1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Test Drive Unlimited

Discussie in 'Algemeen' gestart door rikkel, 7 jun 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. enzowpablo

enzowpablo Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    goede graphics, weinig vrijheid, bagger besturing

2. Wessiej

Wessiej A.F.C.A.

Leuk Bevonden:
    0
    Weinig vrijheid?

Deze demo bedraagt 60 km², de full game is 1000 km² , dus geloof mij nou maar, het is groot.

En ik vind de besturing nu wel lekker gaan, gaat perfect met de mustang, echt zo'n brulbak _O_.

Wordt zeker een game die in mijn collectie komt.

3. mr.elk

mr.elk een beetje maar

Leuk Bevonden:
    0
    als je handmatig schakeld vind ik het echt super fijn de besturing. ik snap echt niet dat jullie het zo kut vinden :confused:

4. R-Y

R-Y let's pop

Leuk Bevonden:
    4
    ik vind die motor niet echt fijn zoals motor gp sturen, maar ik vind de game echt wel super , KOPEN!8)

5. Cybershooter

Cybershooter Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    plus het feit dat de besturing ook beter wordt wanneer je de driving aid uitzet. Dan wordt de besturing minder houterig.

Nee hoor, gewoon een top game die meer verdiend dan veel onterechte kritiek.

6. appie21

appie21 Active Member

Leuk Bevonden:
    22
    wat is dit wederom een saaie demo sorry
    je houdt a in rijd over het gras (bijna nog harder dan over de weg)
    je rijdt over de weg niks te beleven, geen mens niets...
    je ziet een auto voorbij laggen :+
    En je krijgt zelf een grijns op je smoel .. vanne is dit nu next gen gameplay???

sorry dit spel laat ik links liggen!

7. JKI

JKI Ik wil bolletje

Leuk Bevonden:
    0
    Kun je alleen in de demo online racen met een Gold abbo?

8. Cybershooter

Cybershooter Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja dit is next gen gamen.

Ten eerste de graphics (die zien er toch echt next gen uit)
    Ten tweede de enorme vrijheid + wat er allemaal nog extra in de game zit wat niet in de demo vrijgegeven is
    Ten derde een demo is altijd saai, aangezien er maar een heel klein stukje van de game beschikbaar is gesteld. De werkelijke game kent single player missies, multiplayer rankings, credits om nieuwe auto, onderdelen, huizen en kleding te kopen. En uiteraard is het gehele eiland dan beschikbaar.

Logisch dat je de demo saai vindt. Vind ik ook, alleen ik relativeer dit naar wat de werkelijke game straks te bieden heeft.

9. bulleta

bulleta Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    gezijk over bestueing ga jlekker je arcade nfsu spelen ofzo ik denk wel dat deze in mijn collectie gaat

10. basovich

basovich Guest

tuurlijk niet, alle demos die een multiplayer hebben kunnen toch met een silver account worden gespeeld.

11. Likwit_Snake

Likwit_Snake Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    je kan de demo wel met een silver account spelen, maar niet online hoor ;)

En wat ik vond van de demo? Ik vond m wel goed, mooi qua interieur en auto, omgeving soms wat minder (gras ziet er soms te 2D uit) Auto's besturen goed, motoren vind ik gewoon klote te besturen. de incar view (net als in PGR3 ) vind ik dan weer wel erg mooi, en het idee van een MMO race game. een 7tje voor als ze niks verbeteren hieraan:9

12. appie21

appie21 Active Member

Leuk Bevonden:
    22
    k heb toch echt next gen gameplay staan? haha wow gaaf met 100 km door het gras tegen een boom.... er vallen zelfs geen blaadjes van af!

En over de grote hoe groter het eiland wordt hoe saaier het word volgens mij.. ik bedoel je gaat toch echt geen saai lang stuk rijden voor een race dat ga de dan toch skippen?

En zeg nou zelf geeft het nu echt een kick als je iemand voor je ziet rijden(stotteren...) ik bedoel bekik enkel in de demo al wat er gebeurt... gewoon een beetje onrealistisch beuken zonder schade!(tja en ik weet dat er geen schade aan de auto's mogen komen ivb met allerlei rechten enz...)
    Maar daar door blijft het gewoon saai en de wegligging is ook gewoon teleurstellend?

13. pacboyslim

pacboyslim jump for joy

Leuk Bevonden:
    10
    Dat is juist het punt. Dit spel heeft nog ergere arcadebesturing dan NFSU.
    Gaat echt nergens over. Vooral die motor is rampzalig...

14. bulleta

bulleta Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    hmm was mischien beetje overtkken opmerking van me maar mischien is pgr3 en co wel te realistisch en vind ik het bij deze eindelijk chill dat je gewoon kan doorgassen zonder teveel gekut.

15. mr.elk

mr.elk een beetje maar

Leuk Bevonden:
    0
    volgens mij is het de bedoeling dat je over de weg rijdt en niet over het gras, daar zijn best veel andere auto's. ik heb pas 1 andere auto voorbij zien stotteren, misschien is het tijd voor een verbinding boven de 1mb?;)

maar als je hem niks vind koop je toch een andere racegame zoals forza 2 ofzo. ik vind het concept van MMO heel leuk dus ik koop deze.

Laatst bewerkt: 24 aug 2006
  16. JeePee

JeePee Guest

PGR3 is ook arcade.

17. mr.elk

mr.elk een beetje maar

Leuk Bevonden:
    0
    de enige realistische racer is forza (op de xbox)

18. JeePee

JeePee Guest

Als je een lijstje zou maken dan zou je ongeveer op dit uitkomen:

GTR
    Richard Burns Rally
    Grand Prix Legends
    Grand Prix 1, 2, 3 en 4
    Gran Turismo
    Forza Motorsport

Project Gotham Racing 3

Need For Speed: Most Wanted
    Test Drive Unlimited

Maar mijn Download is net klaar, dus ik ga kijken of het wat is geworden sinds de vorige demo.

19. Ninja-Frog

Ninja-Frog Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Gran Turismo komt toch niet op de Xbox. ^^

20. JeePee

JeePee Guest

Wel meer games in dat lijstje niet.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina