1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Test Drive Unlimited

Discussie in 'Algemeen' gestart door rikkel, 7 jun 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nicos

Nicos Active Member

Leuk Bevonden:
    0
  2. C H i L

C H i L Active Member

Leuk Bevonden:
    0
  3. ericr

ericr Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ze willen de wedstrijd 'glimmen' winnen van PGR3 zeker? Doet verder niks af aan de screens, maar glimmen lijkt in.

4. Intraxz

Intraxz Ja!

Leuk Bevonden:
    0
    dat lijk me nogal loogies:{
    auto's horen te glimmen... toch?

5. thepunisher

thepunisher Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Is de offline-mode ook groot genoeg om mensen (als ik ) tevreden houden die geen Live hebben?

6. snike888

snike888 Tomatenpuree

Leuk Bevonden:
    0
    dat kan niemand je op dit moment vertellen, bijhalve de ontwikkelaars dan maarja...

en ik vind dat auto's inderdaad moeten glimmen, vooral als ze in de showroom staan.

7. Martinspire

Martinspire Online gamer

Leuk Bevonden:
    0
    ze moeten wel glimmen ja, maar ook vies worden en liefst ook gedeukt (met de optie om het aan en uit te zetten uiteraard) maar ik vermoed dat dat wel niet zal gaan of heel beperkt vanwege de wensen van de autofabrikanten

vind het er echt heel cool uitzien!

singleplayer zal volgens mij hetzelfde zijn als het online gebeuren in de trant van er rijden mannekes rond waar je tegen kunt gaan racen en dan zullen er ook verhaal missies zijn.
    Denk dat dit erg op NFS unterground 2 gaat lijken kwa SP

8. thepunisher

thepunisher Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Ja, ik verwacht ook wel een beetje de NFS Underground cultuur.
    Maar dat vind ik helemaal niet jammer....zolang het maar niet 1 2 3 is uit te spelen.
    Het is wel erg belangrijk om de SP weer eens opnieuw te kunnen spelen ( zoals DTM ), of om zelf een race/route te kunnen creƫren ( zoals PGR 3 ).
    Maar bij racespellen is dat niet vaak het probleem. En bij deze hopelijk ook niet:D

9. snike888

snike888 Tomatenpuree

Leuk Bevonden:
    0
    Ik had dacht ik in een filmpje ergens gezien dat ze routes aan het uitzetten waren, dus dat kan in ieder geval wel denk ik!

10. party crusher

party crusher VGcats is de shit

Leuk Bevonden:
    0
    de ontwikkelaars willen niet dat er schade modellen in het spel zitten omdat dit het spel kan verpesten voor anderen.
    je koopt bijvoorbeeld net een nieuwe auto, rijd de showroom uit en meteen komt er een lul die je nieuwe wagen aan gort ramt. dat is toch ook niet leuk. en zonder schade modellen kunnen ze natuurlijk ook meer detail in de omgevingen stoppen in plaats van welk deukje waar komt.

EDIT:
    @ the punisher
    de hele online mode is te spelen in je eentje met de computer als tegenstanders, dit is eigenlijk de enige manier om huizen te kopen, in offline.

Laatst bewerkt: 4 apr 2006
  11. appie21

appie21 Active Member

Leuk Bevonden:
    22
    het mag ook niet van de auto vfabrikanten hoor!

12. party crusher

Leuk Bevonden:
    0
    tuurlijk wel. in PGR heb je toch ook lichte schade modellen? dit zouden ze makkelijk in TDU kunnen stoppen, maar het is gewoon klote als een randdebiel meteen mensen hun nieuwe autos kapot ragt.

13. appie21

appie21 Active Member

Leuk Bevonden:
    22
    ja een spegeltje maar geen los vliegende onder delen! je kunt je auto niet totall los rijden zeg maar!

daar moet flink voor betaald worden!

14. C H i L

C H i L Active Member

Leuk Bevonden:
    0
  15. party crusher

Leuk Bevonden:
    0
    Hmm, vette screens.
    maareh je bent wel goed geinformeerd he chil. je bent de eerste die met deze screens komt en eerder al met de trailer van chromehounds, ik heb het idee dat je wel erg veel op internet zit ;) , maar dat zijn mijn zaken niet:)

16. C H i L

C H i L Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Links naar Xboxyde posten is inderdaad veel werk.:+

17. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    hehehe als je ze dan ook ff de nedelandse link post van xboxyde is Fardo ook weer blij ;) ... zoals deze <geintje>

Laatst bewerkt: 7 apr 2006
  18. C H i L

C H i L Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Lol, dat is ook de eerste keer dat ze zo snel vertaald worden, soms duurt het een week of gebeurt het helemaal niet.

19. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Blame de vertaler ... wie is dat ook al weer :eek: .. kijkt naar sig ... ehm ;)

20. C H i L

C H i L Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Bij deze...zo'n delay gebeurt zelden.:+

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina