1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Test Drive Unlimited

Discussie in 'Algemeen' gestart door rikkel, 7 jun 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Louike

Louike Far Beyond Metal

Leuk Bevonden:
    0
    als je na die demo uberhaupt nog van plan was dat spel te kopen.....

2. Seda

Seda Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Al blijft deze instelling bestaan, dan zal de 360 marktverhoudingen nooit gelijk trekken. Hiermee versterk je het verschil tussen beide continenten alleen maar.....:confused:

3. BogaddE

BogaddE Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wat een afzetters, lekker spelen hoor als je weet dat je gewoon 20 euro teveel betaald hebt.

En waar slaat deze zin op: 'innovation should be available to everyone, not a privilege for those can afford high price tags'.

4. Rox

Rox Marketing 2.0..

Leuk Bevonden:
    2
    Dat ze blijkbaar vinden dat 60 euro/dollar te duur is voor een game. Maar goed, dan ben ik benieuwd hoever ze dat doortrekken. Denk dat ze het nu 1x in hun voordeel vinden en het daarna nooit meer doen.

5. bulleta

bulleta Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik vond die demo toch wel echt leukom te spelen ik snap niet helemaal waarom dat een stomme demo is.
    en dat meer betalen is indd echt een beetje belazerd.
    maar als dit spel wel massaal gekocht word dan lijkt het me alsnog een vet spel vanwege de vrijheid.

6. Roedy

Roedy Active Member

Leuk Bevonden:
    20
    Laatst bewerkt: 7 aug 2006
  7. Arjan

Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Ik ben wel benieuwd naar de 2e demo, hoop dat ze die tijdslimiet hebben weggelaten :).

Al zal ik het spel nu niet meer kopen.

8. party crusher

party crusher VGcats is de shit

Leuk Bevonden:
    0
    zolang er een motor in de demo zit ben ik blij.

9. Emileu

Emileu Active Member

Leuk Bevonden:
    33
    weinig enthousiasme merk ik bij de mensen hier. Dit lijkt mij persoonlijk toch wel een heel heftig spel.

10. thepunisher

thepunisher Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Ben ik met je eens...kijk er echt naar uit.
    Maar dr zijn veel mensen afgeknapt door de demo blijkbaar.
    En zo heel veel nieuws verschijnt er nu ook weer niet om over te praten.
    Ik ben echt zeer benieuwd of het waard is om Test Drive te kopen voor de single-player...
    Minder dan PGR3 kan het niet imoO-)

11. brinkie1990

brinkie1990 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    het lijkt mij ook wel een leuk spel, maar als de prijs hier hoger is dan in de VS dan ga k hem niet kopen. eigenlijk zou niemand in nederland dat spel moeten kopen. dan wordt hij na een week vanzelf goedkoper en weet Atari dat ze niet met de prijs moeten kloten.

12. Wessiej

Wessiej A.F.C.A.

Leuk Bevonden:
    0
    Bullshit, ok de prijs is hoger, maar normaal zou je dat ook niet hebben gemerkt.
    Als de prijs van 30 naar 60 ging ok, maar er verandert hier niks.

13. brinkie1990

brinkie1990 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    nee maar nou je weet dat er in amerika mensen zijn die hem voor de helft van het geld aan het spelen zijn. dat vind ik nogal zuur. als ik er niks over gehoord had dan had ik hem sowieso al gehaald, nu twijfel ik namelijk nog

14. jasper15

jasper15 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ey wordt dit spel aldoor online gespeelt of heb je zeg maar ook singleplayer dat je gewoon tegen de computer raced, want ik wil als dit spel uit is de xbox360 kopen met TDU erbij, maar ik heel wat problemen gehad met xbox live op de normale xbox, en is het zo dat je veel gemakkelijker online kan komen met de 360??

15. Rob schouten

Rob schouten Kruisdoos360

Leuk Bevonden:
    0

dus al jij hier in nederland met je auto (als je die hebt) tankt wordt je dan ook zuur omdat mensen in america voor minder dan de helft staan te tanken,

alle spellen kosten rond de 60 euro in nederland, in america zijn wel meer spellen goed koper als hier

16. strapping young lad

strapping young lad Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Die spellen zijn daar al goedkoper... wanneer wij 60 euro betalen, betalen zij 50 dollar (50 dollar is 39 euro).

Dat is al zuur, maar niet abnormaal... zo is de economie hier nou eenmaal vergeleken met de states.
    Dus daar kunnen we niet echt over zeuren.

Maar daarboven op komt nou nog het feit dat ze een flinke korting krijgen, en maar 40 dollar hoeven te betalen (40 dollar is 30 euro).

Dus ze betalen 30 euro, maar wij betalen de helft meer, gewoon 60 euro.

Zoals ik al zei, de prijs verschillen met standaard titels is nu eenmaal een feit en een logische, gezien de economie.
    Maar in plaats van de prijs voor europe en engeland ook naar beneden te halen, al zou het al 40-45 euro zijn (dat is nog steeds 57 dollar) kiezen ze ervoor ons te naaien met een absurd hoge prijs, (vergeleken met) en het daarbij te laten.

Tuurlijk, iedereen inclusief mijzelf, wou gewoon 60 euro hiervoor betalen voordat dit bekend werd..
    Maar de prijs hooghouden, terwijl die van de states flink naar beneden is gehaald, is wat pijnlijk, en ik voel me toch wat genaaid hierdoor...

De marketing mensen zullen dit wel kunnen bevestigen denk ik, het is gewoon wat de klant ervoor geeft, dat vraag je dan ook gewoon..
    Maar ik denk wel dat dit een beetje een bittere smaak bij de gamers nalaat...

17. mr.elk

mr.elk een beetje maar

Leuk Bevonden:
    0
    ik zat te twijfelen of ik dit spel zou gaan kopen. toen ik het hoorde over die prijs heb ik maar besloten hem niet te kopen. atari zei heel mooi toen bekend werd dat hij 40 dollar zou kosten: wij vinden dat innovatie voor iedereen beschikbaar moet zijn en niet alleen voor mensen met een dikke beurs.
    behalve voor mensen die niet in amrika wonen blijkbaar :confused:

18. Rob schouten

Rob schouten Kruisdoos360

Leuk Bevonden:
    0
    lekker moeilijk doen om 10 euro. in de kroeg kijkt niemand op een 10 meer of minder

al koste die 70 euro, kocht ik em als nog

19. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Het is gewoon meer een principe kwestie.
    Eerst loopt Atari te brullen dat innovatie en goede games voor iedereen beschikbaar moet zijn en niet alleen voor mensen met veel geld.
    Vervolgens kondigen ze aan dat Test Drive 40 dollar gaat kosten, maar alleen in Amerika. In Europa gaat hij gewoon 65 a 70 euro kosten.
    Met andere woorden, de rest financiert het dat men in Amerika Test Drive voor 40 dollar kan kopen.
    Daarnaast doet Atari uitspraken die ze daarna zelf compleet omver blazen.

Tevens is Europa toch al vaak het achtergestelde kindje. Kijk bijvoorbeeld maar eens wat je bijvoorbeeld bij games krijgt als je ze pre-ordered in Amerika. Allerlei leuke goodies.

Zelfs een land als Nieuw Zeeland (waar Saints Row waarschijnlijk weer verboden zal worden, net zoals GTA en waar waarschijnlijk net aan 1000 360's zijn verkocht) krijgen ze gewoon een gratis Saints Row faceplate bij het spel. In Amerika en Canada krijgen ze een flinke tijd van tevoren een demo disk als je hem pre-ordered.

En wat krijgen Europa en Nederland erbij? Niks, behalve een hogere prijs en een latere releasedate.

Atari meet nu gewoon met 2 maten, en ik denk dat het ze duur zal komen te staan in Europa. Ik laat Test Drive gewoon liggen. Er komt nog zat ander moois uit.

20. basovich

basovich Guest

hij zou anders €29,- worden hier in nederland hoor, nu is hij 60..
    de prijs gaat dus van 30 naar 60

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina