1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Test je Download/Upload snelheid met jouw Xbox!

Discussie in 'Games' gestart door Fardo, 12 jan 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Saaur

    Saaur Active Member

    Berichten:
    1.429
    Leuk Bevonden:
    0
    je UL is waarschijnlijk een maximum (heb ook terayon van kabelfoon) door je provider ingestelt...dat is bij jullie allebei waarschijnlijk hetzelfde
     
  2. salva

    salva Active Member

    Berichten:
    287
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet niet percies wat je hiermee wil vertellen, maar door deze ul waarde is het voor ons onmogelijk om een opti-match of quik-match te vinden bij een spel zoals ghost recon.
    Alleen moto-gp en mech-assault werken goed maar deze hebben ook niet zo'n hoge ul waarde nodig als GR.
     
  3. Saaur

    Saaur Active Member

    Berichten:
    1.429
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk dat 't wel meevalt, ik kan voorlopig alle games goed online spelen

    Edit: en wat ik wou vertellen is dat het helemaal niet zo vreemd is "dat" jullie "ul waarde exact hetzelfde is"
     
    Laatst bewerkt: 1 mei 2003
  4. salva

    salva Active Member

    Berichten:
    287
    Leuk Bevonden:
    0
    Dus hebt ook geen problemen bij GR??, en wat voor een verbinding heb jij dan en hoe heb je het aangesloten??.

    Salva
     
  5. Saaur

    Saaur Active Member

    Berichten:
    1.429
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee, GR gaat prima (ik zorg wel altijd dat ik de beste servers pak, maar dat doet idereen denk ik ;))...ik heb Kabelfoon Premium via de Terayon modem met die UL waarde via een routertje aangesloten...

    Edit: MIsschien kan iemand ff opzoeken wat kabelfoon ZEGT dat de maximum UL en DL is voor een premium account, misschien scheelt 't wel...(ik kan zelf niet op http://www.kabelfoon.nl kijken omdat ik hier op m'n werk geen flash heb :'-( )
     
    Laatst bewerkt: 1 mei 2003
  6. salva

    salva Active Member

    Berichten:
    287
    Leuk Bevonden:
    0
    Kabelfoon premium bied een max. upstream van 128kbits.

    En wat gh betreft, met deze kan ik alleen joinen via een vriend het spelen gaat dan wel goed ondanks ik altijd de melding krijg dat ik de rest zou kunnen schaden met mijn verbinding.

    Salva
     
  7. Saaur

    Saaur Active Member

    Berichten:
    1.429
    Leuk Bevonden:
    0
    kijk misschien is DIE max. upstream wel belangrijker dan wat de box zei....(maar ik heb er niet genoeg verstand van om hier dieper op in te gaan) Iemand? :confused:
     
  8. boomer

    boomer Active Member

    Berichten:
    773
    Leuk Bevonden:
    7
    Bij microsoft zeiden ze dat die test niet echt scherp was en dat het een andere methode was dan op gewone sites. Tegen mij zeiden ze dat ik me er niet teveel van aan moest trekken. Morgen of zaterdag heb ik hopelijk live dan vertel ik het wel!
     
  9. salva

    salva Active Member

    Berichten:
    287
    Leuk Bevonden:
    0
    Jouw box geeft een upstream aan van 55/56 deze zou veel te laag zijn om een server te kunnen vinden bij GR deze heeft namelijk een minimale Upstream nodig van 128kbite.

    Maar goed ik denk dat het aan chello of de box ligt maar nu nog uitvinden wie het probleem =
     
  10. Saaur

    Saaur Active Member

    Berichten:
    1.429
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk dat die test van de xbox gewoon niet scherp is (wat boomer zegt dus)...en dat ik gewoon 128 heb met m'n abbo....anders weet ik het ook niet....wat zegt chello dat je max up is?
     
  11. salva

    salva Active Member

    Berichten:
    287
    Leuk Bevonden:
    0
    128kbite, maar als ik een tst doe met speedtest.nl kom ik maximaal aan 80kbite doe ik de test bij chello dan kom ik op 114kbite.
    Dus wie moet ik hier vertrouwen???.

    Ik vertrouw de xbox niet met de test maar chello ook niet meer, alleen al dat offensief gedrag tegen de xbox staat me al helemaal niet aan.

    Salva
     
  12. salva

    salva Active Member

    Berichten:
    287
    Leuk Bevonden:
    0
    Oké hier komt het verlossende antwoord op dit probleem!.
    Het ligt inderdaad aan de terayon modems!!!.

    Zie op de site van chello:
    Xbox live via uw chello aansluiting
    Xbox live gaat vanaf 14 maart 2003 van start. Het aansluiten van een X-box is mogelijk via een home-network (via ICS) achter een EuroDocsis modem.

    Dus iedereen met een Terrayon modem doe een dringend verzoek om uw modem te laten vervangen door een EuroDocsis.
    als ze je weer proberen af te wimpelen vertel ze dan dat ze het zelf vermelden op hun eigen site!!!.
    Mijn geluk is dat ik na twee weken eindelijk iemand van de helpdesk aan de telefoon kreeg die zelf ook een xbox live fan was en zich ook erin had verdiept.
    Morgen komt er een monteur met een andere modem en die zal ook mijn xbox even testen.


    WHHHHHHHHHHHHOOOOOOOOOOOOOOOOHAAAAAAAAAAAAAAA, Recon here i come.

    Salva_O_ *)
     
    Laatst bewerkt: 1 mei 2003
  13. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    yes! gefeliciteerd man!
     
  14. boomer

    boomer Active Member

    Berichten:
    773
    Leuk Bevonden:
    7
    Hmmm dan zou het dus bij mij ook aan de modem kunnen liggen...... Ik krijg morgen live, dus dan meld ik het wel.
     
  15. rsc81

    rsc81 Active Member

    Berichten:
    9
    Leuk Bevonden:
    0
    Moooooooooooi !!!
    Meteen ff bellen :)
     
  16. XiroKe

    XiroKe <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.070
    Leuk Bevonden:
    26
    Ik ga binnen enkele minuten bellen, wsh me luck. *)
     
  17. salva

    salva Active Member

    Berichten:
    287
    Leuk Bevonden:
    0
    Ze hebben net de modem geplaatst, een witte motorola.
    De man vroeg of ik hem wilde uitleggen hoe de xbox werkt dus ikke meteen naar de ul kijken en wat zag ik een ul van 147! ikke naar GR en meteen een lobby vol servers.

    WHHHHHHHHHOOOOOOOOOHAAAAAAAAAAAAA.

    Salva:D
     
  18. XiroKe

    XiroKe <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.070
    Leuk Bevonden:
    26
    Ik dacht dat je een EuroDocsis moest hebben, maakt dus niet uit?
     
    Laatst bewerkt: 2 mei 2003
  19. salva

    salva Active Member

    Berichten:
    287
    Leuk Bevonden:
    0
    ja da klopt ik denk dat dat een type is, motorola is het merk.
    Heb je al gebeld??.

    Salva
     
  20. XiroKe

    XiroKe <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.070
    Leuk Bevonden:
    26
    Gister gebeld, maar was te druk en net voor tienen. Dus ga zometeen weer proberen.

    Konden ze bij jou meteen al de volgende dag langs komen?
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina