1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Test Drive Unlimited

Discussie in 'Algemeen' gestart door rikkel, 7 jun 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tommie

    Tommie Active Member

    Berichten:
    217
    Leuk Bevonden:
    0
    Jah maar dat was 'vooralsnog', nu is het zeker.
     
  2. Insane/Erret

    Insane/Erret If in doubt.. Flat out

    Berichten:
    1.575
    Leuk Bevonden:
    108
    ik vin die pop up echt een doorn in het oog!! je ziet bomen tevoorschijn komen en mooier worden, komop geen next gen man hoop dat ze dat beetje eruit hebben kunnen halen dan haal ik hem misschien ook nog wel
     
  3. mr.elk

    mr.elk een beetje maar

    Berichten:
    1.226
    Leuk Bevonden:
    0
    het is ook altijd hetzelfde, we betalen het meest en moeten overal het langst op wachten.:mad:
     
  4. Dominick

    Dominick Active Member

    Berichten:
    120
    Leuk Bevonden:
    0
    De game komt uit in september, een lekker drukke game-maand, en dan moeten we 60-70 euri gaan betalen voor een game waarvan je weet dat die Amerikanen de helft minder kunnen betalen... Ik weet niet of dit wel zo slim van Atari is. Ik zou iig een ander leuk spel halen.
     
  5. punisher007

    punisher007 Active Member

    Berichten:
    394
    Leuk Bevonden:
    0
    Wij zouden idd volle prijs moeten betalen waarschijnlijk:
    http://www.gamer.nl/doc/33666

    Stomme zet idd imho. Met beetje mazzel zit er geen regiobeveiliging op tho. Maja waarschijnlijk wel dus.
     
  6. strapping young lad

    strapping young lad Active Member

    Berichten:
    2.668
    Leuk Bevonden:
    0
    Het is jammer ja, maar de economie is hier anders... wij kunnen volgens MS en atari dus wel de volle pond betalen voor de game.

    Op zich geen schande, ik had er toch wel 60 euro voor betaalt,ik wou alleen dat ik niet wist dat ze in amerika, naast het feit dat de games daar al 20 euro goedkoper zijn, ook nog eens meer dan de helft minder betalen... toch een beetje zuur.
     
  7. Head Ninja

    Head Ninja Ronald Cage

    Berichten:
    967
    Leuk Bevonden:
    259
    Ik was het even vergeten, het lag letterlijk op het puntje van mn tong. Dan heb je het nummer de hele dag in je kop, en dan kan je er maar niet opkomen. Stom stom stom...|:- in elk geval bedankt jongens!\o/ :thumbs: :b:
     
  8. Robhimself

    Robhimself Like a surgean

    Berichten:
    1.075
    Leuk Bevonden:
    2
  9. Head Ninja

    Head Ninja Ronald Cage

    Berichten:
    967
    Leuk Bevonden:
    259
    Heb al ff een gestuurd, met een paar G*D erin, maar ach, als het maar goed overkomt.:b: goed werk!
     
  10. Robhimself

    Robhimself Like a surgean

    Berichten:
    1.075
    Leuk Bevonden:
    2
    :thumbs:
     
  11. mr.elk

    mr.elk een beetje maar

    Berichten:
    1.226
    Leuk Bevonden:
    0
    op een screenshot zag ik een metertje staan met radial blur er boven. hier staat hij.

    dit vind k echt een goed teken want ik vond die blur bij de demo wel heel overdreven
     
    Laatst bewerkt: 25 jul 2006
  12. Robhimself

    Robhimself Like a surgean

    Berichten:
    1.075
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik importeer m wel.

    En het heeft geen reet met de economie te maken. GTA Liberty City Stories op de PS2 is een mooi voorbeeld.

    Launch prijs
    30 dollar is de USA (of 25 als je goed zocht)
    Hier, ca. 35 euro.

    Het kan wel, maar Atari wil het niet.
     
    Laatst bewerkt: 25 jul 2006
  13. strapping young lad

    strapping young lad Active Member

    Berichten:
    2.668
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk dat dat de blur is voor de foto mode... maar je kunt gelukkig inderdaad de blur tijdens het racen ook veranderen...\o/
     
  14. freakyoliver

    freakyoliver ps360

    Berichten:
    2.240
    Leuk Bevonden:
    0
    Maandag 31 juli 2006 - Atari heeft zich vandaag voor het eerst officieel uitgelaten over het verschil in prijs van Test Drive Unlimited tussen Amerika en Europa. In Amerika zal de game voor slechts $40 verschijnen, terwijl wij hier in Europa de normale prijs moeten betalen. Atari heeft zich vandaag tegenover de website GamesIndustry uitgelaten waarom er een prijsverschil bestaat.

    Volgens Atari is er in Amerika een veel grotere markt om de game te releasen. In Amerika zijn er een stuk meer Xbox 360 bezitters die ook Xbox Live Gold bezitten. Als ze de game dan voor een lagere prijs verkopen, verkoopt de game meer en wordt er nog genoeg winst behaald. Om genoeg winst in Europa te halen zijn ze gedwongen de normale prijs te hanteren.

    Quote:
    "The price in the US reflects the local Xbox 360 market situation, additionally the US has a significantly larger Xbox 360 installed base, with a much bigger Xbox Live Gold membership, innovation should be available to everyone, not a privilege for those can afford high price tags, aldus Bruno Bonnell, CEO bij Atari.

    Test Drive Unlimited zal dus gewoon voor de normale prijs in Europa worden verkocht en de game moet eind september in de winkels liggen.
     
  15. WizzNL

    WizzNL Active Member

    Berichten:
    1.711
    Leuk Bevonden:
    13
    Slaat natuurlijk nergens op, de omzet wordt toch berekend over de gehele afzet. Hoop dat ze in de EU dan zo weinig afzetten dat ze verlies draaien in de EU.
     
  16. Rox

    Rox Marketing 2.0..

    Berichten:
    1.831
    Leuk Bevonden:
    2
    Tsjah, het is een logisch smoesje, maar echt verstandig is het niet. Misschien is het goed voor de winst, maar je verliest wel een deel van je merkimago in Europa. Want hier hebben de echte nerds ook gewoon 400 euro op de launch betaald voor de 360, zij kunnen er niets aan doen dat er voor de rest weinig verkocht worden. En daarnaast is het de vraag of het wel een legitiem excuus is. Want wie zegt er dat MS niet meer 360's naar de USA worden verscheept. Dus dat het niet de schuld van de kopers is dat er een ongelijkheid in userbase is.
     
  17. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Die verklaring van Atari slaat natuurlijk nergens op.
     
  18. punisher007

    punisher007 Active Member

    Berichten:
    394
    Leuk Bevonden:
    0
    Hehehehe ja en als ze hierdoor helemaal niks meer verkopen of nauwelijks hebben ze nog meer verlies/minder winst ;)
     
  19. strapping young lad

    strapping young lad Active Member

    Berichten:
    2.668
    Leuk Bevonden:
    0
    Is ie nou weer naar eind september verschoven?
     
  20. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Door deze actie van Atari laat ik dit spel gewoon liggen. Vind het niet acceptabel wat ze met die prijzen doen.
    Denk dat ik niet de enige ben. Er komt gelukkig nog zat anders moois uit.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina