dit filmpje.

2. Ik ben nu pro maar ben achievements aan het halen om Champion te worden. Nu zit ik met een geld probleempje. Ik lees overal over een challange die 70,000 opleverd maar ik kan die niet vinden, iemand een idee?

3. Misschien dat iemand mij kan vertellen welk huis dit is. Vind hem tof:emo:

Alvast bedankt!:b:

8. chaoswolf360

Leuk Bevonden:
    0
    Hardcore mode betekent gewoon de moeilijkheid van het spel, dat kan je instellen. En die challenges moet je gewoon zoeken. En het huis ligt dicht bij de een classic garage ergens rechts op de map en het is bij een doodlopende weg.
    Hoop dat je het vind

9. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    Die challenge waarbij je 70.000 krijgt, unlock je pas wanneer je Champion bent.

10. joeri15

joeri15 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Die challenges, dat zijn de missie's dat je zo'n auto moet vervoeren. Als je hem krasloos leverd dan krijg je nog een dikke bonus extra. :)

11. WinterBase

Leuk Bevonden:
    654
    Heb er nu 15 van gedaan, op dit moment staat er geen meer op de kaart.

@ Andere:

Bedankt

12. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    Als je rond rijdt in nieuwe gebieden waar je nog nooit bent geweest, unlock je daar als het goed is ook nieuwe races/challenges.

13. WinterBase

Leuk Bevonden:
    654
    Oke, ga ik zometeen even wat cruisen in mijn FireBird. Trouwens, er is ook een speed race waarbij je 40,000 krijgt per keer dus als er nog mensen zijn die geen Champion zijn en ook geld nodig hebben! Je kunt hem rechts onderin vinden, in de buurt van die Pagani dealer volgens mij.

Edit:
    Ik ben nu de collectors achievement aan het halen maar aangezien ik in geld nood zit wil dit niet echt lukken. Nu zag ik dus dat het mogelijk was om auto's aan iemand te geven. Is er hier iemand die zin heeft om mij tijdelijk de auto's te geven? Wanneer ik de achievement heb behaald krijg je uiteraard je auto's terug.

- Austin Martin achievement
    - Ford achievement

Deze moet ik nog halen om dan bijna 450 gamerscore te hebben, dan ben ik eindelijk champion.

Laatst bewerkt: 5 apr 2008
  14. Rikske

Rikske UnRegistered User

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb vaak het probleem bij het begin van een race dat de wagen in neutraal blijft staat? Zelfs als shift ik up doet hij niets?
    Heeft iemand van jullie dit ook, heel irritant.

15. chaoswolf360

Leuk Bevonden:
    0
    Ik hen heb er nu 20 gedaan, en allemaal perfect;)
    Bij mij zie ik ook niks meer staan. Maar dan rij ik gewoon rond en dan zie er gewoon een staan. En dan krijg je automatisch nog een erbij;)
    @Rikske
    Raar, ik heb het nog nooit gehad. Gebeurt het alleen bij een race of ook normaal?

16. Lircky

Lircky who's your daddy

Leuk Bevonden:
    1
    Gisteren het magische getal van 50 auto's gehaald. Dit weekeinde Champ geworden (Eindelijk). Heb wel een beetje lopen kopen en verkopen om die achievements te halen.:thumbs:

17. AraXiS

AraXiS ! Shinigami Shop !

Leuk Bevonden:
    4
    is alleen als je manueel staat, eens je de motor gestart hebt moet je die weer in zijn 1ste versnelling steken.

18. chaoswolf360

Leuk Bevonden:
    0
    Oh zo, ik begreep het verkeerd, Daar kon Rikske ook wel zelf achterkomen:9

19. chaoswolf360

Leuk Bevonden:
    0
    Soms erger ik me echt aan de besturing. Heb ik paar uur forza 2 gespeeld. De volgende dag speel ik tdu en wat stuurt tdu dan bagger.

20. Hunt3r 410

Hunt3r 410 Active Member

Leuk Bevonden:
    45
    Idd sommige auto's hebben max aan besturing en slippen dan nog gewoon door. Dit moet wel verbeterd worden in tdu2.

Deel Deze Pagina