1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Test je Download/Upload snelheid met jouw Xbox!

Discussie in 'Games' gestart door Fardo, 12 jan 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. rsc81

    rsc81 Active Member

    Berichten:
    9
    Leuk Bevonden:
    0
    Als ik bij motoGP een game join dan heb ik dus regelmatig last van springende en schokkende motors (ook computerspelers) :confused:

    Ik heb nog geen ander live spel dus weet niet hoe dat zal gaan maar ik dacht dat UC een hogere upload vereist.
     
  2. rsc81

    rsc81 Active Member

    Berichten:
    9
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zal eens kijken of ik binnenkort een andere xbox aan de lijn kan hangen misschien dat het daaraan ligt. Als ik wat meer weet laat ik het wel ff weten... :)
     
  3. boomer

    boomer Active Member

    Berichten:
    773
    Leuk Bevonden:
    7
    Oke! Ik heb namelijk al een live kitje besteld en ik hoop dat het wel goed gaat werken. Laat het zo snel mogelijk horen! Als het namelijk aan de xbox ligt wil ik dat microsoft er wat aan doet :D.
     
  4. Rodger Young

    Rodger Young Active Member

    Berichten:
    1.536
    Leuk Bevonden:
    5
    ik denk niet dat dat aan jou ligt, ligt eerder aan de andere spelers die te veel praten. Dat kost ook snelheid
     
  5. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Rodger ... ik denk juist wel dat dit een probleem is, omdat andere er geen last van hebben ... we zijn het nu aan he onderzoeken .. Chello gebruikers schijnen ook last te hebben
     
  6. XiroKe

    XiroKe <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.070
    Leuk Bevonden:
    26
    Hm.. Ik heb precies dezelfde UL en DL met Xbox die ook bij mij op Chello loopt. Alleen heb ik niet zo'n last van 'springende motors'. Alleen als ik mijn modem 1 minuut uit zet en daarna weer aan is mijn DL een stuk hoger, maar mijn UL blijft het zelfde.
     
  7. the master

    the master On Live I am thebest

    Berichten:
    628
    Leuk Bevonden:
    0
    bij mij klopt het niet veels te snel
     
  8. the master

    the master On Live I am thebest

    Berichten:
    628
    Leuk Bevonden:
    0
    dl 1436 ofzo en ul657 ofzo klop nie ech hooor met een wanadoo premium abo
     
  9. boomer

    boomer Active Member

    Berichten:
    773
    Leuk Bevonden:
    7
    Toen ik het aan microsoft vroeg, zeiden ze dat die test niet echt precies was en dat die anders berekende als echte tests. Je moet je er dus niet teveel van aantrekken. Kunnen die chello gebruikers wel gewoon shooters enzo spelen op de comp? Met een lage ping dan he.
     
  10. meteorf25

    meteorf25 Active Member

    Berichten:
    268
    Leuk Bevonden:
    0
    UL: 100
    DL:822
    L: 173
    P: 20/25

    Ik heb alle vorige posts gelezen,maar is dit nu goed genoeg of niet.
    Heb tijdens unreal wel af en toe last van lag en dat de stemmen niet altijd even duidelijk zijn.
    a. Wat kan ik hier aan doen??
    b. ik heb planet adsl ethernet comfort em modem multipc 510 van alcatel met 4 poorts switch v4. alles direct aangesloten.
     
  11. Saaur

    Saaur Active Member

    Berichten:
    1.429
    Leuk Bevonden:
    0
    UL: 55 kb
    DL: 316 kb
    L: 171 ms
    P: 8 / 10

    (Connectie: Kabelfoon premium van Broers)

    UL: 55 kb
    DL: 464 kb
    L: 177 ms
    P: 20 / 22

    (Connectie: Kabelfoon premium van Mij)

    Dus voor iedereen die premium heeft....there you go :)
     
  12. boomer

    boomer Active Member

    Berichten:
    773
    Leuk Bevonden:
    7
    Kun jij alles spellen goed online spelen?
     
  13. meteorf25

    meteorf25 Active Member

    Berichten:
    268
    Leuk Bevonden:
    0
    UL: 100
    DL:822
    L: 173
    P: 20/25

    Ik heb alle vorige posts gelezen,maar is dit nu goed genoeg of niet.
    Heb tijdens unreal wel af en toe last van lag en dat de stemmen niet altijd even duidelijk zijn.
    a. Wat kan ik hier aan doen??
    b. ik heb planet adsl ethernet comfort em modem multipc 510 van alcatel met 4 poorts switch v4. alles direct aangesloten.

