1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Test Drive Unlimited

Discussie in 'Algemeen' gestart door rikkel, 7 jun 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Excess-Denied

Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    169
    Ho ho wacht even, de screens die ik poste zijn van slechte kwaliteit. En als je alles in beweging ziet [het geen waar de screens vandaan komen] ziet het er gelijk een stuk beter uit. Maar ook moet toegegeven worden dat het spel nog niet af is, maar een vergelijking met Splinter Cell vind ik een beetje raar net zoals je eigelijk nog helemaal niet kan oordelen over de details maar goed, mischien helpt het als je de volgende ingame beelden ziet.
    1.
    2. [van dit filmpje zijn de screens afkomstig]
    [rechtermuisknop op het cijfer en opslaan als]

Okeej het kent wat popup, maar goed zoals al bekend was draait het niet op de orginele hardware van de Xbox 360 en aangezien de spel erg groot [je kan meerdere kanten op ook naast de weg] word is dat ook een reden dat het her en der wat moet inleveren, maar we moeten vooral maar rustig afwachten wat het gaat worden met dit spel [en de rest].

2. appie21

appie21 Active Member

Leuk Bevonden:
    22
    filmpjes doen het niet!

3. jponline

jponline Maxi!!!

Leuk Bevonden:
    0
    nope, same here!! ik wil het wel eens zien dan 8) . en dat filmpje met die motor en auto bij dat stoplicht, dat is toch niet ingame :{ .

4. Excess-Denied

Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    169
  5. Anju

Anju Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wat me wel opvalt , is dat je bij een race de "hoofdweg" moet gebruiken die op de map staat aangegeven. Dus niet echt een vrijheid in een race waar je alle kanten op kan. Het ziet er aardig uit , maar imo niet echt wat ik verwacht van de graphics voor de 360. Maar er zit ook een andere kant aan , want het is niet zomaar een baan , het zijn wel 1600 Km ! Ik ben benieuwd !

6. Vassie

Vassie XBOX 360 OWNER

Leuk Bevonden:
    0
  7. Bidle

Bidle Bidle

Leuk Bevonden:
    355
    Dit lijkt me zeker een topper worden. Teminste weer eens iets anders. Ben benieuwd hoe ze alles uitwerken. Begrijp eigenlijk niet waarom er geen schademodellen gemaakt worden. Vind ik wel jammer. Zeker omdat er een mode in komt dat je dieven achterna moet zitten. Kan me voorstellen dat de auto's dan niet helemaal netjes blijven. Ach ja....even afwachten nog.

Hij komt begin volgend jaar al uit of heb ik het mis??

Ligt inderdaad aan jou. Je ziet duidelijk dat de motor een wheely maakt. 2 keer zelfs. Betekent dat hij zijn vermogen niet ten volle benut en dus minder snel optrekt. Daarnaast zou hij zeker wel sneller kunnen zijn. Ben trouwens erg benieuwd naar de merken van de motoren. De motor in het filmpje heeft de voorkant van een MV, de striping van een Fireblade (amerikaans model) en de achterkant lijkt op een CBR600R.

Laatst bewerkt: 30 okt 2005
  8. WinterBase

WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    654
    uhmmm deze game hooort toch bij het xbox 360 games foruM>?

9. Bidle

Bidle Bidle

Leuk Bevonden:
    355
    Klopt maar deze komt ook uit voor de XboX. Teminste als ik de verhalen moet geloven??

10. WinterBase

Leuk Bevonden:
    654
    Nou volgens mij alleen op de xbox360

11. NL Eagle

NL Eagle Californication

Leuk Bevonden:
    0
    deze game komt alleen op de 360 (in februari/maart)
    dit lijkt me een must-have, lijkt me trouwens wel vet dat je ook bendes in de stad hebt waar je je bij kan aansluiten en ook een politiekorps in de stad waar je je bij aan kan sluiten.
    en die boevenbendes en politiekorpsen bestaan dan uit allemaal live gamers; hoe vet:D

12. WinterBase

Leuk Bevonden:
    654
    Zzuuuuupppeerrrr Duper Vet Gewoon!!

13. Goiz

Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    *verplaatst.

Thnx voor je PM AJK. :)

14. Ms. Smith

Ms. Smith Smithfire

Leuk Bevonden:
    0
    Bij mij doet geen een screenshot het..Lijkt me wel een coole game, maar eerst nog PGR3...:)

15. pindakaas

pindakaas pindakaasNL

Leuk Bevonden:
    0
    Holy shit, die screenshots _O_ Dit is mooier dan PGR3 heb ik het gevoel! Die interieuren, shit... Xbox 360 wordt genieten, ik ben echt benieuwd...

16. Bidle

Bidle Bidle

Leuk Bevonden:
    355
    Ben benieuwd welke auto's er allemaal inkomen. Helaas geen Porsches.

17. tipex

tipex Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Lijkt me erg kewl deze game, ben op het betreffende island geweest en ben erg benieuwd in hoeverre het klopt met mijn ervaringen daar.

18. MYSTERY X

MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

Leuk Bevonden:
    31
    WoW, ziet er erg goed uit.
    Erg goed, SUPER goed moet ik zeggen.
    Zowel, omgeving, auto's en die motoren :).
    Erg gaaf, en iets om in de gaten te houden.

19. Ownerer

Ownerer Guest

Leuk topic.O-)

20. FUFO

FUFO Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik vraag me af hoe ze het Live gaan uitwerken? je kon toch met een flink aantal mensen cruisen daar en dan een race plannen of zoiets?? zou echt stoer zijn als dat werkt! _O_

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina