Ik heb hem gereserveerd bij Nedgame. Als het goed is krijg ik hem dinsdag of eerder binnen. En dan woensdag naar de film!
Ben wel benieuwd naar wat meningen over deze game. Twijfel nog maar wacht waarschijnlijk tot die EUR 30,00 ofzo is. Gezien de reviews zeker geen GOTY maar wel een aardige game.
Same here. Ben een aardige spidey fan en lees de comics ook nog steeds maar voor de volle 60 euro ga ik de game niet halen. Ik denk zelf dat als de film de bios uit is de prijs van de game van zelf keldert.
Heb hem sinds gister, beste free roaming spidey die beschikbaar is!! heb hem 2 uurtjes gespeeld, voor spidey/marvel fans zeker de moeite waard. Vind de grafische stijl ook wel nice, nu nog het budget van een batman game erop los laten en hij zou nog strakker opgepoetst zijn. Beenox scoort hier weer punten mee \o/
Gisteren ook even een stuk gespeeld, wel vermakelijk maar net zoals rest van Spiderman games geen EUR 60,00 waard. Ik wacht wel totdat die in de budgetbakjes belandt.
Zag dat het pak van Spidey ook kapot gaat zoals in de Batman Arkham games? Awesome! Wat gameplay beelden doorgenomen en ziet er toch wel tof uit, alleen heb ik echt geen idee hoe de ontwikkelaars het goed hebben gevonden om zo'n lelijke en grote map rechtsonder in beeld te stoppen . Misschien maar even kijken of ik hem goedkoop mee kan nemen op mijn werk, €45+ is me toch wat teveel via webshops op dit moment. Hopelijk snel een drop naar een euro of 30.
Ah, thank god. Overigens heeft de game wel gigantische spoilers als je de film nog niet hebt gezien. Wil hem wel zien, maar draait helaas alleen in 3D.
Uitgespeeld! Een waardige opvolger van de film. Van de week maar even alle petty crimes e.d. voltooien. Overigens hoor ik iedereen zeiken over dat het slingeren slecht is uitgewerkt. Spider-Man schiet zijn web dan wel in de lucht, maar zijn bewegingen zien er veel realistischer uit. En mede door de toevoeging van de web-rush ligt de funfactor naar mijn mening veel hoger dan in andere Spider-Man games. Voor mij is deze game een dikke 8 waard!