Test Drive Unlimited

Discussie in 'Algemeen' gestart door rikkel, 7 jun 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Cybershooter

Cybershooter Active Member

Leuk Bevonden:
    0

Bovendiem, heb ik begrepen dat je straks in het echte spel kunt kiezen uit simulatie en arcadebesturing. Waarschijnlijk staat in de demo alles ingesteld op arcade. Om de besturing wat minder houterig te laten zijn, kun je in de demo met je D pad (links) al kiezen voor driving aid. Mij is het beste bevallen wanneer die uitgezet wordt.

2. mr.elk

mr.elk een beetje maar

Leuk Bevonden:
    0
    o vet, dat is relaxed \o/

3. Cube

Cube Speed Junky...

Leuk Bevonden:
    0
    ik vind deze demo zeer vermakelijk echt leuk oke het is niet top of the bill maar wel leuk genoeg om hem te kopen :)

4. Tsux

Tsux Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind het huilen met de pet op, de besturing is inderdaad gewoon rampzalig ik heb helemaal geen gevoel met die auto's en laten we over die motor maar niet beginnen... Hard gaatie wel overigens...

Nee ik weet het niet... Concept is goed, maar helaas. Voor diegenen die het leuk vinden:
    Je moet toegeven, dit had 100x beter uitgevoerd kunnen worden.

5. Insane/Erret

Insane/Erret If in doubt.. Flat out

Leuk Bevonden:
    108
    totaal mee eens, gister nog even een kans gegeven, concept is super idd en het ziet er goed uit allemaal, ik vind het ook erg jammer, als ze die besturing goed hadden gefixt dan had ik hem zker gehaald maarja jammer erg jammer..

6. WeeGee

WeeGee Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Helemaal mee eens :)

Ik vind het wel een leuk spel,denk zeker dat ik hem koop.
    Ben wel benieuwd hoe het volledige spel is,vond ook dat online racen echt wel leuk.

Donderdag avond waren er een stel malloten in een enorme tuin of golfbaan of zo aan het ragen met motors ik kon ze wel zien en horen maar ik kon daar niet komen (met de auto)heb gewoon effe staan kijken,en een lol dat die gasten hadden (volgens mij nederlanders)

Graphics vond ik ook wel ok,zeker voor zo'n grote map...

7. mr.elk

mr.elk een beetje maar

Leuk Bevonden:
    0
    de PU geeft dir spel een 8, hun minpunt was de arcade besturing bij het realistische uiterlijk.

maar volgens mij is het online gedeelte niet goed getest want er staat dat een online race verpest kan worden door mensen die de verkeerde kant op gaan rijden. maar als je iemand uitdaagd dan zijn de overige spelers weg, dus...

8. Cube

Cube Speed Junky...

Leuk Bevonden:
    0
    Je kan online met zijn achten racen doe maar in de demo orjane op de map is online O-)
    en over het sturen je kan op start->optie->steering sensitivity het stuuren aan passen. ik moet zeggen dan gaat het echt beter, na een beetje testen :{

9. Sander1940

Sander1940 Active Member

Leuk Bevonden:
    42
    Ik heb een vraagje???? bij mij loopt dit spel altijd vast als ik het speel!!!
    Ik vind het wel een toffe game, ziet er goed uit! Alleen hij loopt de hele tijd vast! Had hier ook al last van met die vorige demo, dacht dat het met die nieuwe demo wel goed zou zijn?? maar niet dus! hebben nig meer mensen hier last van????????????????:confused:

10. Rox

Rox Marketing 2.0..

Leuk Bevonden:
    2
    Cool, dat ik ontdek ik nu pas :+. Je kunt je zitpositie gewoon veranderen bij opties.

Het spel is gewoon heerlijk om rond te raggen over een mooi eiland. Ben benieuwd wat voor achievements ze allemaal gaan verzinnen.

11. mr.elk

mr.elk een beetje maar

Leuk Bevonden:
    0
    ik denk dat dat aan je xbox ligt, ik heb er in iedergeval nog nooit last van gehad. :confused:

12. thepunisher

thepunisher Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Zijn de achievements van dit spel al bekend?
    Ben ik wel erg benieuwd naar:D
    Maar het lijkt mij ook wel leuk om over het hele eiland voor de lol te racen, maar er zullen toch ook wel single-player missies in zitten neem ik aan?

13. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    http://www.achieve360points.com/game/testdriveunlimited/ ;)

14. Cybershooter

Cybershooter Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    1 archievement heb ik al te horen gekregen, dat je 10.000 miles gereden moet hebben op het eiland. Voor de rest ken ik ze ook nog niet.

15. Metal Mark

Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    454
    Nou ze zijn niet echt super moeilijk. Vind de achievement van rij 8000 km wel echt te strak. Die moeten ze ook in PGR3 stoppen. Echt lachen als je echt verslaafd ben aan een game dat je op later niveau toch nog dingen kunt halen :).

Vanmorgen met | YannicK | en Rox gespeeld. Was wel lachen, 2.03 hadden we op de klok staan als snelste ronde op de meeste linkse baan (Je heb er maar 2 banen :mad:).

Deze demo maakt toch meer goed dan die eerste die ze eigenlijk nooit hadden moeten uitbrengen. De nieuwe demo is vele malen leuker alleen vind ik dat er nog wel een raar rij systeem in zit, vooral bij de motoren. Op naar de volgende demo van Test Drive, ben wel benieuwd.

16. mr.elk

mr.elk een beetje maar

Leuk Bevonden:
    0
    ik denk niet dat er nog een demo uitkomt.
    het motorrijden vind ik nu wel fijn, vooral op hogere snelheden, je kan je motor heel makkelijk op het goede moment de bocht in gooien zodat je de wijdst mogelijke bocht maakt.

17. Rox

Rox Marketing 2.0..

Leuk Bevonden:
    2
  18. Cube

Cube Speed Junky...

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ga hem wel halen al was het alleen maar voor het concept, maar vindt ook een leuk spel vooral op live :{

19. Rox

Rox Marketing 2.0..

Leuk Bevonden:
    2
    Ow gaaf, heb net met skultulla even over het eiland geragd en dat is wel gaaf :). Je kunt elkaar namelijk met een tabblad op de map players en dan met de d-pad elkaar zoeken :). En dan een uur lang online raggen, heerlijk :).

20. Metal Mark

Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    454
    Ow dus je kan elkaar wel vinden :eek: Dan moeten we morgen ook maar wat rondrijden \o/

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina