Wat boeit Graw dat speeld hij nu toch niet.. enn ga maar een forza 2 doen tegen hem of c&c3 hij speeld je ziek kapot man
Dat hij zichzelf boostte om hoog in de xblc te komen staan, en dus cheatte. En zo de mensen die het eerlijk wilden en ook konden doen benadeelde.
Booste is een 2e acount aanmaken enof met eenvriend spelen en dan express winnen zodat je hoger en sneller hoger in de ranklijst komt te staan:b:
Geen idee, nooit in een lobby met hem gekomen. Begon veel later dan andere mensen aan online career en kwam hem nooit tegen omdat ik dus in league miljoen moest starten en telkens maar 20 plaatsen omhoog ging ofzo met een winst. De online career zoog al voor de update, je kon dus, als laatkomer, niet echt hoog in de rankings komen. Maar na de update, waar ze een beter trueskill systeem hadden, was het nog kut, omdat het een half uur duurt voordat je een kans maakt in een lobby met iemand anders te komen. Samengevat, Online career zuigt
Pine ik moet zeggen van Jasperinho omdat hij hier gebanned is het volgende: zeg op xboxworld da ik die ine hard own op GRAW2 als weer ga oefenen lang niet gedaan dus laat maar kome en zeg tege hem heb je al een vriendje gevonden Dat was de letterlijke bericht dat hij me stuurde
Aankondiging had ik later gemaakt, dus nu zal ik het nog door de vingers zien. Ik haal het wel even weg.
FM2 en CC3 heb ik niet eens en nog nooit gespeeld, kom GoW/Shadowrun/DoA4 spelen, dan own ik hem kapot :\
die spellen speeld Jasperinho weer niet.... je voegt hem maar toe en vecht het zelf maar uit in ben geen tussenppersoon