1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Test Drive Unlimited

Discussie in 'Algemeen' gestart door rikkel, 7 jun 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.743
    Leuk Bevonden:
    1.942
    Test Drive Unlimited voor de Xbox 360 zal een adviesprijs krijgen van 39,95 dollar (dat is omgerekend 29,89 euro). Tevens zullen er op Live Marketplace maandelijks 'car packs' te downloaden zijn. Deze 'car packs' zullen beschikken over een stuk of zes auto's en verschillende radiostations. Deze radiostations hebben elk een eigen genre en beschikken over de tien tot twintig nummers. De eerste downloads zullen zo'n zes weken na de lancering van het spel verschijnen.

    Bruno Bonnell, voorzitter en directeur van Atari verklaarde de keuze voor deze lage prijs:
    "Innovation should be available to everyone, not a privilege for those can afford high price tags. Our GamersFirst program demonstrated the positive impact of flexibility in pricing. We believe it is our mission to deliver triple-A games that are accessible to the masses. As such, we are offering Test Drive Unlimited - a game that is being positively touted and recognized by the media - for $39.95, and furthermore, will continue users' experiences past launch by featuring new cars and free music for download."
     
  2. appie21

    appie21 Active Member

    Berichten:
    3.899
    Leuk Bevonden:
    22
    speel de demo en het zegt genoeg! En aan gezien Atari slecht is in dingen af maken? zie ook http://appie21.com/xboxvideos/tdu_demo.html
     
  3. Vassie

    Vassie XBOX 360 OWNER

    Berichten:
    588
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat is wel erg vet...en die prijs is ook heel mooi!
     
  4. thepunisher

    thepunisher Active Member

    Berichten:
    1.301
    Leuk Bevonden:
    3
    inderdaad een leuk prijsje....maar zit er nu ook een single-player in die de moiete waard is om 30-35 euro voor neer te leggen?
     
  5. basovich

    basovich Guest

    haha iedereen die bij XBW heeft gepreordert baalt nu als een stekker!!8)
     
  6. mars15

    mars15 Guest

    inderdaad :thumbs:
     
  7. basovich

    basovich Guest

    en dan nu dit nieuws weer :mad::

    bron: gamez.nl
     
  8. Rob schouten

    Rob schouten Kruisdoos360

    Berichten:
    197
    Leuk Bevonden:
    0
    € 55,95 bij skiq preorder
     
  9. ggpelupessy

    ggpelupessy GGP

    Berichten:
    200
    Leuk Bevonden:
    0

    Waarom wordt dit niet bij XBW vermeld? Zijn commerciële belangen groter dan waar xbw voor staat, het brengen van Xbox nieuws?
     
  10. bulleta

    bulleta Active Member

    Berichten:
    456
    Leuk Bevonden:
    0
    net effe de demo gespeelt en ik vind het echt wel wat heben pgr 3 is bij mij heel erg tegen gevallen maar mischien koop ik deze wel
     
  11. strapping young lad

    strapping young lad Active Member

    Berichten:
    2.668
    Leuk Bevonden:
    0
    Die demo is nog maar een oude build ook nog... de nieuwe demo (demo 2) is al af, nu nog afwachten wanneer microsoft deze op de marketplace gaat zetten... ik verwacht rond half augustus...

    De 2e demo heeft nog wel een timer helaas, maar deze zal wat langer zijn... nieuwe auto's ook, en een nieuwe omgeving.. (mischien wat groter?) en hopelijk ook een motorfiets...

    Zullen wat verbeteringen inzitten ook.. zoals het afstellen van de blur effecten.. (gewoon via een slider.. meer of minder) en ik denk dat de planten ook niet meer zo hard zullen zijn, dat je ertegen aanbotst, dat je meteen stil staat.

    2e demo moet de gamer wat meer overtuigen waar test drive nou echt voor staat.. dus online zal deze keer vloeiend moeten werken! zo niet, dan hebben ze een probleem met de server(s).. maar ik denk dat ze het nou wel goed voor elkaar hebben.

    Over de prijs in de states... zou echt mooi klote zijn als we benadeeld worden met de prijs van 60 euro!
    60 euro is alleen al ruw geschat maar 45 dollar.. dus het zou belachelijk zijn als wij meer als dubbel moeten betalen voor dezelfde game...

    Ik heb goede hoop dat wij de melding nog wel krijgen.. ik denk dat er meer europeanen zijn die in dit soort spellen zijn geintereseerd dan amerikanen.
     
  12. bulleta

    bulleta Active Member

    Berichten:
    456
    Leuk Bevonden:
    0
    ik ben l enthousaist over deze demo dus het kan alleen maar beter worden denk ik zo.

    wat btw wel lache was dat ik optenduur een berg opreed zo in een poel van een waterval maar onderwaterkon ik nog steeds rijden ookal was het een soort put .

    even een vraagje als er zo veel mensen dit spel gaan spelen dan kan het toch bijna niet dat iedereen een eigen huis kan kopen of kunnen meerdere mensen één huis kopen maar dan lijkt het alsof het alleen van hun is ??
    dat zou best wel lame zijn dan
     
  13. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Heb de ietwat gebrekkige beginpost even aangepast aan het nieuwe XBW format. :)
     
  14. mr.elk

    mr.elk een beetje maar

    Berichten:
    1.226
    Leuk Bevonden:
    0
    ik denk dat je alleen in de singleplayer elk huis kan kopen dat je wilt, in de multiplayer zal je er wel een aangewezen krijgen ofzo.

    EDIT: ik kan de officiele site van TDU niet openen, heeft iemand anders dit ook?
     
    Laatst bewerkt: 24 jul 2006
  15. DiaLogical

    DiaLogical 3 red lights

    Berichten:
    2.175
    Leuk Bevonden:
    2
    Misschien is de game wel region free. Overigens kan ik me niet voorstellen dat wij geen prijsverlaging krijgen.
     
  16. Head Ninja

    Head Ninja Ronald Cage

    Berichten:
    967
    Leuk Bevonden:
    259
    Ik kan daar gewoon op komen hoor. Oja weet eimand ook de artiest en/of nummer van een van die trailers van TDU. Het begint met een drum stukje en dan in een keer WHoohooo!!! hier is het de 6de en 7de trailer van boven: http://www.gametrailers.com/gamepage.php?fs=1&id=1645
    Alvast bedankt!
     
  17. mvdlit

    mvdlit Have always fun!

    Berichten:
    498
    Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij heet het nummer: song 2 van blur.
     
  18. Wooffa

    Wooffa Deus Ex Machina

    Berichten:
    1.497
    Leuk Bevonden:
    3
  19. Tommie

    Tommie Active Member

    Berichten:
    217
    Leuk Bevonden:
    0
    Bron: Xbox360Only
     
  20. basovich

    basovich Guest

    was al bekend:

    bron: gamez.nl
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina