1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] The Banner Saga

Discussie in 'Games' gestart door WinterBase, 22 jan 2014.

  1. WinterBase

    WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.594
    Leuk Bevonden:
    654
    [​IMG]
    [yt]BToWhdMTuu8[/yt]
    [yt]FbIH0vS9AG4[/yt]
    [yt]EKr4onLjgqo[/yt]
    [yt]_MWgPIOgtjI[/yt]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]

     
    Maddmonkey vindt dit leuk.
  2. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Ik wil dit op PS+

    pleeeeease

    ex Bioware developers die een final fantasy tactics achtige Viking game maken.. yes please
     
    Maddmonkey vindt dit leuk.
  3. WinterBase

    WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.594
    Leuk Bevonden:
    654
    Me to, lijkt me echt bruut :D
     
  4. Killamonkey

    Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.658
    Leuk Bevonden:
    4.776
    Nog te duur atm, maar deze gaat er zeker een keer komen tijdens een Steam sale :)
     
  5. Killamonkey

    Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.658
    Leuk Bevonden:
    4.776
    Toch maar gekocht en het is echt een enorm vette game. Tussen de erg uitdagende en spannende gevechten door krijg je allemaal keuzes voor je kiezen die echt fucked up zijn meestal 8) Heb vaak genoeg minutenlang zitten overdenken wat de 'beste' keuze zou zijn om er achter te komen dat ik misschien beter iets anders had kunnen doen... Echt een heel tof aspect van de game dat continu terug komt. Wil eigenlijk weer opnieuw beginnen omdat ik in het begin een paar battles/keuzes opgefockt heb :+

    Daarnaast zijn de stijl, muziek en het verhaal ook dope. Echt een topper voor wie van het genre houdt :thumbs:
     
  6. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Maar duur :p
     
  7. Killamonkey

    Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.658
    Leuk Bevonden:
    4.776
    Dat is waar, maar als ik zo naar de kaart kijk en wat ik al heb gedaan, dan ben ik nog wel even zoet met deze game denk ik :)
     
  8. Killamonkey

    Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.658
    Leuk Bevonden:
    4.776
    Staat nu voor maar 4.99 op Steam :thumbs:
     
    Maddmonkey vindt dit leuk.
  9. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Komt ook naar de PS4, toch?
     
  10. Killamonkey

    Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.658
    Leuk Bevonden:
    4.776
    Morgen lekker met deel 2 aan de slag :)
     
  11. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Iemand hier die mij kan vertellen of het goed mogelijk is om de game gelijk op hard te beginnen? Las dat je best wat dingen hebt om op te lettenen hard de game wel een stuk pittiger maakt.
    @Killamonkey ?
     
    Killamonkey vindt dit leuk.
  12. Killamonkey

    Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.658
    Leuk Bevonden:
    4.776
    Ik heb hem op normal gespeeld. Was prima te doen. Zeker als je deel 1 gespeeld hebt. Geen idee hoeveel moeilijker hard is though. Je hebt wel meer diepgang in de combat in deel 2, wat het leuker maar tegelijkertijd ook wat complexer maakt. Toffe game overigens!
     
  13. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Heb het over deel 1 :+ ik heb nog niks gespeeld, dus vandaar juist mijn vraag. Game stond al lange tijd op mijn lijstje, maar nu toch maar eindelijke aangeschaft
     
  14. Killamonkey

    Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.658
    Leuk Bevonden:
    4.776
    Oh, hahaha. Zou zelf gewoon lekker op normal beginnen. Game is best pittig. Als je de gamemechanieken eenmaal onder de knie hebt is het best te doen denk ik, maar behoed jezelf voor veel frustratie en begin op normal. Ik vond de gameplay aardig maar niet heel bijzonder. Verhaal, art, lore en beslissingen die je neemt maken hem vooral bijzonder imo.
     
    Maddmonkey vindt dit leuk.
  15. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Oké beetje wat ik al dacht. Bedankt :) mocht het bevallen dan zie ik wel verder. Zag een achievement voor op hard uitspelen zonder te verliezen.
     
  16. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Haha, eerste gevecht al gelijk beide viking gasten dood :p wel gewonnen. Idd vrij lastig. Vind mijzelf wel vrij aardig met turn based games, maar dit is nog even uitzoeken.
     
    Killamonkey vindt dit leuk.
  17. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Wat een game zeg _O_

    Naar het einde toe ging het wel slechter en slechter 8) geen voedsel, mannen gingen dood, verkeerde keuzes blijkbaar met allies die mijn halve kamp uitgemoord hadden.. Pfoee en dan het einde

    Allette is dood gegaan =( RIP

    Misschien nog maar een walkthrough op hard doen (ondanks dat normal al behoorlijk pittig was). Vond het ook wel jammer dat zoveel acties en consequenties onduidelijk bleven en soms ging het heel snel allemaal. Toch wel een van de beste "kleine" games die ik ooit gespeeld heb :) Dat zegt genoeg

    Slaap niet op deze game mensen :) zeker nu deeltje 2 gratis wordt de aankomende maand op XBL.
     
    Laatst bewerkt: 29 jun 2016

Deel Deze Pagina