Min maximum was 147 lijntjes ofzo ik zat dan altijd wedstrijdjes te houden met mijn moeder, omter meest lijntjes, hehe
Ik speel het nog wel eens als ik op vakantie ga, maar normaal gespoken speel ik het nooit meer. Ik zal zo wel ff kijken hoeveel punten ik nog kan halen, zal wel niet meer in de buurt komen van de 238, want toen speelde ik het echt iedere dag.
jah idd!! Mijn moeder WAS tertris-verslaafd...elke avond van gtst ---> 2 uur!! Ik weet ook nog wel dat ik vroeger vet blij was als ik mario (weet niet precies welke) had uitgespeeld, dan kwam er een oersaai filmpje enzo!! Ik speel alleen op vakantie in de auto met de "old school" gameboy!!
Ik ben het ook maar weer ga spelen, ff kijken of ik het nog kon. Mijn hoogste score was 277739 punten / 203 lijnen.
Mijn record aantal lijnen lag rond de 180. Punten hield ik nooit bij, want me cartridge was stuk en dus werden die toch niet opgeslagen. Leuk spelletje als ik er nu aan terugdenk, maar ik krijg al koppijn als ik aan het deuntje denk. :{