1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Test Drive Unlimited

Discussie in 'Algemeen' gestart door rikkel, 7 jun 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. SabZero NL

    SabZero NL Sexyback

    Berichten:
    1.346
    Leuk Bevonden:
    5
    Is er veel lag te vinden dan, bij andere gebruikers ? het is natuurlijk saai als die gene helemaal de pan uit lagt, dan kan je ook niet lekker met iemand mee racen
     
  2. XRC kingkoning

    XRC kingkoning Yo

    Berichten:
    1.147
    Leuk Bevonden:
    0
    zo enthousiast ik vroeger was, zo teleurgesteld ben ik nu
     
  3. The Crow

    The Crow Active Member

    Berichten:
    421
    Leuk Bevonden:
    2
    Op Game Rankings kan je altijd veel reviews vinden. Klik hier voor Test Drive Unlimited. Yahoo! Games is op dit moment de enige uit het rijtje met een online review (de rest zijn magazines) maar straks komen ook TeamXbox, IGN, GameSpot etc met online reviews (zijn nu nog previews).
     
  4. tasso

    tasso de gamer

    Berichten:
    1.081
    Leuk Bevonden:
    0
    Is dus niks voor singleplayer.
    Oke dan laat ik hem liggen
     
  5. pacboyslim

    pacboyslim jump for joy

    Berichten:
    1.961
    Leuk Bevonden:
    10
    Ik heb tot nu toe alleen maar single player gedaan en ik vind het wel lachen. Soms best wel pittig. Zo heb je races waar je geen gras mag raken (mag wel, maar niet als je 'm op 'perfect' wil halen). Op van die smalle bochtige weggetjes en met (tegemoetkomend) verkeer is dat toch flink concentreren.
     
  6. Smok3y

    Smok3y Dark Souls!

    Berichten:
    3.670
    Leuk Bevonden:
    277
    Waarom kan ik geen motor rijden in de game:confused:
     
  7. M@cer

    M@cer PES Freak

    Berichten:
    867
    Leuk Bevonden:
    3
    Als ik dat allemaal wil speel ik wel The Sims. Dit is precies genoeg, ik vind eigenlijk die kledingshops al iets te veel van het goede. Tanken had ik nog wel een goede toevoeging gevonden trouwens.
     
  8. Monkeyk

    Monkeyk MoNkEyS LaW

    Berichten:
    496
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb hem alleen voor de single player perfecte game hoor, mooie graphics en zeer leuke wagentjes :)
     
  9. tricker

    tricker Semper Fi

    Berichten:
    3.343
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb nog NOOIT een race game gekocht omdat ik d8 speel je 1 keer en whoopa aju...en de multiplayer speel je nog wel een keer ofzo, maar thats it! Maar zou deze game dan anders zijn? Ik wil de gok wel wagen maar is de single vet, De demo was geinig maar niet zo van YUPIE SUPER!! Dus iemand anders hier die ook voor het eerste een race game speelt en dat dan die is? zijn mening vind ik dan wel belangrijk :) Want mensen die alleen maar dat soort spellen spelen zeggen meteen al van! JA SUPER GAME KOPEN JONGE HIJ WORD ZOOO VET!? Dus :p
    Alvast bedankt!! :) O-) \o/
     
  10. JeePee

    JeePee Guest

    Nou, ik speel zeer veel racegames, maar deze komt er niet in bij mij. Maar het zou zo maar kunnen dat jij hem wél leuk vind. Ik zou zeggen, huur 'em of speel de demo wat meer, want zelf kan je het 't beste bepalen.
     
  11. Smok3y

    Smok3y Dark Souls!

    Berichten:
    3.670
    Leuk Bevonden:
    277
    Weet echt niemand waaom je nog niet met motors kan racen?
    Moet je die eerst unlocken ofzo???
     
  12. Mirik

    Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.476
    Leuk Bevonden:
    3
    Ja, je moet eerst alle autodealers vinden op het eiland. Dan pas kun je ook de motordealers binnen gaan om motoren te kopen.

    Ik heb alleen nog maar single-player gedaan anders.

    Je bent altijd online, ook met anderen. Dat betekend niet dat je geen single-player races en missies kunt doen.
     
  13. Monkeyk

    Monkeyk MoNkEyS LaW

    Berichten:
    496
    Leuk Bevonden:
    0
    Mooie is dat de game mega groot is dit zorgt er wel voor dat de game niet snel verveelt.

