1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Test Drive Unlimited

Discussie in 'Algemeen' gestart door rikkel, 7 jun 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Eellie

    Eellie The E stands for Eellie

    Berichten:
    617
    Leuk Bevonden:
    4
    Hij kiest idd willekeurig een server als je ergens rijdt, maar je begrijpt dus wel uit mijn verhaal dat je gewoon je vriend(en) kan joinen in free-ride, zonder dat je hoeft te hopen dan je bij hem in de server zit?
     
    Laatst bewerkt: 9 okt 2006
  2. SabZero NL

    SabZero NL Sexyback

    Berichten:
    1.346
    Leuk Bevonden:
    5
    Ik had gewoon 280.000 Dollar besteed aan een Gele Lamborgini Muceallongo of hoe dat ding ook heet en bij de volgende keer opstarten van het spel is hij weg !! samen met mijn 280.000 dollar. Wat is hier aan de hand ! :mad:
     
  3. ernestomodena

    ernestomodena Active Member

    Berichten:
    88
    Leuk Bevonden:
    0
    Kan iemand een screenshot maken van waar het circuit ligt ik heb lopen zoeken maar heb helemaal niks gevonden|:-
     
  4. Eellie

    Eellie The E stands for Eellie

    Berichten:
    617
    Leuk Bevonden:
    4
    In beslag genomen door de fiscus.
     
  5. RomeoSquare

    RomeoSquare Caribbean Gamer

    Berichten:
    135
    Leuk Bevonden:
    0
    Hmmm, eerlijk gezegd niet. Tenminste ik begrijp wat je bedoeld. Alleen als ik op een friend klik vanuit de kaart dan kom ik op dezelfde locatie, maar ie hem niet... :confused:
     
  6. osiris360

    osiris360 Active Member

    Berichten:
    146
    Leuk Bevonden:
    0
    circuit

    Voor de duidelijkheid want ik zie heel veel verwarring hieromtrent:
    *Als je expert bent unlock je een circuit, tschijnt redelijk stom en ni de moeite te zijn mo bon da moet je zelf maar bekijken.
    Het gaat hier NIET over het circuit naast het vliegveld. Dus als er opkomt eenmaal je expert bent: circuit unlocked is het logisch dat je niet binnen raakt aan het vliegveld.
    *Het circuit naast het vliegveld echter unlock je door tour of the island challenge als ik me niet vergis.
     
    Laatst bewerkt: 9 okt 2006
  7. SabZero NL

    SabZero NL Sexyback

    Berichten:
    1.346
    Leuk Bevonden:
    5
    Lees het stukje zelf nog eens na, en bedenk dan nog eens of het duidelijk is waar het over gaat :thumbs: ik wordt er namelijk niets wijzer van.
     
  8. osiris360

    osiris360 Active Member

    Berichten:
    146
    Leuk Bevonden:
    0
    pfff

    het komt erop neer dat er twee circuits zijn. één unlock je door expert te worden en iedereen denkt dat ze hierdoor toegang hebben tot het circuit aan de luchthaven maar dat is niet zo. Daarom zieje dan posts als: ik heb het ciruit unlocked maar geraak niet binnen boehoe :'-(
    Wil je wel toegang tot het circuit aan de luchthaven dan gaat dit via de tour of the island challenge te completen als ik me niet vergis. Beter meneer SabZero? :)
     
  9. Pjotrski

    Pjotrski Army of One

    Berichten:
    481
    Leuk Bevonden:
    0
    Ok en waar is dat circuit dan dat niet bij de luchthaven ligt?
     
  10. osiris360

    osiris360 Active Member

    Berichten:
    146
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat kan ik je nu niet zeggen want ik zit in leuven en hier eb ik alleen ne gewone xbox. Als ik het niet vergeet post ik het dit weekend. :)
     
  11. Pjotrski

    Pjotrski Army of One

    Berichten:
    481
    Leuk Bevonden:
    0
    Ok misschien iemand anders die het weet.
    Ik heb namelijk al lang 100% van het eiland verkend en ben alleen het vliegveld circuit tegen gekomen.
     
