1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Test Drive Unlimited [deel 5]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Matrix, 8 mrt 2008.

1. MaxxRaptor

MaxxRaptor Eigen aanduiding

Leuk Bevonden:
    36
    Nog peoples die de game spelen?
    Ben net weer eraan bezig,genoeg van Forza 2 en begon het freeroamen door Hawai weer te missen.:)

2. Sognare

Sognare Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Mis toch wel elke maand een keertje de zon, zee, blauwe lucht, mooie auto's, een heerlijk muziekje en de wind die door het raampje naar binnen waait als je met dik 200 over de snelweg gaat. Rij meestal iets sneller dan normaal zeker met een moter. Vind zelf als je veelste hard rijd het erg onrealistisch worden en dan is de lol er snel vanaf.

Vind het echt heerlijk om van de grote stad naar de ducatie dealer te rijden en onderweg even te stoppen op een uitkijkpunt waar een eetcafe gebouwt is en even lekker wat te eten om vervolgens verder te rijden tussen de boeren naar een klein dorpje aan zee. Een nieuwe moter te kopen en vervolgens via het vliegveld en de vuurtoren (waar je natuurlijk ook even stopt) langs de zee weer terug te rijden naar de stad.

*Droomt helemaal weg hier*

Ach hopen dat TDU2 nog eens komt en dan is met een range rover met een aanhangwagen achterop met je crossmoter de bergen in te rijden om daar lekker te gaan crossen en met zonsondergang rustig met 3 vrienden samen weer naar huis te rijden.

Laatst bewerkt: 13 okt 2008
  3. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Week ofzo niet meer gespeeld. Eerst met andere game(s) bezig. Zal deze binnenkort denk wel weer oppakken.

4. Lenny-t

Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    79
    Moet nog steeds 2 achievements:
    5000 miles rijden
    2 online challenges winnen (of waren 't er 3?)

Is die online achievement nog 'n beetje te doen of is 't nog steeds n3rd al3rt en zo'n gast die ff alle challenges afgaat en wint :+

5. [2k]

Leuk Bevonden:
    207
    Die online challenges, kan je die met een buddy doen? Anders zouden we eens online moeten gaan en wat racen, zodat we allebei die achievements halen.
    Weet niet of er nog veel online gespeeld wordt. Weekje terug waren er wel een paar mensen online, maar die wilde niet tegen mij racen, omdat ik nog zo een instapwagen had waar ik nooit mee zou winnen. :+

6. Mr.Bubbles

Mr.Bubbles Guest

Is er al meer info over een 2e deel? Hoe zeker is het dat er een vervolg komt?
    Deel 1 was voor mij de reden om een 360 te kopen. Het was dan ook de eerste game die ik kocht. _O_

7. Sognare

Sognare Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Een tijd geleden waren er geruchten dat die begin 2009 uit zou komen (volgens mij). Niet dat iemand daar ooit echt in geloofde. Voor de rest is het alleen maar hopen dat er ooit nog een vervolg komt.

8. MaxxRaptor

Leuk Bevonden:
    36
    Test Drive Unlimited is ook een game die je met inleving moet spelen,net als wat WOW gamers doen.:)
    Wat ik alleen jammer vind is dat Unlimited net niet de online racer werd als dat ik gehoopt zou hebben,maar ik denk dat dat ook meer te maken heeft verwegen het feit dat het zich meten moet met de online MMO van nu.

Ook zie ik in mijn eigen omgeving dat mensen meer met de MMO bezig zijn dan de Console,iets wat ik echt jammerlijk vind ten opzichte van dit soort games enzo.
    En daarom denk ik dat de makers extra voorzichtig met deel 2 zullen omgaan van Unlimited,want is er wel behoefte genoeg voor een deel 2?
    En als straks Forza 3 komt word de game dan niet weer in een hoek gepleurt?
    Persoonlijk heb ik heel erg veel respect voor de makers van Unlimited,bedoel zo'n heel Eiland namaken vereist echt wel de nodige guts,en 'je moet er maar zin in hebben' syndroom.:)
    Test Drive heeft het zwaar wegens zijn niet tuning gebeuren,omdat de game wilt blijven wat het altijd was en dat vind ik een goede instelling.
    Je merkt ook bij PGR dat de hele communitie gewoon dood is op enkele gamers na,maar zonder tuning red een racegame het gewoon niet meer.
    En daar zit het probleem,en nu komt Midnight Club LA dan ook even meedoen.
    Waardoor nontuning racegames weer gaan huilen met de pet op,racegames zijn niet meer wat ze waren en daarom was ik blij met Unlimited omdat de game zichzelf bleef.:)