    Het is een arcade game, dit vindt ik persoonlijk positief, forza komt ook er ook nog bij.

    Gewoon een goede game, er komen toch al zo weinig games uit die de moeite waard zijn maar dit is er wel een van als je van het genre houdt.
     
  14. Mirik

    Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.476
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik vind het een echte simulatiegame. Het is niet zo arcady als Project Gotham Racing en niet zo simulatie als Forza. Maar het is meer Forza dan Gotham, zou ik zeggen.

    Je kunt ook je hulpjes uitzetten om het rijden moeilijker te maken,
     
  15. thepunisher

    thepunisher Active Member

    Berichten:
    1.301
    Leuk Bevonden:
    3
    Heb m nu ook eindelijk!:D
    Ben wel verrast moet ik eerlijk zeggen.
    En wat een map zeg!! Ubergroot:9
    Heb ff een TESTritje gemaakt in van die sport VW's....geweldige bakkies...en dan komt de Pagani Zonda ook nog ns later:)
    Ik speel alleen maar single-player...maar aangezien de vele missies gaat dit spel heel lang boeien...en als je m heb uitgespeeld kan je altijd nog gewoon lekker rondcruisen en alle auto's proberen te krijgen*)
    Op IGN staat een score van een 8.0
    Een 8,5 - 9 had er beter bijgepast denk ik.
    Een 9-10 zou te veel zijn geweest vanwege de aparte besturing van de motoren ( die van de auto went makkelijk en anders verander je de steering sensivity:)
    Ook hadden de opkomende rookwolken iets beter mogen worden uitgewerkt.
    Verder is t een topspel! Een x wat anders zou ik maar zeggen:)
     
  16. M@cer

    M@cer PES Freak

    Berichten:
    867
    Leuk Bevonden:
    3
    Weet iemand waarom ik de tuningshops niet zie op mijn map????

    Ik heb me vandaag toch, meer dan verwacht, erg vermaakt met TDU. Ik heb er inmiddels al aardig wat kilometertjes op zitten (rond de 250) en het begint nu toch wel moeilijker te worden en niet alle races zijn zomaar gewonnen.

    Ik heb alleen een beetje een verkeerde keuze gemaakt, ik had 120.000 dollar en heb daar een Mercedes voor gekocht uit klasse D (die met die rare achterkant, waar trouwens een bugje inzit toerenteller/snelheidsmeter verwisseld) terwijl ik beter nog 30.000 had kunnen bijsparen voor een Ferrari uit Klasse B. Online gaat het alweer erg hard met snelle auto's.

    Tot nu toe een erg goed aankoop, waar ik me wel mee vermaak tot PES6 uitkomt.

    @Tricker.. Als je nog nooit een racegame hebt gekocht zou ik toch voor PGR3 gaan, heeft een lagere instapdrempel voor mijn gevoel en is ook erg vermakelijk en lang. Maar ook deze game is de moeite waard, maar heeft een wat hogere instapdrempel ivm enorme kaart.
     
    Laatst bewerkt: 7 sep 2006
  17. Smok3y

    Smok3y Dark Souls!

    Berichten:
    3.670
    Leuk Bevonden:
    277
    @ Kobold

    Dank je wel:)

    Heb ik nog een vraagje.
    Ik vind het echt een geweldig spel die ik nog lang ga spelen,heb er ook geen spijt van!!!

    Alleen 1 ding vind ik jammer.
    En dat is de besturing in de bochten=(

    Kan iemand me mischien een tip geven,want hoe die remmen soms werken in een bocht is echt belachelijk!

    Voor de rest topgame!!:thumbs:
     
  18. Cybershooter

    Cybershooter Active Member

    Berichten:
    142
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zit met de volgende vraag

    Ik heb inmiddels de editor geunlocked, om zelf races mee te ontwerpen, maar nu is de vraag, wanneer ik eenmaal zo'n race heb ontworpen en op de harde schijf heb weggeschreven, wat er dan verder mee gedaan kan worden, want ik kan er vervolgens niet meteen op racen. Weten jullie wat de functie hier precies van is??
     
  19. prahladsingh

    prahladsingh Xbox 360

    Berichten:
    103
    Leuk Bevonden:
    0
    Waar is dit spel het goedkoopst?
     
  20. Pjotrski

    Pjotrski Army of One

    Berichten:
    481
    Leuk Bevonden:
    0
    GCShop, heb ik hem eergisteren besteld, ik moet waarschijnlijk wel wachten tot ergens volgende week op de nieuwe levering.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina