ik vind het toch beter dan gewoon kunnen kiezen uit 3 mannetjes. ik bedoel, iedereen kiest toch een ander neus bij andere oren. Daardoor krijg je allemaal verschillende poppetjes.
dit spel moet ik ook zeker hebben, al ziet me vader het geloof ik nie echt zitten als ik wil betalen voor een game. (zo ging het met everquest tenminste)
een leuke MMORPG voor de PC ragnarok lijkt een kleine beetje op ragnarok alleen de graphics mis je dan en ontwerp van character. vind het een super spel
ragnarok?? hoeveel kost dat per maand en hoeveel kost die game en wat voor computer moet je daarvoor hebben???
Je hebt gewoon een matig PC nodig met 128 geheugen 8 mb video kaart en nog wat. Ik speel dit spel gratis me vriend heeft een server. Maar normaal kost het niet veel denk ik http://iro.ragnarokonline.com/
Ziet er leuk uit Majin, maar ik wacht wel fftjes op deze titel Ik wil niet meer wachten, ik wil deze game nu spelen
onwijs cool, maar ik ga me er niet aan wagen... voor mij is er nog zoveel anders leuks nog te gamen... plus tekort aan tijd... dus waarschijnlijk is het resultaat dan dat ik het te weinig speel en das ook weer zo zonde van dat abonnement!