een conflict binnen de clan.. Maar wij blijve he jantjuhhhh en Tg is niet uit elkaar, Mo kan je dat effe weghalen aub
qG is al redelijk lang als je AK47 meeteld. Team Xtreme is al 1 jaar. Ic3 CoLd, is toch niet zolang en hoe zit het er na de wcg mee?
Ik ben uit Tg gestapt omdat ik te veel gezeik met jantje aka deadzone had, maak hier niet zo'n focking probleem van, ik ga gewoon mee naar wcg voor de lol en ik zie wel wat er gebeurt. Deadzone neemt Tg gewoon over en ik kijk wel wat ik ga doen. Ciao Timmeh aka eVe Negotiator
Oke.. Je had dus ruzie met Deadzone (jan) en hebt besloten de leiding van de clan naar hem over te dragen? Apart.
ja ik had zoizo weinig zin meer om in de clan te blijven net als een paar andere mensen uit Tg maar ik noem geen namen.
ze missen al zeker 1 lid en dat is priest die is er vorige week uitgestapt maar weet niet of ze een vervanger hebben
Voor mij was er al een vervanger geregelt dacht ik. Voor de laatste keer ik was en ben nooit lid geweest van hun clan ik zou allen met hun mee gaan naar het WCG maar tim speelt zoiezo nog wel het WCG mee ik niet.
ik zei toch ook niet dat je lid was van de clan alleen dat je mee ging naar het WCG en speelde voor hun team voor de rest niks
ik ga gewoon mee naar WCG, en wie de vierde man van ons team word interreseerd me geen flikker, ik ga er gewoon heen en zie wel wat er gebeurt, maakt mij niet zoveel uit of we winnen of verliezen en priest gaat miss alsnog naar wcg maar niet om te gamen ( he wes) :b:
Niet dat die de laatste 2/3 maanden veel online zijn laat staan serieus voor de clan gamen maar is wel zo. Verder zijn er nog wel aantal members die opstappen denk ik.