MGS2 is een geweldige game vind ik zelf. Filmpjes vond ik geweldig, nog steeds 1 van mijn favoriete games .
Ah gelukkig een lotgenoot! Echt een fantastisch spel imho... goeie storyline, goeie actie en oh zo verslavend! Sterker nog... aangezien ik eerst Neverwinter Nights wil uitspelen heb ik KOTOR nog niet gekocht. Ben bang dat ik dan 2 verslavingen door elkaar ga spelen
Re: Re: The 5 Most Overrated Games Of All Time Idd, die gasten zijn niet lekker ofzo. Ze stoppen er gewoon een zootje fantastische games in zodat ze een beetje hits op de sites krijgen en op het forum ofzo. Triest dit..
Ach, dat heb je toch bij heel veel spellen? Als je het een tijdje niet hebt gespeeld dan zakt dat enthousiasme dat je wel had tijdens het spelen en net erna vanzelf weg. Dan gooi je een titel als Halo al gauw in zo'n lijstje.
Belachelijk zo'n lijstje, dat is heeeel persoonlijk. Zeur zeur zeur... Mijn lijst zou er toch heel anders uitzien.
Ik snap niet waarom halo en donkey kong er tussen staan. Ik zelf vind deze games overrated: -Deathrow -DOA 3, alleen mooie graphics, de rest zuigt.
Zo als ik deze reacties leest zijn ze aardig verschillend! Met de meeste ben ik het eens.... Laat eens jullie eigen top 5 zien.... Kan ik nog ff nadenken
Top5 1. Little Big Adventure 2. Goldeneye 3. Operation Flashpoint 4. De Total War serie 5. Battlefield1942
And the winner is [in mijn ogen]: Daikatana, Je Zus wat werd dat spel gehyped zeg niet normaal meer John Romero zou de grond gelijk maken met alle FPS, toen het uitkwam bleek het me daar toch een boutgame te zijn niet te geloven, gelukkig stierf het spel een langzame dood!!!