1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Test Xbox Live connectie met Mechassault

Discussie in 'Games' gestart door Fardo, 20 nov 2002.

1. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Je hebt idd de subscription code nodig (maad die staat niet op de cd) via de dashboard ... kan je bijv een recovery doen (stel je voor dat je je loggin gegevens kwijt bent dan kan je deze zo redden)... Via de dashboard kan je wel degelijk een account aanmaken (maar met subscription code) ... je kan de settings wel testen ... dat bedoelde ik eigenlijk je kan zien of ie connect of je Live kan gaan staks... anders komt ie met de melding the connection could not be resolved....

We moeten inderdaad wachten tot 14 maart (tot we live kunnen)

Laatst bewerkt: 22 nov 2002
  2. nelis1980

nelis1980 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    o op die manier!!! oke

3. Raptor

Raptor Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dat word dus geen Beta dus.. :'-(

4. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Wat niet lukt aangezien je geen code hebt die je ontvangt bij je beta pakket..

5. LaZZ

LaZZ Lord of the Rings

Leuk Bevonden:
    0
    IK wou net zeggen. Dat menuutje installeerd zich inderdaad wel degelijk maar je kunt geen account testen en al helemaal niet je verbinding.

Je kunt me wijs maken wat je wilt maar ik heb toevallig hier ook Mechassault liggen en het is onmogelijk om zonder subscription code een account te maken. Voordat je die aanmaakt vraagt hij daar namelijk om.

6. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Re: Re: Test Xbox Live connectie met Mechassault

;) ik heb familie in the UK dus ik waag de gok! Dus 30 november bestel ik daar de kit!

7. Liquid

Liquid Kobrakai

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ga ook proberen zo'n beta kit te regelen.

Als LaZZ het kan, kan ik het ook! ;):D}:]

8. Raptor

Raptor Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    En als het niet werkt kun je hem waarschijnlijk wel gebruiken op 14 Maart. :D

9. nicosoda

nicosoda SuperSoda

Leuk Bevonden:
    0
    Jawel hoor. Nadat MA geladen hebt is je opstartmenu gewijzigd.
    Via de XBoxLive Setting kan je het programma een check laten doen, hij krijgt dan een ip-adres, vind de dns-en en laat uiteindelijk zien dat hij conatct heeft met een xboxlive server. Status: connected.

Alleen kom je dan niet verder zonder subscription code.

10. Raptor

Raptor Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Maar je moet wel je credit card info invullen en waar je vandaan komt etc. Dus zien ze zo dat je vannuit Holland connect.

Laten we hopen dat de beta gaat werken. :D

11. Buffalo X

Buffalo X Anti - Bruges

Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet bijna niets van zo een beta pakket , daarom die vragen : hoeveel zou zo een beta kit kosten en kan ja die dan gebruiken om dan op 14 maart online te gaan of moet je een nieuw kopen?

Deel Deze Pagina