da reporte gaat nie zo makkelijk de admin van gow moet dan eerst dus de match verwijdere bij hun alpha team dan moet er een challenge worden gestuurd en geaccepted en dan kunnen hun meteen reporte als je ut nog snap
Het kan me niet schelen we hebben niet tegen een beta team gespeeld want de wedstrijd is geaccepteerd door het normale team.. dus report de lose
let op allen Tg members posten hier hun auto's de rest is in het auto topic.. Plz steel geen disgn en veel plezier
Dat ziet er echt super vet uit man. Dikke sponsor op de auto Maar wel vet dat je je clannaam en zulke shit op je auto kunt zetten, echt vet.
dinsdag gaan de ladder van Forza 2 van start op Consolegaming.eu dus meld je dan aan op de ladder en unexpected jij moe dan een team aan make op de team ladder want er komen 2 ladders een team en een single
Ik heb nog nergens geen playboy auto gezien.. dat bedoel ik kerel.. Maare het linker oor staat anders dan normaal.. dus niet het officiele logo
Hier hoeft toch niet moeilijk over gedaan worden? IntenZz zet heel die website in elkaar, mensen jatten z'n werk. Maak zelf een plaatje of jat ze van mensen die je niet kent. Hoe krijg je die screenshots uit Forza op je PC. DeadZon3, ik kan wel ff een fototje van je online knallen zodat iedereen je herkent zeg het maar hoor.
Ik zet er wel een fototje bij hoor. Het kijk mij ganster zjin fototje is toch al op world-level en ik kan er net zo hard om lachen als jullie .. to do or not to do?
wat voor regels zouden jullie willen zien voor Forza als iemand de andere de baan af beuk om te winnen?? Wij hadden als enigste optie het uitzette van dat je elkaar kan raken maar dan is het minder leuk dus wat voor regel zou dat kunnen verkome en hoe wil je het bewijze?