Nope heb me boxje nog niet terug kben denk een record aan het vestigen hoop ehm zaterdag of in ieder geval begin volgende week weer te hebben *) Hoop ik.........
@Priest, Je wil ook altijd weer de beste zijn he, ik was de record houder!!! Mare je komt toch nog wel naar het WCG he, om eC aan te moedigen enzo ^^?
Dan zou ik op een zondag dus voor niks vroeg op moeten staan en dan een duur treinkaartje moeten kopen....... Wat een grapjas neej ik ga dan niet naar wcg maar wens jullie wel zoals alle andere clans veel succes toe :b:
Oke jammer Priest, maar het ging toch niet echt werken met jou dus. Waarschijnlijk hebben we al een nieuwe speler
mijn eerste auto:d heeft me wel wa geld gekocht maarja de meeste hebbe deze wagen niet en kunne hem niet krijgen
jammer dat het plaatje het niet doet.. het is toch niet die 'kut' auto?? enne klik effe op dat bergje met dat vierkantje daar kan je je foto uploaden via de site
ja hij beukt echt iedereen eraf niet normaal maar zonder wa aangedaan kan hij al 360:d speed is 7.8 echt relax en snel optrekke ook
jongens ik moet herexamen doe kut duits had paar tiende meer nodig maarja slaag wel en dan haal ik wel xbox ofzo see you on live zo snel mogelijk\o/
Ik heb bijna een Shadowrun team samen gesteld..ze spele niet onder de clan maarja het zijn wel goede spelers
Alleen in de bochten is ut niet zon held Maar die bak is echt te bruut Heb hem vandaag ook gekocht. Die moet gewoon bij de collectie.
Tg VS GoN 1-3 Verloren. Tyro Station 5-0 Onhost LOST Canals 5-4 Offhost LOST Fuel Depot 5-0 Onhost Win Rooftops 5-4 Offhost LOST Opzich leuke match, veel tacktieken uitgeprobeerd. Alleen hun host is zwaar bagger, 1 a 2 seconden bulletlag, en toch wel een paar keer een connection error gehad. Voor de rest spelen ze heel sterk op Tyro, en zijn goed skilled met de Torqbow. Sniper en Shotgun stellen ze heel weinig voor. Samenvattend, leuke match, aardige jongens. En zeker leuk om eens wat tactics tegen uit te proberen.