1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Test Drive Unlimited

Discussie in 'Algemeen' gestart door rikkel, 7 jun 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rabasa

    Rabasa Active Member

    Berichten:
    62
    Leuk Bevonden:
    0
    als je bij alle dealers bent geweest dan zegt ie dat. Krijg je zo'n stukje in beeld dat je ze allemaal hebt ge-unlocked en dat je nu ook motoren kunt kopen.
     
  2. Schumi The Best

    Schumi The Best Active Member

    Berichten:
    127
    Leuk Bevonden:
    0
    Hey,

    Ik snap niet hoe mensen ACE kunnen zijn:{
    Die kunnen toch ook geen gebruik maken van TRADE?
    Ik kan dat iig niet|:-
     
  3. ernestomodena

    ernestomodena Active Member

    Berichten:
    88
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat komt omdat in het begin voor de patch je nog wel de trade optie kon gebruiken. En toen vonden ze het probleem waar ze niet echt uit komen volgens mij.
     
  4. Ryan Mckane

    Ryan Mckane Active Member

    Berichten:
    510
    Leuk Bevonden:
    2
    Jij mischien wel.
    Het feit blijft dat de Saleen en Enzo beter doorkakken.
     
  5. Arjan

    Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.207
    Leuk Bevonden:
    3
    Wanneer ik nu op trade of sell drukt, krijg ik de foutmelding dat de family settings in het dashboard, mij niet toelaten om verder te gaan? :confused:

    Deze staan al sinds dag 1 precies hetzelfde....
    Heeft dit soms te maken met de laatste patch van TDU?

    Gisteren trouwens weer zo'n groepje losers meegemaakt. Twee gasten (met ieder een Saleen) wilde mij uitdagen, en ik had daar geen zin in, daar ik onderweg was naar een tune shop. Dus ik annuleer tot drie keer toe, en vervolgens beginnen de heren mij van de weg te rijden. Heb meteen 'file complaint' gedaan, Xbox Live is beter af zonder zulke trieste lui.....
     
  6. Chorus

    Chorus youtube.com/CH0RUS

    Berichten:
    2.313
    Leuk Bevonden:
    2

    Prutser, er is een verschil tussen een nerd en iemand die zn games gewoon kan uitspelen. Als je 25000+ gamerscore hebt, dan heb je geen leven. Probeer maar de Tournament Qualifier te halen of de Pooh Bah. Oh ja en stakker, ik heb niet alle achievements!
     
  7. Ryan Mckane

    Ryan Mckane Active Member

    Berichten:
    510
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik kan er alleen maar respect voor hebben...:thumbs:
     
  8. Schumi The Best

    Schumi The Best Active Member

    Berichten:
    127
    Leuk Bevonden:
    0
    Voor welke patch?
    Er moet toch ook nog een patch komen die dat voor ons dan oplost?
     
  9. Emileu

    Emileu Active Member

    Berichten:
    1.617
    Leuk Bevonden:
    33
    ah zo iets dacht ik dus al. Mmm zou echt niet weten welke ik nog moet. de meest voor de hand liggende heb ik al. Iemand een suggestie welke ik mogelijk over t hoofd heb gezien?
     
  10. Frangster

    Frangster Active Member

    Berichten:
    1.892
    Leuk Bevonden:
    28
    Na een tijdje spelen krijg ik het idee dat de game eigenlijk nergens meer naar toe gaat. Elke keer dezelfde races en evenementen en verder weet ik niet zo goed wat ik er nou mee aan moet.

    Single Player events zijn totaal niet leuk, omdat er zulke scherpe tijden neergezet worden die gewoon niet verbeteren zijn. Het idee erachter is leuk dat mensen zelf hun race kunnen maken met een geld bedrag daaraan vast als je wint, maar nogmaals de gewone man zal nooit in de buurt van de neergezette tijd komen.

    Ik rij nu met 20% van het spel compleet de hele tijd maar een beetje doelloos rond. Ik heb geen zin om voor 9 van de 10 races een aparte auto te moeten kopen. Wat zal het een lifter verotten of hij in een lotus zit of in een Audi TT. Het meeste geld verdien ik momenteel om wagens van punt A naar B te brengen aangezien de races zo verschrikkelijk statisch zijn.

    Het eiland zelf biedt ook weinig variatie. Het zal allemaal vast wel zo echt mogelijk nagemaakt zijn, maar ik zie alleen maar bomen bergen en af en toe een klein stadje met wat huizen en flats.
     
  11. thepunisher

    thepunisher Active Member

    Berichten:
    1.301
    Leuk Bevonden:
    3
    Boven de pontiac-dealer in het zuid-westen is een onopvallende showroom. Die zag ik ook over het hoofd*)
     
  12. snike888

    snike888 Tomatenpuree

    Berichten:
    1.558
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ken dat, ik heb dat probleem met heel veel spellen die ik nieuw koop, als ik dan moe, ziek of geïrriteerd ben, dan zie ik in elk spel alleen maar de negatieve dingen, no weet ik niet of dat bij jou ook zo is. Maar als ik dan even een ander spel, uitrusten of gewoon iets anders heb gedaan een dagje, dan vind ik het opeens wel weer top!
     
  13. mr.elk

    mr.elk een beetje maar

    Berichten:
    1.226
    Leuk Bevonden:
    0
    als je een level hoger komt komen er weer allemaal nieuwe challenges, je moet een bepaald aantal gp halen om een level hoger te gaan.
     
  14. Pjotrski

    Pjotrski Army of One

    Berichten:
    481
    Leuk Bevonden:
    0
    Heyy, 25e op de Global Rankings in de Lotus Day race. Zo hoog heb ik nog nooit gestaan! :) En zo goed ging die race nou ook weer niet.
     
  15. Emileu

    Emileu Active Member

    Berichten:
    1.617
    Leuk Bevonden:
    33
    Dat is wel netjes!

    Die tijden van de globalranking zijn echt altijd belachelijk snel. Nou moet ik ook zeggen dat ik niet op het scherpst van de snede rijd. De AI is nou eenmaal niet zo'n challenge.

    die jaguar boven de pontiac heb ik nu inmiddels ook gevonden maar nog steeds niet alles gevonden... :confused:
     
  16. Pjotrski

    Pjotrski Army of One

    Berichten:
    481
    Leuk Bevonden:
    0
    Je weet dat als je nog niet langs de dealer bent geweest, dat het logo grijs/transparant is? Dan moet je er dus nog langsrijden om hem echt te ontdekken.
     
  17. Ninja-Frog

    Ninja-Frog Active Member

    Berichten:
    109
    Leuk Bevonden:
    0
    Hey bedankt voor de tip. xD
    Ga nog maar eens goed zoeken, want ik wil weten hoe zo'n motor rijdt.
     
  18. thepunisher

    thepunisher Active Member

    Berichten:
    1.301
    Leuk Bevonden:
    3
    Bij de Dodge-dealer in het oosten zit er ook eentje goed verstopt:+
    Als je de beste auto's en motors hebt is er offline ook niet meer al te veel aan moet ik eerlijk bekennen, want als je je beste voertuigen tuned moet je alles makkelijk kunnen winnen op zich...alleen de time-challenges blijven af en toe lastig.
    K heb zin in Forza:x
     
  19. Vleesch

    Vleesch Active Member

    Berichten:
    25
    Leuk Bevonden:
    0
    Respect? Als het dan nog moeilijk was. Ik ben eigenlijk beetje teleurgesteld over het lage niveau van de single player. 99% van de challenges haal je nog terwijl je achteruit rijdt. Ik zie niet helemaal waarom je hiervoor respect kan hebben.
     
  20. Ryan Mckane

    Ryan Mckane Active Member

    Berichten:
    510
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik doel niet alleen op Test Drive maar ook op de rest van zijn games.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina