Tommy van Prey is echt wel cool :'I guess this will rock some shit...' echt te gek :/ Ik snap het probleem aan Dom niet
hij is verschrikkelijk dom ik zat daar aan dat level in het donker bij die vleermuizen die u zo kunnen doden e en ik loop door het donkere gedeelte en wat doet dienen dommerik natuurlijk hij blijft in die donkere plek staan waardoor hij constant dood gaat , hij is echt super dom en schieten kan em ook niet!
Die Wretches uit GoW zijn super irritant, vooral vanaf het moment dat je bij die fabriek komt, knal je ze neer, maar als ze dan vlak bij je liggen ontploffen ze in je face, ben je alsnog dood. Vooral erg irritant als ze eerst Dom killen en jij bent druk bezig die k*t corpser terug te drijven.
Gister act 3 in co-op gedaan, was goed te doen. Het probleem met de Wretches is dat ze zo vaak onverwacht komen. Na 1 keer het checkpoint geladen te hebben wéét je dat er wretches aankomen, en kan je lekker met je shotgun ze neerknallen (1 schot van dichtbij op hardcore )
Ik snap niet waarom er zoveel mensen zijn die moeite hebben met de eindbaas van DOA4. Stelt echt niks voor die griet
Ze is wel lastig als je niet zoveel ervaring hebt met vechtspellen. Maar ze valt in het niet bij de eindbaas van Ultimate Mortal Kombat 3 (Xbox Live arcade), Shao Kahn. Na een paar keer had ik Alpha wel verslagen, maar Shao Kahn is gewoon te moeilijk (voor mij dan )
hehe bij mij is het andersom, Shao Kahn vond ik een eitje in vergelijking met Alpha-152, zij is zo ongeloofelijk frustrerend met steeds diezelfde teleport move, mijn controller heeft bijna het hele huis gezien en zelfs bijna heel zaal1 op mijn werk. Erg frustrerend maar wel een super gevoel als je haar uiteindelijk eronder door hebt.
Alpha is de irritantste, ookal ben ik ongelofelijk leet en heb te veel skills ( ) als je tegen die bitch speelt heb je gewoon geluk nodig. Wat Alpha doet is gewoon onzin, ze doet 1 move halve balk weg en dan is ze niet meer te stoppen.
Makoto uit Enchanted Arms De gast die een chrush heeft op een ander mannelijke personage uit het spel. Hij heeft zo'n irritante over the top gay stem dat je blij bent dat hij snel uit het spel verdwijnt.
The wretches uit GOW ( Hadden het net zo goed Wretches of War kunnen noemen ) Dom uit GOW Die JBA members uit Splinter Cell vind ik echt totaal niet appelerend op je inlevingsvermogen.
thnx voor de spoiler :{ Wrethes? Die zijn niet zo irritant toch? Ja ze zijn snel, maar je moet ook geen cover zoeken als ze komen. De Wretches vormen juist de afwisseling voor GoW, je moet voor ze uit de weg springen en dan met 1 welgemikt shotgunschot ze uit de weg ruimen.. Heerlijk
Zo'n beetje alle survivors uit Dead Rising. Zó irritant! De Saint achievement halen was dan ook niet bepaald een pretje.
Tviel me een tijdje geleden op dat veel mensen Dom noemen uit GoW, ik ben nu ook eindelijk (expres tot de kerstvakantie gewacht...) GoW aant spelen en ik vind die gast echt stoer! Gaat wel vaak down maar ach... die andere 2 ook en je moet het meestal toch zelf doen..
die gast die je een tijdje moet volgen in GoW en die door die planken heen zakt naar beneden die gast loopt nooit door en als je maar ook even voor liep stond ie gelijk lang stil en hij bleef ook vaak hangen ergens was blij dat hij eindelijk dood was
Echt aan kapot geërgerd wat een IRRITANTE eindbaas. Edit: zie net dat ze al vaak genoemd is, ik ben dus niet de enige