    Niemand heeft hier nog op gereageerd:'-(
     
  14. Saaur

    Saaur Active Member

    Berichten:
    1.429
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik moet zeggen dat ik nergens last van heb....alleen soms springende motortjes bij moto GP...maar dat speel ik toch bijna nooit...:)

    Kan met UC meestal gewoon winnen, dus qua lag zal 't meevallen ;)

    Edit: en ook idd dat soms de stemmen van bepaalde personen niet goed te horen zijn...maar dan geef ik altijd hun verbinding de schuld, want de rest kan ik wel gewoon goed horen :D
     
  15. XiroKe

    XiroKe <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.070
    Leuk Bevonden:
    26
    Ik kan een server van UC niet eens op zonder dat een melding krijg dat er door mijn 'netwerk omstandigheden' lag kan ontstaan.

    En ja hoor, ik schiet en dan zo'n twee seconden later komt er ook nog een raket uit vliegen die de vijand, die inmiddels aan de andere kant van de arena is, heeft gemist..

    Als je dat al erg vind moet je eens proberen te snipen met mijn connectie, dat is al helemaal een lachertje.

    Probeer nu al ruim een maand een oplossing te vinden. Ik verwacht ook niet dat Chello voor een oplossing gaat zorgen, en elke keer als ik ze weer email moet ik dit of dat weer proberen maar helemaal niks helpt.

    Denk dat ik maar naar Planet ga, als je Planet ADSL abbo neemt kan je dan meteen een multi-pc modem erbij nemen?
     
  16. salva

    salva Active Member

    Berichten:
    287
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja het zelfde geld voor mijn, chello kan je niet helpen en ik blijf maar met een upload van 56 zitten.
    Ik ga denk ik maar naar xs4all of planet internet.
     
  17. rsc81

    rsc81 Active Member

    Berichten:
    9
    Leuk Bevonden:
    0
    Salva, heb jij toevallig ook zo'n aerodinamische terrayon modem ? Begin namelijk het idee te krijgen dat het daaraan ligt...:mad:
     
  18. salva

    salva Active Member

    Berichten:
    287
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een Terrapro modem tcm110 uit December 1999, chello beweerd dat het absoluut niet aan de modem kan liggen.
    Ik denk dat ik de mijne gewoon ga saboteren en om een nieuwe ga vragen.
    En als dat dan nog niet werkt ga ik naar adsl van planet internet.

    Als niemand hier een oplossing voor heeft dan weet ik het ook niet meer hoor.

    Het kan aan de ICS liggen maar bij andere doet ie het weer wel, maar de enen pc is de andere ook weer niet.
    Maar ook mensen met een directe verbinding hebben er last van!.
    En mensen met een router zijn er ook met hetzelfde probleem.
    Het valt natuurlijk wel op dat iedereen met dit probleem een oudere modem heeft!:confused: .

    De modem testen bij een ander gaat hellaas niet vanwege het mac adres en het serienummer.

    Dus ga nu mijn modem maar saboteren}:] .

    Salva
     
  19. XiroKe

    XiroKe <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.070
    Leuk Bevonden:
    26
    Heb ook een Terayon modem.. Nou, nou.. Wat een toeval..
     
  20. salva

    salva Active Member

    Berichten:
    287
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja dat wel he.
    Jij had het toch aangesloten via een router he?, en ondanks dat werkte het ook niet he?.
    Zou het toch niet aan onze xbox kunnen liggen??.
    Het is namelijk ook wel vreem dat onze ul waarde exact hetzelfde is, heb je dit al na gelopen of niet??.
    Ik wil namelijk zeker weten waar het aan ligt voordat ik naar planet ga??.
    Ik heb namelijk nu de volgende optie's: 1. ik koop een router en ik hoop maar op het beste. (kosten 50€)
    2. Ik ga naar adsl van planet en neem een multi-pc modem (kosten 110€).

    Maar als het achter af toch aan m'n xbox ligt heb ik onodig kosten gemaakt, heb jij al eens een rechtstreekse verbinding gemaakt en wat deed jou xbox toen?.

    Salva
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina