Ik denk dat iedereen voor dit soort vragen ook het best ff naar xbox.com kan gaan en dan naar het forum, ik ben dr geweest en je word er snel geholpen door mensen die er veel van weten en die al vollop hebben gespeeld enzo!
wat ik van iemand als bericht kreeg op de vraag over de snelheids test op het dashboard:
"Oh and where should i ping to? the MS xbox live server i dont know what it is! "
No. Not only because it isn't known, but also because that wouldn't tell you anything (it's what the dashboard "test" does).
Live! games are peer-to-peer, you're not using any servers or equipment owned by microsoft. The only thing you have any control over is that your provider is giving you a good connection to the internet backbone. Run traceroutes to known good sites on the net - excite, google, whatever, but all you're concerned about is the latency and packet loss inside your provider's network.
- Roach
Deze adviesen heb ik opgevolgd, je zou ping plotter kunnen gebruiken en connecties leggen met die bekende sites, de pings zijn dan ook stukke lager, en volgens hun een goeie indicatie van wat voor ping je kunt verwachten online.
Laatst bewerkt door een moderator: 7 mrt 2003