1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Tetris online

Discussie in 'Algemeen' gestart door nickske, 1 okt 2003.

1. Hordo

Hordo Wormen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    21
    Cool spel man lijkt mij :) online tetrissen is de shit :D

2. JAW-001

JAW-001 nOOb?!

Leuk Bevonden:
    0
    Erg leuk spel, als je van tetris houdt dan........ vooral de multiplayer doet aan de gameboy-link denken, maar dan met een lekker trance muziekje op de achtergrond!

3. NasieHap

NasieHap Dark-Elf

Leuk Bevonden:
    0
    ik ga dit spel wel kopen, maar niet voor mij (k ga t soms spelen).
    maar voor mijn moeder ga ik t kopen, ze vraagt altijd of ik op de computer effeen tetris spel zoekt.
    :confused: maar die zijn er niet meer :confused:

dus op de xbox dan mar :p

4. Bidle

Bidle Bidle

Leuk Bevonden:
    355
    Denk dat ik deze toch ook maar ga aanschaffen.

Kan al niet wachten tot ik die raket zie opstijgen. :)

5. Majin

Majin Bye bye~~

Leuk Bevonden:
    0
    haha die raket ik heb die nog nooit gehaald :mad: maarja kan je tetris online al bij play bestellen?

6. Pejannl

Pejannl Lan Guru

Leuk Bevonden:
    14
    Yep. Ik heb 'm ook al in de winkel zien liggen. Die van mij is sinds vorige week dinsdag naar me onderweg. Verzendingen van play komen meestal na een week aan, dus ik verwacht 'm nu echt heel snel.

7. Majin

Majin Bye bye~~

Leuk Bevonden:
    0
    wat is de prijs in de winkel

8. Pejannl

Pejannl Lan Guru

Leuk Bevonden:
    14
    Ik weet helaas niet meer wat de prijs in de winkel was.

Ik heb vandaag mijn Tetris Online binnen gekregen. Grafisch ziet het er een tikje beter uit, maar het verschil is minimaal. Wel is er een (of twee) nieuwe spelmodus bij gekomen. En natuurlijk Live! play.

Ik zag vanavond nagenoeg continue 10 tot 20 games in opbouw; ik heb geen idee hoeveel games al lopende waren. Tetris laat bij de opbouw van het online spel netjes de lijnkwaliteit zien en je krijgt gradaties van BAD - POOR - OK - GOOD - BEST. ZO kun je makkelijk zien welke game je wilt joinen.

Het is mij niet gelukt om een game met POOR kwaliteit te joinen, OK gaat soms en GOOD of BEST werkt bijna altijd.

Een van de online game modes is "Lobby"en dat zuigt dus echt. Dan gaan mensen online alleen maar dom liggen oh-en en dat is niet echt een reden om Tetris aan te schaffen, lijkt me. Die optie hebben ze vermodelijk verzonnen toen de features van Xbox Live 2.0 nog niet bekend waren. Met het huidige Live dashboard is die lobby "spelstijl" helemaal overbodig.

Friends list implementatie is niet slecht; je kunt makkelijk zien in welke games je friends bezig zijn en je kunt ook redelijk makkelijk de game van een friend joinen.

Maar nu de hamvraag: Waar blijft meneer Fardo?

9. pacboyslim

pacboyslim jump for joy

Leuk Bevonden:
    10
    Okee, misschien een domme vraag, maar is het beter dan Tetris op de N64? Daar kon je zilveren en gouden blokken maken. Dat was wel een coole feature. Of heeft het nog iets anders nieuws?

10. Saaur

Saaur Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    misschien heb je hier wat aan? D'r staat een enorme lading aan reviews, zodra ik hier even tijd heb (echt tijd :+) ga ik ook ff kijken :D

11. pacboyslim

pacboyslim jump for joy

Leuk Bevonden:
    10
    Okee, ik heb het antwoord gevonden in de IGN review:
    Oftewel, ik ga 'm toch maar niet halen. Wel jammer want het leek me net zo leuk om dit online te spelen.

12. RayxM

RayxM None

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb m net uit mn postbus gehaald en ga m zo even testen. Alhoewel het mijn vriendin is die met dit spel het vaakst online zal zijn.
    Maar tetrisgamers kunnen Rayxm uiteraard toevoegen!

13. marcel d1

marcel d1 DinoTaurus

Leuk Bevonden:
    0
    is deze game al in een nederlandse winkel gesignaleerd? en zo ja welke en wat kost ie?

Deel Deze Pagina