Test Drive Unlimited

Discussie in 'Algemeen' gestart door rikkel, 7 jun 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Opgeduveld

    Opgeduveld Active Member

    Berichten:
    546
    Leuk Bevonden:
    0

    Ik had in het begin ook gelijk die Ferrari gekocht, maar daarna weer verkocht omdat je voor de singeplayer toch een speciale klas auto nodig heb, maar later koop ik echt die Ferrari weer!
     
  2. Mirik

    Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.476
    Leuk Bevonden:
    3
    Het is een simulatiegame, dat betekend dat, net als in het echte leven, de remmen bedoeld zijn om mee af te remmemn. Kortom, als je een bocht goed wilt nemen, dan moet je van te voren genoeg afremmen. Als je namelijk in de bocht gaat remmen, dan verlies je controle en vlieg je uit de bocht.

    Dus, voordat je in de bocht zit voldoende afremmen en in de bocht zelf weer voorzichtig gas geven. (dit is in elke racegame die niet puur arcade is zo!)

    Je kunt je races delen met anderen in de zogenaamde 'drive-ins'. Ook kun je daar races van anderen uitproberen.
     
  3. Cybershooter

    Cybershooter Active Member

    Berichten:
    142
    Leuk Bevonden:
    0
    Ok thnx, ga ik proberen.

    Nog een andere vraag is, ik had op verschillende sites begrepen dat er Internet radiostations te ontvangen zijn in het spel via streaming audio. Ik heb deze mogelijkheid nog niet gezien in het spel (behalve de standaard muziek). Zit deze mogelijkheid er uberhaupt wel in, moet deze functie nog unlocked worden, of moeten we het gewoon doen met de beschikbare muziek die al vanaf het begin te beluisteren is??
     
  4. tricker

    tricker Semper Fi

    Berichten:
    3.343
    Leuk Bevonden:
    0
    Tnx ik zal eens kijken of ik Pgr3 ergens goedkoper kan krijgen.\o/ En alvast bedankt! Maar als ik Test drive goedkoper kan krijgen zal ik waarschijnlijk wel die halen.
    Maar tnx! :b:
     
  5. Mirik

    Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.476
    Leuk Bevonden:
    3
    De radiostations, ik weet niet of die streaming zijn, moet ik toegeven, zou goed kunnenm, die zijn te beluisteren door tijdens het rijden links te drukken op je vierpuntsdruktoets, en vervolgens naar beneden om je station te selecteren en daarna links of rechts voor volume geloof ik.

    Zitten nog een paar andere grappige items onder die vierpuntsdruktoets, zoals een chronometer, kun je je auto testen op snelheid en remafstand, etc.
     
  6. steenbok

    steenbok NL THE FEAR NL

    Berichten:
    322
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb de game ook sinds gisteren. Aardig spel maar absoluut GEEN klassieker die iedereen VERPLICHT in zijn collectie moet hebben. Leuke game totdat Forza 2 uitkomt.
     
  7. M@cer

    M@cer PES Freak

    Berichten:
    867
    Leuk Bevonden:
    3
    Ben ik wel met steenbok eens, maar aangezien er weinig boeiende games zijn op dit moment als je niet van Saint Row en Zombies meppen houdt, is het zeker een goed spel om je een tijdje mee te vermaken.
     
  8. mr.elk

    mr.elk een beetje maar

    Berichten:
    1.226
    Leuk Bevonden:
    0
    het geluid van de getunde nissan 350z is echt heel cool\o/
     
  9. SabZero NL

    SabZero NL Sexyback

    Berichten:
    1.346
    Leuk Bevonden:
    5
    Heb hem toch maar stiekem gekocht, ondanks dat ik de demo niets vond ;P en heb me toch vermaakt met de game :D is best nog wel te doen
     
  10. Mirik

    Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.476
    Leuk Bevonden:
    3
    Het geluid van de Maserati MC12 is pas vet gek. Niet normaal, alsof er een jumbojet opstijgt! :+

    Ook de Pagini Zonda en de McLaren hebben een lekkere 'whine' in hun motorgeluid.

    Het is echt een hele goede game! Maar ik vind het niet ideaal dat ik niet kan zien wat nou de beste auto's zijn in een bepaalde klasse en in welke winkel ze bepaalde klasse auto's verkopen.
     
  11. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Wow ik zie iedereen al met die game lopen, ben nog wel de straat in geweest maar ben niet langs de game winkels gegaan :mad:. Hè :9, morgen maar even halen denk ik. Xbox word onlangs toch oersaai, alleen maar PGR3 die nog maar een beetje te pruimen is.
     
  12. bulleta

    bulleta Active Member

    Berichten:
    456
    Leuk Bevonden:
    0
    maar dan krijg je weer echt zo'n typisch pgr3 gezeur dat iedereen optenduur maar 1 auto willen omdat die het snelst is...

    maar dat vond ik altijd echt een beetje stom

    ik verkoop nog pgr3 voor diegene die het daar ne over had vorige bladzij laatste post:+
     
  13. Dioxic

    Dioxic Guest

    ja inderdaad, straks zie je ze allemaal met dezelfde auto rondscheuren

    ik schrok al toen ik bij de leaderboards alleen maar ninja kawasaki's zag ?:confused:
     
  14. Smok3y

    Smok3y Dark Souls!

    Berichten:
    3.670
    Leuk Bevonden:
    277
    wel jammer dat er maar 3 merken motors in de game zitten.
    Triumph,ducati en kawasaki.
    Plus er zijn er in elke zaak maar 2 te koop ,behalve ducati die heeft 4.
    In totaal dus 10 motors:confused: :{

    Maar voor de rest echt vet net met een gast online het hele eiland door gereden wat zon 40 min duurde_O_
     
  15. Mirik

    Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.476
    Leuk Bevonden:
    3
    Nee hoor ik ga ze allemaal kopen, maar in die races wil ik wel de beste gebruiken natuurlijk...!

    Dat is de natuur van het beestje, je gaat niet underpowered het gevecht aan met krachtigere machines natuurlijk. Ik vind dat niet erg, hoor. Met die anderen race ik wel voor mijn lol over Oahu heen. :)
     
  16. matthew24

    matthew24 Active Member

    Berichten:
    530
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb hem ook sinds vanmiddag alleen waar kan ik de bmw dealer vinden?:mad: of moet je die eerst unlocken?
     
  17. mr.elk

    mr.elk een beetje maar

    Berichten:
    1.226
    Leuk Bevonden:
    0
    is er wel een bmw dealer?

    zou er iemand geinterresseerd zijn in een xbw carclub? ik heb een beetje moeitje met leuke mensen te vinden om gewoon een beetje rond te cruisen. :'-(

    ja maar bij de 350z heb je echt een vet laag zuigend geluid, echt heel cool.
     
    Laatst bewerkt: 8 sep 2006
  18. Acrisius

    Acrisius Active Member

    Berichten:
    391
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ga deze game zeker halen.
    Is het online gedeelte vet dan??
     
  19. JoMo0

    JoMo0 Unregistered User

    Berichten:
    234
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb hem ook sinds vandaag .

    Ga je testrijden met een Enzo komt er een vrouwtje naast je zitten :+
     
  20. bulleta

    bulleta Active Member

    Berichten:
    456
    Leuk Bevonden:
    0
    kan je nou via het spel een clan aanmaken of is dat gewoon een tag voor je naam zetten ofzo???
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina