Ik zei vanmiddag al dat je het héél zwaar zou krijgen Jan Jongens zijn goed geworden.. Maar van zulke matches leer je vaak het meeste
Yup zijn zeker goed, alleen wij hebben wel laten zien dat we op Canals en Fuel wel degelijk goed speelden. En dat telt. En ik weet niet of je al eens tegen hun hebt gespeeld, maar hun host is gewoon niet helemaal lekker, zeker niet om op te sniperen...
Tegen ons vielen ze wel mee, maar wij stonden 2-0 voor op maps, later ineens 2-2 ofzo. Omdat ze wel sterk terug kwam of wonnen met 5-4 maar ja dit is toch weer ervaring.
edit: jmmr die loss jullie hadden het beter kunnen doen maarja nice try anyways ! ik ga slaapen nu spreek jullie morgen !
Australiers die hebben pas begaaide host. Van de week ranked match gedaan met 6 Australiers. Bulletlag van 10 seconden. Op mijn eigen scherm was niemand in de buurt splash ik opeens uit elkaar.
hun wonnen op hun host wij wonnen op onze host XD hun hadden 1 ronde meer dus wonnen hun die laatste map ook XD
Zlatan, alleen bij jullie was de host slecht bij ons was hij goed . Maar miscchien hosten bij jullie andere gasten ofzo.
ja dat zei die ook normaal host iemand anders =p maar het was ook niet zo dat we lag hadden ofzo maar hun hadden wel wat meer snelheid in de schoten enzo wij kozen tyro die wonnen hun dus kozen hun weer tyro toen wonnen wij want op hun host kon ik niks raken met die torque en op onze raakte ik alles het zijn van die kleine details <.< maar tegen een goede tegenstander betekent dat wel de winst of verlies in de wedstrijd
Goed zo! Wat een enorm goed uitgeschreven en fatsoenlijke post heb je daar gemaakt! Post ff normaal of doe het gewoon niet.
haha lol is op single ladder lol ik deed tge die gast is ook nederlander maar was beetje vernaaid hadde collions op default staan en ben 2 keer door hem (niet express) van baan geraakt en ja toen verloren met 1-2
Beste clanleden van Tactical Gaming, De organisatie van de WCG heeft nog altijd geen bevestiging van jullie aankomst tijd in Delft gehad. Zouden jullie dit VANDAAG alstublieft alsnog willen doen? Zonder deze bevestiging gaan we er vanuit dat jullie er om 09:00 uur zijn en om 10:00 uur je eerste match kunnen spelen. Met vriendelijke groeten, Rowan Stroo WCG Nederland