ik heb een vraag, heb je voor dit spel Xbox Live gold nodig of kun je het ook via Xboxlive silver spelen?
jep, ik dacht dat het ongeveer 16 Juni zou zijn. Nu heb ik ook een vraagje. Zit er een optie in het spel om het met een stuurtje te spelen? en kunnen er ook 100 mensen op 1 eilandje rijden als je online gaat , in een server.
nee tot dusver niet, maar er is wel een stuurtje in ontwikkeling voor de 360 De genre zegt het dus al , MOORG; Massively Open Online Racing Game, dus ja By the Way: bron: www.ownage.nl
De radiozenders zijn (voor een groot deel) online radiozenders, dus niet zoals met GTA dat je ong. 8 nummers per radiozenders hebt, maar echte zenders!
Er zullen wel honderden mensen op het eiland zijn, maar je ziet er maar 8. De 8 mensen die je ziet rijden bij je in de buurt en met hun kun je racen. Als je iemand tegenkomt die de andere kant op gaat, zal er zal hij vanzelf verdwijnen en dan komt er een ander persoon de kaart binnen. Dus je zult niet iedereen tegelijk zien.
IGN heeft een hands on met TDU gehad. het geeft een mooi beeld van wat je zoal kan verwachten van de game. check
bedankt voor de link Zeker een mooi verhaal in de hands on. Wel jammer dat ie dus weer is uigesteld naar een vage 'zomer 2006' releasedate. Maar ja, hij is klaar als ie klaar is!
mij ook, ook zeer vet detail dat je in de showroom ook even in die auto's kan gaan zitten en lekker gassen in zijn vrij! en ook dat je ramen kan bedienen en ruitenwissers... gewoon supervet! halen die shit!
Dat soort kleine dingetjes, die doen het hem gewoon voor mij. Dát is nextgen! Het is zo onboeiend, maar toch leuk als het er in zit Chillen met raam open als het warm is, en ruitenwissers aan als het regent.. It's like a gamers heaven..
en als het goed is is er ook een in-car (zoals in PGR en dan met ruitenwissers aan of met ramen open dat trekt je echt in een race game. en volgens mij hadden ze zelfs LIVE internet radio, alleen weet ik dat niet zeker. k geloof dat ik dat ooit in een artikel gelezen op gamespot. misschien dat iemand anders meer weet.
Live internet radio is voor de pc, dat je radiostations kunt luisteren! De motoren vind ik een mooie toevoeging!
Ziet er erg gaaf uit... Misschien dat ik deze ook wel weer aanschaf... Het eerste spel wat ik ooit op de PC speelde was testdrive in 4 kleuren
Wát een screenshots die nieuwsten!! Ik ben verkocht Heeft er iemand al een lijstje gezien met alle auto's en motoren? Ik zie namelijk alleen maar in de screenshots de Pagani Zonda, Saleen, Lotus Elise en de Jaguar XJ220. Dan ben ik benieuwd welke overige auto's er zijn, aangezien er meer dan 100 in t spel zitten*)
een aantal: Aston V8 Vantage Spyker C8 Laviolette Murcielago Roadster Shelby Mustang Cobra GT500 Shelby Daytona Coupé Lambo Gallardo Aston DB9 Ford GT Viper SRT10 Coupé Koenigsegg CCR SLK55 AMG CLK55 AMG SLR McLaren Mercedes 300SL Gullwing Nissan 350Z Ferrari 360 Ferrari Enzo Ford Mustang GT Lambo Murciélago Lambo Miura Lotus Esprit Mazda RX-8 Noble M400 Pagani Zonda C12S 7.3 Pagani Zonda Roadster Saleen S7 Saleen S7 TwinTurbo Ducati S4R Lotus Exige is t btw die je ziet in de screens, geen Elise Bovenstaande wagens zitten er sowieso in. De rest is nog onbekend