  12. SabZero NL

    SabZero NL Sexyback

    Berichten:
    1.346
    Leuk Bevonden:
    5
    :thumbs: Top ! :)
     
  13. Eellie

    Eellie The E stands for Eellie

    Berichten:
    617
    Leuk Bevonden:
    4
    Ok ik leg het even anders uit. Je hebt dus alles gefilterd dat je alleen je friend ziet. Dan zie je dus je friend, maar vaak idd als je op hem A druk, dan druk je gewoon op de weg, en niet echt op je friend. Wat je moet doen als je hem dus ziet op de map, even D-Pad naar links of rechts doen en dan heb je hem echt geselecteerd, om dat te checken zie je op dat moment rechts in beeld de gegevens van je friend (auto, skill enz) en dan druk je op A (volgens mij A heb het niet gechecked). Ik hoop dat het zo wat duidelijker is. Als je het leest waarschijnlijk niet, maar je moet het maar even proberen. Als er geen friend online is, kan je dit natuurijk ook met gewoone players proberen. :b:


    @ osiris360: Het andere circuit haal je volgens mij door champion te worden, tenminste zo ver ik me kan herrineren haalde ik hem toen; en island tour had ik toen nog niet gereden. Maar het kan ook zijn dat je hem met allebei kan halen.
     
    Laatst bewerkt: 9 okt 2006
  14. Pjotrski

    Pjotrski Army of One

    Berichten:
    481
    Leuk Bevonden:
    0
    Zit een beetje te zoeken over die 2 circuits van TDU en op veel fora is er onduidelijkheid. Volgens mij zijn er dus idd twee circuits:

    Het Circuit linksonder het vliegveld. (unlocked na Island Tour)

    Ford Island, een klein eiland bij Pearl Harbor. (unlocked op Pro)

    Volgens mij is dit hetgeen wat ik het vaakst gelezen heb, hoop dat dit nu de waarheid is :)
     
  15. RomeoSquare

    RomeoSquare Caribbean Gamer

    Berichten:
    135
    Leuk Bevonden:
    0
    Thx, ga het straks nog eens proberen. Ik stond overigens wel daadwerkelijk geselecteerd op de vriend. Hoop dat het nu wel lukt.
     
  16. Schumi The Best

    Schumi The Best Active Member

    Berichten:
    127
    Leuk Bevonden:
    0
    Dit klopt!
    Er is een circuit bij het vliegveld, maar je heb ook een soort circuit op een ander klein eiland ergens aan de rechter kant. Op zon grootst uitvergroot is ie niet te zien. Maar hij zit ergens onder het middenb aan de rechterkant.
    Je kunt er ook niet zomaar naartoe. Je moetd an ergens ter hoogte van dat eiland op de rug van de berg met een snelheid die groter is als 25mph door zon ding heen rijden en dan spawn je er ineens naartoe.
     
  17. snike888

    snike888 Tomatenpuree

    Berichten:
    1.558
    Leuk Bevonden:
    0
    maar daar kon je al heen toen je het spel voor de eerste keer opstartte, tenminste, ik wel
     
  18. Pjotrski

    Pjotrski Army of One

    Berichten:
    481
    Leuk Bevonden:
    0
    [​IMG]

    1. Het easter egg eiland, als je op de berg langs de oostkust door het E logo heenrijdt wordt je naar het eilandje voor de kust geteleporteerd. Hier kan je dan een rondje rijden.

    2. Het Circuit linksonder het vliegveld. (unlocked na Island Tour)

    3. Ford Island, een klein eiland bij Pearl Harbor, de paar wegen op dit eilandje zijn blijkbaar ook een circuit. (unlocked op Pro)
     
  19. ernestomodena

    ernestomodena Active Member

    Berichten:
    88
    Leuk Bevonden:
    0
    bedankt
     
  20. Eellie

    Eellie The E stands for Eellie

    Berichten:
    617
    Leuk Bevonden:
    4
    k ga vanmiddag wel even die easter egg eiland proberen. Had ik nog nooit van gehoord.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina