Al sinds het eerste nieuwsberichtje in de power unlimited :r zit ik te w88 op de box. Het is echt super toppie toppie. HALO en Rallisport Challenge roeleren heel zwaar!!!
Een geweldig apperaat, absoluut geen spijt van mijn aankoop. Als ik b.v snachts wakker word raak ik altijd mijn xbox even aan om er zeker van te zijn dat ik het niet gedroomd heb of ik pak zomaar eens de controller vast, gewoon omdat het zo geweldig is. bill, you did a wonderfull job, kudos
Ja, das zekers waar, alleen ik bedoelde een berichtje van 2 jaar geleden ofzo met zoiets van: Microsoft ontwikkeld console.
Afgelopen weekend me xbox aangeschaft zonder me er van te voren in verdiept in te hebben en ik kan niet anders zeggen dan dat het een briljante console is. Ben blij dat ik eindelijk eens me 5.1 opstelling nu eens niet voor me home theater hoef te gebruiken. De real time 5.1 effecten in Halo zijn erg stoerj, de AV Kit kan ik indereen dus aanraden je weet niet wat je meemaakt. Hans
Gelukkig is hij me niet tegengevallen Heb ook Halo & DOA3 Dus als je ook een echte Console freak bent.... Moet je de BOX gewoon kopen
Je hoeft er niet eens een console-freak voor te zijn. Iedereen die games ook maar een beetje leuk vindt zou de Xbox eigenlijk moeten kopen!
welk spel is nou de beste koop? of geef anders de top 3 ofzo.... speelt halo eigenlijk lekker? een shooter met een controller lijkt me een beetje vreemd.
Is ongeloofelijk vreemd en de eerste 5 minuten sta je echt te vloeken. Maar na een kwartiertje gaat dat al en na een half uurtje ben je er zeker goed weg mee.
Ligt eraan wat voor soort games je goed vindt. Ik zou: shooter: halo fighting game: doa3 xtreme sports: thps3 fun: jsrf racing: project gotham of rallisport challenge
heel veel zeggen dat rallisport veel beter is, maar dat is helemaal niet zo, alleen qua graphics, misschien!!!! PGR roeld gewoon echt, het is zo leuk en het gaat heel lang mee, veel langer dan vele andere racing games