Teveel racegames op de X-Box?

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door nielsracing, 30 sep 2003.

1. nielsracing

nielsracing My vinyl

Leuk Bevonden:
    1
    Wie weet komt Gran Turismo ook op de XBox.....:) maarja, genoeg gelult over GT op de PS 2. 't Is en blijft een goed spel maar de XBox biedt weer andere voordelen.

Niet doen!!! Spaar dan nog ff door voor een beter stuurtje, zoals de F-1 van Joytech (ik heb 'm en ik kan 'm zeker aanraden) of de Madcatz (er zijn verschillende threads in het hardware forum die je misschien kunnen helpen bij je keuze)
    Ik hoor alleen maar slechte dingen over de 360 Modena, dus weet wat je koopt!

2. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    ik vind de vergelijking met Gran Turismo ook echt irritant worden
    ik heb dat spel vaak genoeg gespeeld op de PS2 en ZO geweldig is het nou ook weer niet...
    ik ben een racefan in hart en nieren, en heb al verschillende racespellen (DTM Race Driver, Sega GT 2002, MotoGP 2, Rallisport Challenge) en daar komt morgen Colin McRae Rally 4 bij...want die heb ik besteld op gcshop.nl en die komt morgen!! 8) 8)

dat worden weer vele uurtjes rallyen

nee ik vind niet dat er een te groot aanbod van racegames is, er is nooit een TE groot aanbod, mensen die er niet van houden kiezen toch gewoon een andere?

3. Nosh

Nosh innit?

Leuk Bevonden:
    9
    Hmmm... ik heb het totaal niet op Racegames (Sega GT bijvoorbeeld heb ik 2 keer gedaan, en daarna nooit meer naar gekeken) maaar een spel als Burnout 2 kan me dan weer wel bekoren. Hoewel ik het liever heb dat er iets minder FPS en Racegames uitkomen, en wat meer RPG's zit ik er niet echt mee, omdat zoals hier al meer gezegd is, er is nu een ruim aanbod aan racegames, enb voor ieder wat wils dus.

4. nielsracing

nielsracing My vinyl

Leuk Bevonden:
    1
    Ik vind dat Sega GT een van de beste spellen is (ja nog steeds) van de XBox, zeker met een stuurtje is dit echt een topspel, ondanks dat hij oud is, en dat er te weinig banen zijn:p

5. conqubite

conqubite always unlimited !!!

Leuk Bevonden:
    0
    Ik wil daar van maken. "Een goed FF stuurtje is een must". Heb net gisteren CMR 4 aangeschaft. Ziet er goed uit, speelt vertrouwd goed maar er moet een echt goed FF stuurtje komen want het racen met een controller blijft onnatuurlijk en vreemd.

Het williams stuurtje en de Madcats schijnen een stap in de goede richting te zijn als ik het goed begrijp maar ik wacht nog even. Ik vind het heel vreemd en eigenlijk niet kunnen dat MS geen fatsoenlijk FF stuur uitbrengt. Ze hebben zelf de know how. Er zou toch ook een FF stuurtje van de Thrustmaster komen. Daar heb ik ook niets meer van gehoord.

Weer ontopic. Erg veel racegames, maar wel veel verschillende. CMR 4 is natuurlijk heel anders dan bijv Burnout, MM of Driver. In die zin is het zeker niet allemaal hetzelfde en mogen we alleen maar tevreden zijn dat er zo veel keus is. Voor bijna iedereen zit er wel iets tussen denk ik.

Conqubite

6. Tiggel

Tiggel Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja inderdaad, ze moeten eens zorgen dat pro evolution soccer 3 of een andere goede voetbalgame naar de xboxkomt

7. HeAvY-GeAR

HeAvY-GeAR Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    een beetje ondankbare mensen hier :) .

in het bgin zag ik alleen maar topics als :
    te weinig race spellen op de xbox enzo,
    enu hebben we er wat, vinden jullie weer
    dat het er te veel zijn.

Laatst bewerkt: 8 okt 2003
  8. Dioga

Dioga Piraat

Leuk Bevonden:
    52
    Buwhaha, ja..
    Dadelijk gaat iedereen nog klagen dat er tè veel spellen op de Xbox uitkomen 8)
    Jeugd van tegenwoordig, moeten ook altijd dwars zitten

9. ErroX

ErroX Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    zal wel aan de pubertijd liggen:+
    het is gewoon zo...!!:)

Laatst bewerkt: 8 okt 2003
  10. Rox

Rox Marketing 2.0..

Leuk Bevonden:
    2
    Er zijn inderdaad wel veel racegames op de X-Box, maar volgens mij zijn er op de PS2 ook wel veel. Aan de andere kant kunnen er niet genoeg zijn. En blijkbaar zijn die er ook niet want anders bleven er geen games komen.

Volgens mij zijn er echter ook genoeg andere genres goed vertegenwoordigd (sportgames, anyone???)
    En in de genres die ondervertegenwoordigd zijn komen de echte toppers er nog aan (FPS, RPG)

Greetingzzz,
    Rox

11. Fisichella

Fisichella swangate.nl

Leuk Bevonden:
    29
    Er zijn misschien veel racegames voor de xbox, maar wat ik dan zo vreemd vind, is dat er pas twee formule 1 racegames zijn uitgebracht (f12002 en f1cc)

Dit vind ik toch teleurstellend:'-(

12. the Outblast

the Outblast hoi

Leuk Bevonden:
    0
    dat komt omdat de F1 licenties allemaal bij EA liggen.......die vooralsnog niet erg positief tegen de xbox staan.....

13. Mr.blond

Mr.blond Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Rechten formule 1 zijn verkochtaan Playstation 2, zou wel eens kunnen dat er na F career challenge ( tegenvaller) niets meer komt...
    Ik vind nu niet echt dat er te veel racegames zijn. Zolang ze maar goed zijn kan je niet echt spreken over een te veel. Ik heb er zelf aardig wat en vind het net goed dat er zo'n ruime keuze is.

14. SijmeZ

SijmeZ Family Guy

Leuk Bevonden:
    4
    aanbod van racegames is echt geweldig. ik hield altijd al redelijk van racegames, maar op de pc had je alleen f1 en rally. nu ik de xbox heb gekocht vind ik het echt geweldig. project gotham racing vond ik super, vooral de uitgebreide single. sega gt was leuk, met tunen en kopen/verkopen. racing evoluzione was ook geweldig, was echt zwaar onderschat, ik vind het net zo goed als project gotham en sega gt. ook colin mcrae 3 was een geweldige rallygame. daarna kwam dtm race driver, wat een superspel is en burnout 2, lekker arcade. er zijn gewoon heel veel goede racegames op de xbox uitgekomen, ook in verschillende genres (recent: mm3 ).

gelukkig is de kwaliteit van de (genoemde) games erg hoog, waardoor het leuk blijft om te spelen. jammer is dat het grote aanbod ook wat mindere games met zich meegeeft, ik noem group s challenge, world racing, enz. gelukkig heb ik nog geen miskopen gedaan. een stuurtje lijkt me niet de ideale oplossing, hoewel het natuurlijk veel leuker is maar ik game altijd op een relaxte stoel zo'n 2 meter van de xbox/tv af, een stuurtje lijkt me lastig op je schoot.

Deel Deze Pagina