Test Drive Unlimited

Discussie in 'Algemeen' gestart door rikkel, 7 jun 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. snike888

snike888 Tomatenpuree

Leuk Bevonden:
    0
    het is bevestigt door iemand van het TDU team op het officiele forum. hoe officieel wil je het hebben? de game komt gewoon in september leg je er maar bij neer. |:-

2. matthew24

matthew24 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    September?? nee toch, dit is juist de game waar ik mn 360 voor hem gekocht.

3. strapping young lad

strapping young lad Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    September inderdaad.. eind september geloof ik.. de 29e.

Rare is, dat er niks is uitgesproken over de NTSC versie van de game.. zou mooi klote zijn als wij nog 5 maand moeten wachten, en zij lekker lopen te spelen.. maar het ergste is dan het verspreiden van continenten.. amerikanen moeten zonder de europeanen dan, en wij moeten zonder hun spelen.. is klote als je s'nachts speelt, meestal zijn er dan de yanks om mee te gamen, maar die spelen dit spel echt niet meer na 5 maanden zoveel als bij de launch.

zou niet slim zijn om de continenten te verspreiden met 5 maanden verschil.. en zeker niet met een game dat voor 80% gericht is op de online sectie van de game..

4. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    Tsja, het is dan ook vele malen groter, is denk ik wel wat kwaliteit ingeleverd om het spel goed te laten lopen, en om alles goed te krijgen. Bij zulke spellen ga ik me niet druk maken om de Gfx, dat wordt toch saai na 5 uur spelen :cool:

5. Lt Lemmens

Lt Lemmens A Dutch Ghost

Leuk Bevonden:
    0
    en vandaag stonden er wat nieuwe plaatjes op:

er komen er nog meer ;)

6. Lt Lemmens

Lt Lemmens A Dutch Ghost

Leuk Bevonden:
    0
    en nog een hele reeks:

wel veel plaatjes van dezelfde auto :mad:

7. Lt Lemmens

Lt Lemmens A Dutch Ghost

Leuk Bevonden:
    0
    en nog meer (ook weer diezelfde lelijke bak ;) )

en zometeen nog een paar ;)

8. Lt Lemmens

Lt Lemmens A Dutch Ghost

Leuk Bevonden:
    0
    en hier hopelijk de laatste ;)

jah er zaten mooie plaatjes bij ;) zeker van die Ferrari en die plaatjes dat ie andere kleren aantrekt ;) met andere woorden je kan je eigen menneke maken das wel vet ;)

9. Zifnap

Zifnap Koehl en gecollecteerd

Leuk Bevonden:
    3.439
    Erg mooie omgeving moet ik zeggen. Zit er ook een klimaatsysteem in het spel? Ik zie op meerdere piqs het weer betrekken (mooie wolken)....

10. Lt Lemmens

Lt Lemmens A Dutch Ghost

Leuk Bevonden:
    0
    ik weet t niet zeker maar volgens mij wel
    + deze game wordt HEEL goed want je kan overal rijden, je hoeft
    dus niet de hele tijd dezelfde races te rijden en dat spreekt mij altijd heel erg
    aan: de vrijheid in een game vindt ik HEEL belangrijk ;) :D

11. Arie_Bombarie

Arie_Bombarie Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Kan iemand mij misschien een link geven hoe dit spel er qua gameplay uit gaat zien? Of is hier nog vrij weinig over bekend?

Ik weet namelijk niet echt goed wat ik me bij een MMO Racer moet voorstellen. Je rijdt neem ik aan met zijn allen in een soort grote wereld, je kan nieuwe auto's kopen etc, je kan neem ik elkaar uitdagen? En is dit dus alleen een spel wat je vooral via Live speelt?

Alvast bedankt :).

12. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    News Flash!
    Van onze verslaggever - Je zit in Hawaï!

:+

13. thepunisher

thepunisher Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Ja dat wil ik ook wel graag weten...betekent dit dus dat dit spel voor mensen zonder Live niet te spelen is?:'-(
    Want ik wil graag een goede single-player campagne:D

14. snike888

snike888 Tomatenpuree

Leuk Bevonden:
    0
    een dev op het officiële forum had het over missies zoals het vluchten van een psychopaat, vrouwen oppikken enzovoorts, maar ik weet niet of dat in een off-line modus gaat zitten of het gewoon netjes in de multiplayer verwerkt zit?

15. party crusher

party crusher VGcats is de shit

Leuk Bevonden:
    0
    k geloof dat niemand dit al heeft gepost
    pre-E3 hands on van IGN Klikkie

er blijkt dus wel politie in de game te zitten, maar ik geloof dat dit alleen voor de SP is, ik denk dat er teveel politie moet zijn als ze ook online zitten :)

16. snike888

snike888 Tomatenpuree

Leuk Bevonden:
    0
    Er zijn gameplay filmpjes!! maar lieft 9 stuks! KLIK!

17. Vassie

Vassie XBOX 360 OWNER

Leuk Bevonden:
    0
    Test Drive Demo is nu officieel aangekondigt:

Atari today announced that an exclusive demo for the highly anticipated racing game, Test Drive Unlimited, will be made available to users of the Xbox 360™ video game and entertainment system from Microsoft, via the Xbox Live® Marketplace. The demo will be available to download from 8 May until 14 May 2006 as part of Microsoft’s plans to bring gamers closer to the E3 experience and offer of free Xbox Live Gold membership for the week.

The demo grants players an exclusive chance to get behind the wheel of Test Drive Unlimited and sample some of its online and offline challenges along 40 miles of Oahu’s beautiful open roads. To add a bit of spice, players will be able to replay all of the challenges as many times as they wish in order to shave valuable seconds off their time-challenge records, or set about thrashing either human or AI competition in the races before heading to www.testdriveunlimited.com to view their global ranking.

As a way of letting players find out for themselves what a Massively Open Online Racing game is, the Test Drive Unlimited demo will allow players to set up as many instant challenges as they wish. Players driving along the road can challenge other players to a one-on-one race, define their own start and end points for the race, and power through the lush Hawaiian scenery at break-neck speeds.

With a choice between the Ford Shelby GT500, Lotus Exige and Lamborghini Gallardo, a luxury-laden Lamborghini dealership to visit, and a beautiful house for each player who logs in, the demo offers players a mouth-watering taste of Eden Games’ forthcoming automotive masterpiece.

Test Drive Unlimited is racing reinvented. For more information and to view global demo rankings visit www.testdriveunlimited.com.

18. serious siem

serious siem PSN: Serious-Siem

Leuk Bevonden:
    6
    Verdraait, Eden verwend ons !, Maar hoe zit het nou precies met het speelveld in die demo? Tis iig online :)

19. Timmeh

Timmeh \0/

Leuk Bevonden:
    0
    WTF, dat is echt gaaf!! Als je dat al online kunt doen met de demo...

edit: brute site btw! kewle muziek.

Laatst bewerkt: 5 mei 2006
  20. SupahMaster

SupahMaster Guest

Demo ga ik zeker downloaden! Als ik m'n pc nou niet hoefde te upgraden zou ik m zeker kopen. Nouja, ik kan ook nog ruilen.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina