1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Test Drive Unlimited [deel 5]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Matrix, 8 mrt 2008.

1. MaxxRaptor

MaxxRaptor Eigen aanduiding

Leuk Bevonden:
    36
    Even een vraag aan de HD gamers,aangezien ik de game nog op een gewoon scherm speel zie je nog de kartels bij de wagens en dergelijk.
    M'n vraag is als je dat op full HD speelt de game,of dat dan allemaal niet meer zichtbaar is en gladgestreken?

2. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Geen idee, heb de game nog niet op SD reso gezien. Grafisch vind ik het geen pareltje meer, is dan al een oude game, maar kartels is me niet echt opgevallen op HD (HDready, 720p).

3. MaxxRaptor

Leuk Bevonden:
    36
    Om eerlijk te zijn vind ik de game juist nog erg cool uitzien,een Forza 2 vind ik saaier en PGR4 ziet wel mooi uit maar een beetje te statische Graphig structuren.

Maar het valt me ook steeds meer op dat racegames steeds vaker matig zijn op beelden,blijkbaar mist de inspiratie bij de makers een beetje.
    Ook vind ik de wagens en Motoren in Unlimeted het meest gedetaileerd,kwa vorm en interieur.
    Wel het geluid,ja dat kan wel weer beter.
    Maar algemeen kan de game prima door met de beelden,en vooral op de auto snelweg dat ziet er echt magistraal uit gewoon met die bergen op de achtergrond._O_

4. MaxxRaptor

Leuk Bevonden:
    36
    Even iets anders over de game,maar zijn er luitjes die actief met de foto mode bezig zijn of waren?
    Misschien leuk ze hier te delen,en ik zal straks even proberen met de camera hierop te krijgen.
    Aangezien er geen link wijst om ze ergens up te loaden zoals in Forza 2 bijvoorbeeld.

5. [2k]

Leuk Bevonden:
    207
    Heb een foto van mijn wagen half op het dak, half door het dak.
    Of mijn wagen half doorzichtig. :+

6. MaxxRaptor

Leuk Bevonden:
    36
    Nog een vraagje,er was een update over meer content voor de game.
    Maar is dat betaald of gratis te downloaden?

7. AraXiS

AraXiS ! Shinigami Shop !

Leuk Bevonden:
    4
    er zijn packs met extra auto's. die zijn natuurlijk tegen betaling.

8. MaxxRaptor

Leuk Bevonden:
    36
    Een tip over het Motorbesturen.

Maar ik heb bij de Motor de besturing gevoeligheid helemaal laag gezet,en daardoor zijn de Motoren wat beter handelbaar geworden en vallen de abrupte stuur reacties nu veel meer mee.
    Wel als je in een auto stapt weer omzetten naar hoe je normaal dus stuurt,want een auto reageert dan te langzaam weer.:)

9. [2k]

Leuk Bevonden:
    207
    Gister weer even geprobeerd, maar al redelijk snel weer uitgezet.
    Zit nu op een dood punt. Heb een eerste wagen, F-restrictie ofzo, waar ik niets meer mee kan doen, en met mijn Ferrari kan ik ook niets doen.
    Zie geen nieuwe icons meer op de map voor races/missies. Moet ik nou een E-restrictie wagen kopen en zo ja, hoe weet je welke wagens dat zijn? Verschijnen challenges dan automatisch weer op de map? Hoop niet dat je het hele map en alle wegen moet afgaan, want dan ben je een jaar bezig.

10. Rezne

Rezne Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Je moet een auto hebben waarme je in de klasse valt van de race. Dat kan merk gebonden zijn of klasse gebonden. Als je nog in het begin zit zie je alleen D, E en F races bijvoorbeeld. Dan moet je dus een D, E of F auto hebben om die race te mogen rijden.
    Als je hoger komt in rang: Pro of Expert etc. (geloof ik?) verschijnen vanzelf meer race icons op de map voor bijvoorbeel A en B klasse races.
    Als je een auto koopt bij een dealer zie je vanzelf wat voor klasse auto het is. De race icons verschijnen volgens mij vrijwel allemaal automatisch op de map.
    Zoek anders eens via google naar maps waar alles al op staat (dealers, races, huizen).

11. [2k]

Leuk Bevonden:
    207
    Dan moet ik eens kijken naar een andere auto.
    Heb nog maar iets van 10 races kunnen rijden en stuk of 4 missies. Balkje zit vlak voor de derde rang, ben nu nog amateur als het goed is.

12. Rezne

Rezne Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Als je wat geld hebt wordt het spel pas echt leuk :D. Murciélago is echt té vet in Test Drive. MV Agusta F4 doet het ook goed.

13. Sognare

Sognare Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    De eerste keer dat ik versnelde met dat ding vloog ik bijna de kamer uit! Echt te vet was dat :)

14. Sognare

Sognare Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Heb het spel weer opgepakt en damm wat vet _O_

Word wel misselijk als ik in de chase view rij, iemand anders die dit ook heeft? Heb weer wat nieuwe auto's gekocht. Een huis in de bergen, damm was is dat toch mooi om zo te slingeren door de bergen en natuurlijk een huis aan het strand. :)

15. Budje

Budje Arnhem 1

Leuk Bevonden:
    0
    Hey guys heb een vraagje kunnen een paar van jullie me helpen met de inter club achievment heb alle andere achievments wel alleen die niet moet je met je club tegen een andere club 2 races winnen geloof ik .
    Alvast bedankt en als ik iemand anders ergens mee kan helpen laat het dan meer weten
    Budje

16. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    Ik moet nog een aantal online achievements maar ik weet niet wanneer ik je kan helpen want ik werk nu 8 uur per dag dus heb ik weinig tijd maar ik denk dat ik morgen avond wel ff een beginnetje kan maken.

17. WinterBase

WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    654
    Ga deze game zo maar eens opstarten :) Tijden veel plezier mee gehad :)

18. WinterBase

WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    654
    En helaas bleef het bij opstarten. Had in verband met ruimte gebrek wat DLC verwijderd en die moest ik dus nu weer downloaden om te kunnen gaan spelen. Vrij irritant. Heb echt bijna geen ruimte meer op mijn 20GB schijf dus moet eerst wat verwijderen voor ik alle DLC van TDU weer kan binnen hengelen :'-(

19. soepkoe

soepkoe Active Member

Leuk Bevonden:
    4
    voeg mij maar toe (gamertag: soepkoe), speel de game de laatste tijd wel regelmatig weer (kunnen we beide deze achievements halen).

20. Ch®is

Ch®is '

Leuk Bevonden:
    70
    't Wordt tijd dat ik ook eens even een kabel naar boven ga leggen zodat ik ook online kan racen. Ik heb vrijwel alle singleplayer achievements, maar nog geen een multiplayer ( -> online) achievement. :+

Deel Deze Pagina