9. Sognare

Sognare Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Tja ben zelf totaal geen fan van Forza en ik vind ook niet dat je Forza met test drive moet/kan vergelijken. Tuning en al die andere shit daar moet TDU het niet van hebben, veel gamers vinden dit echter jammer. Een beetje tuning mag er van mij best in en den ook niet dat het de game ''verpest''. Te veel tuning doet dit natuurlijk wel.

10. MaxxRaptor

Leuk Bevonden:
    36
    Nee hoor was ook niet om mee te vergelijken haha.
    Maar probleem is dat de game er wel onder te lijden heeft,ja ik speel Test Drive al vanaf de PSX periode en daar kon je de wagens ook tunen.
    Wel alleen meer op fine tuning gebied,zoals snelheid,acceleratie,noem maar op.:)
    Maar ik praat hier nog verder over in het deel 2 topic.:)

11. Sognare

Sognare Active Member

Leuk Bevonden:
    0

Nee dat snap ik bedoel alleen maar te zeggen dat er geen game is in de wereld als TDU en het doodzonde zou zijn als ze hier geen vervolg op zouden maken.

12. MaxxRaptor

Leuk Bevonden:
    36
    En net weer even gereden,en weer een prachtmoment meegemaakt.
    Was aan een tijdrace bezig geweest,en net in de 2de ronde kwam de schemering weer op waar de zon precies tussen 2 wolkenkrabbers scheen.
    Echt weer een prachtig gezichtveld om te zien,en dat is nu net de kracht van deze game wat andere racers gewoon niet hebben.

13. Joris Springer

Joris Springer Tjilper

Leuk Bevonden:
    1
    Inderdaad, dit spel heeft echt ongekende schoonheid, er is geen ander spel op de Xbox360 waar je echt jezelf even kan verliezen in de schoonheid die het landschap je biedt terwijl je daar heel relaxed doorheen rijdt.

Ik vind het persoonlijk een echt relax spel, om even tot rust te komen en te genieten van de omgeving en de mooie momenten die het biedt, dan wel tijdens een race of als je dus gewoon heel rustig aan het cruisen bent.

14. Jordi 360

Jordi 360 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Eej jongens is het noodzakelijk XBOX Live te hebben om het megapack voor de 360 te downloaden

15. tricker

tricker Semper Fi

Leuk Bevonden:
    0
    Helaas wel....of iig internet. Gold is niet noodzakelijk!

Speelde het net even met stuurtje maar als ik tegen een drempel of iets op rij hebben jullie dat dan ook dat stuur dan even tegen werkt? En stuur reageert erg traag....En bij dit spel is er ook weer een gebruik van Linker en rechter trekker terwijl die op stuur er niet op zit....

Laatst bewerkt: 18 okt 2008
  16. Jordi 360

Jordi 360 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wat is igg internet??

17. Jordi 360

Jordi 360 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    wat is igg internet

18. X360Fr33k

X360Fr33k RacePro

Leuk Bevonden:
    0
    In ieder geval internet (iig)...

Maareh, tricker, dat heb ik ook. Als ik kleine stuurbewegingen maak, reageert 'ie in het spel niet. Forza daarentegen is heel gevoelig en dat voelt lekker aan. Het rijden met Test Drive i.c.m. een stuur is dan ook niet echt mogelijk..

19. Lenny-t

Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    79
    Burnout Paradise heeft sinds de update ook dag/nacht cyclus met veranderende weersomstandigheden :)

20. [2k]

Leuk Bevonden:
    207
    Most Wanted heeft het ook, tenminste, alleen regen af en toe, maar toch. Vind het zelf niet veel toevoegen.

Deel Deze Pagina