Ach de link naar de site maakt niet heel veel uit in principe tgaat erom of het genen dat op de site is de moeite waard is om te bekijken
Nee dat hoeft er niet bij, Gaming kun je dan op je website laten zien. de 360 slaat op het gamen. 360tacticals is een monsterwebsite.
Als ik jullie was zou ik een niet al te ingewikkelde link maken maar iets wat je snel onthoudt dat scheelt al snel zeker als je ook nog een beetje publiek wilt trekken om naar jullie resultaten/nieuwtjes etc te komen kijken. www.360tacticals.com/net/org whatever is inderdaad wel erg vet Nog ff los van dit alles op jullie 1ste pagina de eerste post staat voordelen dit misstaat zo erg he dit zou namelijk inhouden dat jullie clan ook nadelen hebt?..............
Doe ik puur uit liefdadigheid kmoet daarentegen wel vroeg opstaan das wel kut en dat op een zondag En 1 ding kga me echt geen moer van iemand daar aantrekken ik doe wat ik moet doen en als we verliezen ga ik naar huis *)
Ach ik herinner met 360GS vs DtS/Dutchwing nog wel, een sloperij op Caen en Toujane, DtS kon niet eens beginnen. Het is geen CoD2 bullshit je kunt het gewoon checken bij mensen als MonkeyXXL, Aztack, Deadbringr, Dutchman, Deilenaar, Magnum, Redbull, Escamp, Headshot en Mr x 11 NL - Jij daarentegen hoeft niet gechecked te worden want je was gewoon slecht op COD2, dat bleek wel uit je matches. @ Tg, ben al weg, als SmartieZ slim is ook want die Raoulio is het niet waard, nooit geweest en zal ook niet worden.
Hah is cool, ik ben al weg FusionZ en Raoulio voordat je je praatjes weer begint kun je me adden op LIVE voor een rampage. Ik speelde laatst weer even met Buu 1-shot-headdy's met de MP44 heb ik nog steeds onder de knie.
1op1 instagibs' only.. of wil je de machinegewehr gebruiken? of snipe? zeg het maar ik pak ze alle 3 als je wilt.
Gozer ik ga niet iemand lopen bedreigen of aan te vallen om een spelletje. Ik loop je te fucken en je vliegt in 2 woorden op de kast. Als je hier dan loopt te verkondigen dat ik zo slecht ben in CoD2 kom het dan een keer testen aangezien dat het spel is wat je nog wel speelt. In real-life zorg ik ervoor dat ik geen ruzie heb en als ik hem dan toch heb los ik het gewoon op, desnoods met wat man erbij als het uit de hand loopt. Ik hoef dat hier niet te vertellen aangezien jullie dat geen flikker aangaat wat ik in mijn prive leven doe. En Raoulio, je hebt wel een match gespeeld tegen ons 10-0 CTF Carentan en 600-120 op HQ Toujane. De TDM was al helemaal een lachertje. En ik zat wél in je lobby's en ja je kon niks beginnen. Challenge 1 op 1 Toujane first to 15 no Time Snipes? Instagibs? MachineGewehr? zeg het maar als je wilt;-).
Jaa idd, veel shotguns, en dan net zoals in gears of war cover zoeken achter muurtjes ensoo. Maar anyway, Raoul, kweet waarom je altijd zo`n grote praat hebt, maar DtS was echt serieus helemaal niks op cod2.
Ja? Waar heb ik dat gezegd? Kun je daar ff een quote van zoeken? Ben je toch goed in. @SmartieZ: Lekker triest, ik heb 2 maanden geleden jou eens een keer uitgedaagd voor 1 vs 1 op CoD2 toen zei je niks, nou heb ik dat spel een maand niet aangeraakt en kom jij ermee. En nee kerel ik heb nooit met DtS tegen aVIP gespeeld, ik heb net 2 matches gespeeld met DtS op CoD2 en idd we waren niet echt super, we waren ook maar met 5 man, op GoW ging het meteen een stuk beter. Dus ik weet niet waar je die onzin weer vandaan haalt.
LoL? Kan me herrinneren dat DtS en DDB zo'n 8 keer tegen elkaar hebben gespeeld en dat DtS vaker won. Alleen in begin was DDB beter.