1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Test Drive Unlimited

Discussie in 'Algemeen' gestart door rikkel, 7 jun 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Lol .. test drive is een leuk spel.. Ik heb hem even op de X05 gespeeld.

[​IMG][​IMG]

2. Metal Mark

Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    454
    Hoe was de gameplay? Vergelijkbaar met PGR3 :eek:?

3. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    De gameplay was ok. Ik weet dat ik erg moest wennen aan de controlls. De Xbox 360 was immers nog niet uit toen de X05 gehouden werd.

Om een stukje uit mijn x05 artikel te quoten

Om bij de racers en semi racers te blijven waren ook Need for Speed en Test Drive speelbaar op de X05. Wederom prima spellen. Ik had zelfs even een traantje gelaten toen ik Test Drive zag. Dit spel is namelijk weer terug bij haar roots en je kan gewoon door de straten cruisen. Tevens zie je de paniek in de ogen van een tegenligger als je hem of haar te dicht nadert. Even dacht ik aan mijn Amiga 500 of zelfs de Commodore 64. Wat is auto rijden toch mooi!

4. Rox

Rox Marketing 2.0..

Leuk Bevonden:
    2
    Ik ben benieuwd of ze de hoge verwachtingen van het spel waar kunnen maken, want dan heeft het zeker potentie :)

5. thepunisher

thepunisher Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    K denk t wel....als Project Gotham Racing 3 al een 9 scoort:eek:
    Ik vind het wel een redelijk spel....maar een 9:confused:
    De races zijn veel te makkelijk en de steden zijn ook niet echt uitdagend imo.
    Test Drive bevindt zich op een eiland en lijkt mij dus veel uitdagender...meer variatie.
    En aan de screenshots te zien zit het op het gebied van graphics er ook wel goed uit( vooral die foto's van de E3 hierboven geplaatst ).
    Laat maar komen:+

6. Heilproeme

Heilproeme Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    nou de platinum races krijg ik dus bijna niet voor elkaar om maar te zwijgen van platinum conechallenges, dat gaat mij dus never nooit niet lukken

7. Wooffa

Wooffa Deus Ex Machina

Leuk Bevonden:
    3
    Goed nieuws voor je: PGR4 belooft de moeilijkste PGR titel te worden tot nu toe.

Maar over Test Drive...
    Ik denk dat de gameplay wel wat meer arcade en wat makkelijker is dan PGR3. Het eiland zal wel mooi weergegeven zijn als ik naar de screens kijk, maar de auto's zijn volgens mij lang niet zo gedetailleerd als in PGR3. Buitenkant ziet er nog goed uit, maar die binnenkant niet. Zijn ook twee games die je alleen qua graphics kunt gaan vergelijken denk ik. En dan nog is het moeilijk om de omgevingen te vergelijken aangezien de één tropisch is en de ander erg "urban" is. :p

8. NeonovA

NeonovA XBW VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    14
    De foto's zijn om te kwijlen zo mooi.
    Heb een voorgevoel dat deze game hoog gaat scoren ;)

9. thepunisher

thepunisher Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Ik heb het ook over de RACES kerel( die zijn namelijk wel zeer makkelijk te halen );)
    En niet over de challenges, want die zijn inderdaad wel pittig...vanaf zilver wordt t al moeilijk...van mij mogen ze die er ook wel uit halen want t heeft gewoon niks met racen te maken magoed...
    Ik vind de auto's er van de binnenkant wel mooi uit zien hoor, wat is er mis mee?

Laatst bewerkt: 13 apr 2006
  10. geertbargeman

geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

Leuk Bevonden:
    308
    Als je het eenmaal doorhebt in PGR3 haal je alles geblinddoekt op platinum. Ik kwam eerst ook niet verder dan zilver met conechallenge enzo. Nadat je weet dat je alles in 1 combo moet doen (gewoon steeds de e-brake gebruiken) had ik in 1 avond alle challenges op platinum.
    Over Testdrive:
    Ziet er vet uit. Zowel lamborghini als Aston Martin goed vertegenwoordigd _O_ Kan wel eens een titel worden die ik meeneem.

11. Zifnap

Zifnap Koehl en gecollecteerd

Leuk Bevonden:
    3.441
    Ziet er erg mooi uit. Ben benieuwd hoe het speelt. Tis zolang geleden dat ik een TestDrive heb gespeeld.... de laatse was... deel 3 toch? (begin jaren '90 of vergis ik me nu?).

12. geertbargeman

Leuk Bevonden:
    308
    Test Drive 5. Op de psx dacht ik :9

Dat waren nog eens tijden _O_

13. Zifnap

Leuk Bevonden:
    3.441
    Heh, daar kan ik me allemaal niks meer van herinneren. Alleen de PC delen, deel 1 (cga VIER kleuren, met een rotswand aan de rechterzijde!) t/m 3 staan me nog bij....

14. geertbargeman

Leuk Bevonden:
    308
    Toen zat ik nog in de luiers :cool:

15. Zifnap

Leuk Bevonden:
    3.441
  16. geertbargeman

Leuk Bevonden:
    308
    Woei, wat kosten die games toen? 2 duppies? Op 1,44mb diskette _O_ :D
    En toen (iig een aantal jaren later, 1987 is mijn geboorte jaar) ilegaal diskettes kopieren :D
    Toen begon het al :9

17. Zifnap

Leuk Bevonden:
    3.441
    Haha, ik zou het niet weten. Ik was toen ook jong en had hem ook van een vriendje gekopieerd. 8) Spellen waren toen ook al duur, dat weet ik nog wel. En de PC versies waren altijd het lelijkst. Veel amiga spellen bij dat vriendje zagen er stukken beter uit!

EDIT: Maar goed, toch wel leuk die vergelijking. 't Ziet er nou ontzettend veel puiker uit allemaal he (logisch natuurlijk). Toch valt mij op dat er qua gameplay bij veel spellen weinig is veranderd in bijna 20 jaar.

18. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
  19. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    vogelpoep op je ruit _O_ :D

dat is nou wat al die andere racegames missen :cool:

20. Joeri71