1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Test Drive Unlimited

Discussie in 'Algemeen' gestart door rikkel, 7 jun 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mars15

mars15 Guest

na het spelen van demo,lijkt me dit een aardig goed spel :)

2. Timmeh

Timmeh \0/

Leuk Bevonden:
    0
    De demo loopt soms vast bij mij.... gaar

3. Bountyspot

Bountyspot Just for Fun

Leuk Bevonden:
    0
    De demo was echt drama gister gedl maar wat een drama loopt vast ziet er niet uit en het geluid zuigt! Wacht wel op demo van hopelijk Forza 2 :9

4. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    Wishfull thinking.. die game is volgens mij nog nie eens officieel aangekondigd..:p

5. thepunisher

thepunisher Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Nu wel dus\o/

Maar wat betreft Test Drive Unlimited zelf, op xboxworld staat bij de releaselijst dat het spel op 16 juni moet verschijnen in de winkels.
    Het was toch bekend dat dit was opgeschoven naar September toch:confused:

6. Seda

Seda Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Het geluid is juist VET!!!:thumbs:

7. party crusher

party crusher VGcats is de shit

Leuk Bevonden:
    0
    mijn grootste zorg is meer de car handeling.
    ik vind het erg onduidelijk of de makers nou een heel arcade racer willen of juist een sim. want de carhandeling ligt hier een beetje tussen, en daarom raak ik vaak controle kwijt.
    ik verwacht wel dat deze game goede car phisics zal krijgen uiteindelijk, maar nu vindt ik het echt nix.

8. Seda

Seda Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Dat heb ik ook een beetje.. maar zeker weten dat ik dit spel ga halen. Als fan van de midtown series door de vrijheid die je geboden werd, is dit een MUST!!!

9. bajo4life

bajo4life there will be blood

Leuk Bevonden:
    0
    moet je een bedrag per maand betalen bovenop xboxlive om dit online te kunnen spelen?? weet iemand dit?

10. party crusher

Leuk Bevonden:
    0
    ik geloof het niet.
    het is wel een mmo maar geen mmorpg, welke veel meer updates en dingen nodig hebben.
    maar ik weet et niet zeker. lees anders een aantal artikelen op sites als, gamespy, ign of gamespot. t zal er vast wel ergens staan.

11. thepunisher

Leuk Bevonden:
    3
    Liefhebbers opgelet!
    Op het home van xboxworld staat de volgende release-datum gepland:
    8 september

Veel eerder dan verwacht dus:D

12. Wessiej

Wessiej A.F.C.A.

Leuk Bevonden:
    0
    Dat was ook gewoon de normale release date.
    Heb er wel zin in, vond de demo wel ok, niet super.
    Maar volgens elke journalist is die nu al 10x beter dus grote kans op een topgame.

13. thepunisher

Leuk Bevonden:
    3
    De demo heb ik nog niet gespeeld dus kan er niet veel over zeggen, maar de trailers zien er behoorlijk leuk uit!
    Maar hoe zit het nou met de single-player? Is deze ongeveer net zoals andere racespellen of is dit spel meer gericht op multiplayer?
    Als dat laatste het geval is dan laat ik m mooi in de winkel liggen, want er moet wel een goede singleplayer-mode inzitten

14. Mirik

Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Ik ga effe alle gamethreads langs om mensen er op te wijzen dat we Test Drive Unlimited maar ook andere titels nu in onze XBW Preorder shop hebben in samenwerkingen met GCshop.nl:

http://preorder.xboxworld.nl/

Test Drive Unlimited voor 54,50 euro nu te preorderen!!!!!

Zoals altijd, hoe succesvol de shop wordt, derste meer kortingen we kunnen bedingen op de spellen en door kunnen voeren in de prijzen omdat we geen winst maken!!!

Kijk ook naar de andere spellen:

splinter cell double agent: 51.50 tot 14 juli, daarna 54.50
    saints row: 52.50
    prey (snel bestellen, preorder bijna voorbij!) : 52.50

Laatst bewerkt: 12 jul 2006
  15. party crusher

Leuk Bevonden:
    0
    bagger, ik heb tegen die tijd niet genoeg geld, want ik koop deze maand ook nog Prey en heb vorige week Chromehounds gekocht.
    dan koop ik over een week een nieuwe HD TV en dan nog een extra controller. met wat mazzel heb ik in september dan genoeg voor 1 game en dat wordt toch eerder Splinter Cell. misschien dat ik em later een keer koop.

16. Seda

Seda Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ik kan echt niet wachten op deze game, ik gegrijp alleen echt niet dat er zo weinig animo is voor deze game... leg het me uit:p

17. strapping young lad

strapping young lad Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk dat er wel genoeg hype was met alle filmpjes en mooie screens, maar nadat de meeste mensen de demo hebben gespeeld, lijkt de stemming wat te zijn omgeslagen... jammer is dat, die demo is namelijk oud, en staat nog niet echt voor wat test drive: unlimited gaat worden...

met 10.000 man op 1 eiland, al die mooie auto's, en nog belangrijker voor mij dan, de mooie motoren... online traffic tijdens het zoeken naar andere coureurs, de huizen, clubs, customizing, hoe groot de spel wereld wel niet is, modden van je auto, je outfit, eindeloze opties en aanpassingen, blur effecten verminderen of juist vergroten, stoel en stuur hoogte/lengte, de shops voor auto's, huizen, kleren, en motorfietsen... meeste van die dingen hebben we nog niet gezien, en maken de game toch wel tig keer interesanter dan alleen de dingen die je kunt doen in de demo...

Maar goed, ik ben ook wat minder positief na de demo, maar ze gaan een nieuwe demo uitbrengen voor 8 september... die moet ons WEL overtuigen van TD:unlimted..

We zullen zien.

18. party crusher

Leuk Bevonden:
    0
    ik hoop vooral dat ze nu eindelijk een keuze hebben gemaakt wat rijstijl betreft.
    in de demo lag het heel onduidelijk tussen Arcade en Simulatie in. persoonlijk hoop ik meer op arcade met het simulatie modden van je auto.
    maar we zullen zien.

19. thepunisher

Leuk Bevonden:
    3
    Het klinkt allemaal heel leuk en aardig wat ik over deze game hoor ( behalve de demo dan ), de screens en filmpjes zien er ook prachtig uit.
    Maar iedereen heeft het over online gaan op het eiland, zit er dan helemaal geen single-player in?
    Ik koop spellen juist voor een lange interessante single-player waarbij de herspeelbaarheid ok is.
    Weet iemand hier meer over?

20. strapping young lad

strapping young lad Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Er is zeker wel een singleplayer mode... maar daar hebben ze niet het meeste aan gewerkt, het meeste werk is in de online mode gegaan, dus ik zou niet al te veel verwachten van de offline mode, de kern van het spel is het online gamen...

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina